Εμφάνιση απλής εγγραφής

The institution of parallel support and integration classes for children with special educational needs in primary education.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουρκούνα, Μαρίαel
dc.creatorΜαμαλάκη, Ευαγγελίαel
dc.creatorΦασουλάκης, Ιωάννηςel
dc.creatorKourkouna, Mariaen
dc.creatorMamalaki, Evangeliaen
dc.creatorFasoulakis, Ioannisen
dc.date.accessioned2017-04-04T09:47:28Z
dc.date.available2017-04-04T09:47:28Z
dc.date.issued2017-04-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8130
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα λειτουργούν οι θεσμοί της παράλληλης στήριξης (Π.Σ.) και των τμημάτων ένταξης (Τ.Ε.), προκειμένου να εφαρμοστεί η συνεκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Ε.Ε.Α.) με τους μαθητές τυπικής ανάπτυξης μέσα στο κοινό περιβάλλον των γενικών σχολείων. Συχνά, όμως, δεν ξέρουμε πώς λειτουργούν στην πράξη οι παραπάνω θεσμοί. Η ποιοτική αυτή έρευνα βασίζεται σε συνεντεύξεις 13 δασκάλων ειδικής αγωγής που εργάζονται σε γενικά σχολεία και έρχεται να δείξει πώς αξιολογούν εκείνοι μέσα από τις εμπειρίες τους την εφαρμογή της συνεκπαίδευσης. Διατυπώνονται οι απόψεις τους για το κατά πόσο επωφελούνται οι μαθητές με Ε.Ε.Α. από τη φοίτησή τους στα γενικά σχολεία. Συγκρίνονται μεταξύ τους οι θεσμοί της ειδικής αγωγής και φαίνονται τα δυνατά και αδύνατα σημεία του καθενός. Διαπιστώνονται οι πολλές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ερωτώμενοι. Συγκεκριμένα, γίνεται λόγος για την έλλειψη ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και γονέων. Επισημαίνονται τα εμπόδια που προκύπτουν κατά τη συνεργασία μεταξύ των δασκάλων γενικής και ειδικής αγωγής και μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων. Αποκαλύπτεται η ανελαστικότητα της στάσης ορισμένων απέναντι στη συνεκπαίδευση. Εκφράζεται η ανάγκη για μεγαλύτερη αποδοχή της διαφορετικότητας, επαναπροσδιορισμoύ του ρόλου του ειδικού παιδαγωγού, βελτίωσης της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων. Προτείνεται η στελέχωση των σχολείων και με άλλους ειδικούς (ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς κ.τ.λ.). Επομένως, προκύπτει το συμπέρασμα για το πλήθος των αλλαγών που χρειάζεται να γίνουν ακόμα για να λειτουργούν οι θεσμοί Π.Σ. και Τ.Ε. αποδοτικότερα, αποτελεσματικότερα και να δίνονται ίσες ευκαιρίες σε όλους τους μαθητές να εξελιχθούν.el
dc.description.abstractIn recent years in Greece institutions of the parallel support (PS) and the integration parts (IP) are operating in order to implement inclusive education of pupils with special educational needs (SEN) with students formal development within the usual environment of mainstream schools. Often, however, we do not know how these institutions work in practice . This qualitative research based on interviews with 13 special education teachers working in mainstream schools and comes to show how they evaluate through their experiences in the implementation of inclusive education. They expressed their views on whether students with SEN benefit from their education in mainstream schools. The institutions of special education are compared with each other and shows the strengths and weaknesses of each. The many difficulties faced by respondents, are recorded. In particular, it refers to the lack of information, awareness and education of teachers and parents. The obstacles that arise during the collaboration between teachers and special education teachers and between teachers and parents, are highlighted . The inflexibility of certain attitudes toward inclusion is revealed. The need for greater acceptance of diversity, is expressed, redefining the role of the special educator, improving logistic infrastructure of schools. Staffing of schools and other specialists (psychologists, social workers, etc.) is proposed. Therefore, there is the conclusion about the many changes that still need to be made to operate the PS institutions and IP efficiently, effectively and be given equal opportunities for all students to be developed.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟ θεσμός της παράλληλης στήριξης και των τμημάτων ένταξης για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.el
dc.titleThe institution of parallel support and integration classes for children with special educational needs in primary education.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουρκούνα, Μαρίαel
heal.creatorNameΜαμαλάκη, Ευαγγελίαel
heal.creatorNameΦασουλάκης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameKourkouna, Mariaen
heal.creatorNameMamalaki, Evangeliaen
heal.creatorNameFasoulakis, Ioannisen
heal.publicationDate2017-04-04
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8130
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα λειτουργούν οι θεσμοί της παράλληλης στήριξης (Π.Σ.) και των τμημάτων ένταξης (Τ.Ε.), προκειμένου να εφαρμοστεί η συνεκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Ε.Ε.Α.) με τους μαθητές τυπικής ανάπτυξης μέσα στο κοινό περιβάλλον των γενικών σχολείων. Συχνά, όμως, δεν ξέρουμε πώς λειτουργούν στην πράξη οι παραπάνω θεσμοί. Η ποιοτική αυτή έρευνα βασίζεται σε συνεντεύξεις 13 δασκάλων ειδικής αγωγής που εργάζονται σε γενικά σχολεία και έρχεται να δείξει πώς αξιολογούν εκείνοι μέσα από τις εμπειρίες τους την εφαρμογή της συνεκπαίδευσης. Διατυπώνονται οι απόψεις τους για το κατά πόσο επωφελούνται οι μαθητές με Ε.Ε.Α. από τη φοίτησή τους στα γενικά σχολεία. Συγκρίνονται μεταξύ τους οι θεσμοί της ειδικής αγωγής και φαίνονται τα δυνατά και αδύνατα σημεία του καθενός. Διαπιστώνονται οι πολλές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ερωτώμενοι. Συγκεκριμένα, γίνεται λόγος για την έλλειψη ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και γονέων. Επισημαίνονται τα εμπόδια που προκύπτουν κατά τη συνεργασία μεταξύ των δασκάλων γενικής και ειδικής αγωγής και μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων. Αποκαλύπτεται η ανελαστικότητα της στάσης ορισμένων απέναντι στη συνεκπαίδευση. Εκφράζεται η ανάγκη για μεγαλύτερη αποδοχή της διαφορετικότητας, επαναπροσδιορισμoύ του ρόλου του ειδικού παιδαγωγού, βελτίωσης της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων. Προτείνεται η στελέχωση των σχολείων και με άλλους ειδικούς (ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς κ.τ.λ.). Επομένως, προκύπτει το συμπέρασμα για το πλήθος των αλλαγών που χρειάζεται να γίνουν ακόμα για να λειτουργούν οι θεσμοί Π.Σ. και Τ.Ε. αποδοτικότερα, αποτελεσματικότερα και να δίνονται ίσες ευκαιρίες σε όλους τους μαθητές να εξελιχθούν.el
heal.abstractIn recent years in Greece institutions of the parallel support (PS) and the integration parts (IP) are operating in order to implement inclusive education of pupils with special educational needs (SEN) with students formal development within the usual environment of mainstream schools. Often, however, we do not know how these institutions work in practice . This qualitative research based on interviews with 13 special education teachers working in mainstream schools and comes to show how they evaluate through their experiences in the implementation of inclusive education. They expressed their views on whether students with SEN benefit from their education in mainstream schools. The institutions of special education are compared with each other and shows the strengths and weaknesses of each. The many difficulties faced by respondents, are recorded. In particular, it refers to the lack of information, awareness and education of teachers and parents. The obstacles that arise during the collaboration between teachers and special education teachers and between teachers and parents, are highlighted . The inflexibility of certain attitudes toward inclusion is revealed. The need for greater acceptance of diversity, is expressed, redefining the role of the special educator, improving logistic infrastructure of schools. Staffing of schools and other specialists (psychologists, social workers, etc.) is proposed. Therefore, there is the conclusion about the many changes that still need to be made to operate the PS institutions and IP efficiently, effectively and be given equal opportunities for all students to be developed.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΟ θεσμός της παράλληλης στήριξης και των τμημάτων ένταξης για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.el
heal.titleThe institution of parallel support and integration classes for children with special educational needs in primary education.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμαθησιακές δυσκολίες, παιδιά με αναπηρία, δημοτικό σχολείο, ειδική εκπαίδευση, τμήμα ένταξηςel
heal.keywordlearning disabilities, children with disabilities, elementary school, special education, ιntergration classen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουκούλη, Σοφίαel
heal.advisorNameKoukouli, Sofiaen
heal.advisorID.emailkoukouli@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States