Εμφάνιση απλής εγγραφής

Consumer behaviour and satisfaction at supermarkets in Piraeus, Greece.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑργυρίου, Γεωργίαel
dc.creatorΝίνου, Σοφίαel
dc.creatorArgyriou, Georgiaen
dc.creatorNinou, Sofiaen
dc.date.accessioned2017-05-10T07:20:55Z
dc.date.available2017-05-10T07:20:55Z
dc.date.issued2017-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8181
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα «Η συμπεριφορά και η ικανοποίηση των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ της περιοχής του Πειραιά» έχει σκοπό την διερεύνηση της συμπεριφοράς και της ικανοποίησης των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ. Μεθοδολογικά η εργασία βασίζεται στη συλλογή δευτερογενών στοιχείων (συμπεριφορά και ικανοποίηση των καταναλωτών γενικότερα αλλά και σε περιόδους κρίσης, παρουσίαση του τοπιού της αγοράς των σούπερ μάρκετ), αλλά και πρωτογενών στοιχείων (με ένα κατάλληλο δομημένο ερωτηματολόγιο) τα οποία στοιχεία αφορούν την πρωτογενή έρευνα για τη συμπεριφορά και την ικανοποίηση στα σούπερ μάρκετ των καταναλωτών στο Πειραιά. Από τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας, συμπεραίνουμε ότι οι καταναλωτές εμφανίζονται πιο συνειδητοποιημένοι απ’ ότι παλαιότερα. Αυτό συμβαίνει λόγω της περιόδου που διανύουμε (οικονομική κρίση), και έτσι οι καταναλωτές δείχνουν να αρκούνται στα απολύτως απαραίτητα. Τέλος, σύμφωνα με τα αποτελέσματα αξίζει να επισημάνουμε την έντονη προτίμηση των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to investigate consumer behavior and preferences in purchases from Super Markets in Piraeus, Attiki, Greece. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Piraeus. According to the 159 local consumers participated in the survey, the selection of a super market seems multidimensional, while consumers’ satisfaction seems good enough in many factors. The results of the research can be used from local super markets in order to improve their services and marketing strategies.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ συμπεριφορά και η ικανοποίηση των καταναλωτών από τα σούπερ μάρκετ της περιοχής του Πειραιά.el
dc.titleConsumer behaviour and satisfaction at supermarkets in Piraeus, Greece.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑργυρίου, Γεωργίαel
heal.creatorNameΝίνου, Σοφίαel
heal.creatorNameArgyriou, Georgiaen
heal.creatorNameNinou, Sofiaen
heal.publicationDate2017-05-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8181
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα «Η συμπεριφορά και η ικανοποίηση των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ της περιοχής του Πειραιά» έχει σκοπό την διερεύνηση της συμπεριφοράς και της ικανοποίησης των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ. Μεθοδολογικά η εργασία βασίζεται στη συλλογή δευτερογενών στοιχείων (συμπεριφορά και ικανοποίηση των καταναλωτών γενικότερα αλλά και σε περιόδους κρίσης, παρουσίαση του τοπιού της αγοράς των σούπερ μάρκετ), αλλά και πρωτογενών στοιχείων (με ένα κατάλληλο δομημένο ερωτηματολόγιο) τα οποία στοιχεία αφορούν την πρωτογενή έρευνα για τη συμπεριφορά και την ικανοποίηση στα σούπερ μάρκετ των καταναλωτών στο Πειραιά. Από τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας, συμπεραίνουμε ότι οι καταναλωτές εμφανίζονται πιο συνειδητοποιημένοι απ’ ότι παλαιότερα. Αυτό συμβαίνει λόγω της περιόδου που διανύουμε (οικονομική κρίση), και έτσι οι καταναλωτές δείχνουν να αρκούνται στα απολύτως απαραίτητα. Τέλος, σύμφωνα με τα αποτελέσματα αξίζει να επισημάνουμε την έντονη προτίμηση των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to investigate consumer behavior and preferences in purchases from Super Markets in Piraeus, Attiki, Greece. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Piraeus. According to the 159 local consumers participated in the survey, the selection of a super market seems multidimensional, while consumers’ satisfaction seems good enough in many factors. The results of the research can be used from local super markets in order to improve their services and marketing strategies.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ συμπεριφορά και η ικανοποίηση των καταναλωτών από τα σούπερ μάρκετ της περιοχής του Πειραιά.el
heal.titleConsumer behaviour and satisfaction at supermarkets in Piraeus, Greece.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσούπερ μάρκετ, καταναλωτής, ικανοποίηση, συμπεριφορά καταναλωτήel
heal.keywordsuper market, consumer, satisfaction, consumer behavioren
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States