Τεχνικές προώθησης εμπορικών επιχειρήσεων μέσω κοινωνικών δικτύων.
Techniques for promoting commercial enterprises through social networks.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2017-05-03Συγγραφέας
Φουκαράκη, Άννα
Foukaraki, Anna
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Με την παρούσα εργασία αναφερόμαστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με εστίαση στο Facebook. Συγκεκριμένα, θα εξετάσουμε την πιθανή χρήση του από μια επιχείρηση, τις κοινωνικές ομάδες στις οποίες απευθύνεται και θα αναλύσουμε τις δυνατότητες προώθησης που προσφέρει σε μια επιχείρηση. Παράλληλα θα εφαρμόσουμε τις δυνατότητες αυτές σε μία συγκεκριμένη επιχείρηση (κατάστημα ενδυμάτων) και θα αναλύσουμε τα αποτελέσματα αυτών από την ανταπόκριση των πελατών. In this thesis, we are presenting an examination of social networking media, with a particular focus on Facebook. Specifically, we will examine its potential usage by an enterprise, the social groups to which it is directed, and we will analyse its opportunities for promotion which it offers to a commercial enterprise. In parallel, we will apply the opportunities it offers to a specific enterprise (clothing store) as a case study, and we will analyse the results from its client response.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες