Show simple item record

The role of public relations and new technologies in the electronic display and reputation management.

Dublin Core metadata

dc.creatorΜαραγκουδάκη, Βαλεντίνηel
dc.creatorMaragkoudaki, Valentinien
dc.date.accessioned2017-05-15T11:42:00Z
dc.date.available2017-05-15T11:42:00Z
dc.date.issued2017-05-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8201
dc.description.abstractΔημόσιες Σχέσεις είναι η δόμηση επικοινωνίας μεταξύ ενός ατόμου ή ομάδας ατόμων με ένα ευρύ κοινό με σκοπό την δημιουργία αμοιβαίας εμπιστοσύνης και την εξυπηρέτηση κοινών συμφερόντων. Ο κλάδος των δημοσίων σχέσεων έχει μια μακρόχρονη πορεία ανά τους αιώνες,αφού συναντάται και στην αρχαιότητα και συγκεκριμένα στην Αρχαία Ελλάδα και φτάνει αισίως μέχρι τη σύγχρονη κοινωνία ,με διαφορετικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα και μορφές. Στην τωρινή τους μορφή οι δημόσιες σχέσεις επικοινωνούν και αλληλοεμπλέκονται με το internet, το μάρκετινγκ και την προώθηση πωλήσεων. Όμως οι δημόσιες σχέσεις δεν πρέπει να ταυτίζονται και να συγχέονται με αυτούς τους κλάδους καθώς και θεωρητικά και πρακτικά είναι διαφορετικές έννοιες και στρατηγικές. Ωστόσο, οι δημόσιες σχέσεις χρησιμοποιούν αυτούς τους κλάδους,δηλαδή το internet, το μάρκετινγκ,τη διαφήμιση και την προπαγάνδα,καθώς και εργαλεία και μεθόδους περάτωσής τους. Πέρα όμως από τον κλάδο των δημοσίων σχέσεων,στην ηλεκτρονική φήμη μιας επιχείρησης επιδρά και η ολοένα αυξανόμενη τεχνολογία. Η τεχνολογία με τα νέα μέσα που χρησιμοποιεί, ανεξάρτητα από τις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις, αποτελεί μαζί με τον κλάδο των δημοσίων σχέσεων,τους δύο βασικούς πυλώνες για την προβολή μιας επιχείρησης και την ικανοποίηση των προσδοκιών της. Επίσης τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι νέες τεχνολογίες επιδρούν στις δημόσιες σχέσεις. Είναι ευνόητο ότι με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,ο άνθρωπος επικοινωνεί,πληροφορείται και ανταλλάσσει απόψεις. Οι νέες τεχνολογίες βοήθησαν την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς μέσω αυτού δημιουργήθηκαν θέσεις εργασίας,κανάλια διανομής και αλλαγή στην οικονομία. Με την φράση «ηλεκτρονικό εμπόριο» νοείται η διαδικασία αγοράς,πώλησης και μεταφοράς προϊόντων μέσω του διαδικτύου. Επιπλέον, ο ρόλος του διαδικτύου συμβάλλει στη διαδικτυακή ανάπτυξη και φήμη μιας επιχείρησης. Ως διαδικτυακή διαφήμιση ορίζεται η κάθε πληρωμένη μορφή προβολής και προώθησης αγαθών ιδεών,ή υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου. Αξίζει να αναφερθεί ότι αυτός ο τρόπος διαφήμισης τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται το ίδιο αποτελεσματικός όπως και τα άλλα παραδοσιακά μέσα. Με την ανάπτυξη του διαδικτύου,παρουσιάζεται και παράλληλη εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που όπως φαίνεται από τις σημερινές προδιαγραφές, δύνανται να αποτελέσουν μακροπρόθεσμα αυτόνομο κλάδο. Αυτό συμβαίνει, γιατί το κάθε μέσο ξεχωριστά επιδρά σε μεγάλο βαθμό στον οικονομικό επιχειρηματικό κόσμο. Τις παραπάνω απόψεις για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,τις νέες τεχνολογίες και τις δημόσιες σχέσεις ενισχύουν και επιβεβαιώνουν τα ερωτηματολόγια,όπου βοήθησαν την ερευνήτρια στην εξαγωγή διαφορετικών συμπερασμάτων.el
dc.description.abstractPublic Relations is the communication structure between an individual or group of individuals with a wide audience in order to create mutual trust and serve common interests. The sector of public relations has a long history over the centuries. It can be found in antiquity,namely the Ancient Greece and comes down to modern society,with different features and formats. In their current form the public relations are related and intertwined with the internet marketing and sales promotion.Nevertheless public relations should not be considered identical and be misconceived as making part of these sectors,given that the respective theory and practice are different when it comes to their concepts and strategies. Public relations though make use of these branches that means, internet,marketing,advertising and propaganda as well as their tools and the methods for their execution. Apart from the public relations industry the online reputation of a business is strongly affected by the growing technology. Technology and the new media used regardless of the positive and negative effects constitute along with the public relations industry the two main pillars on which the image of a business and its success at meeting its expectations are based. Also the tool of social networking and the new technologies affect the public relations. It is obvious that with the tools of social networking people communicate,inform and exchange opinions. The new technologies boosted the growth of electronic trade,while thanks to them new jobs were created,channels of distribution and changes in the economy. By «electronic trade» we mean the process of selling,buying and transporting of products on the internet.Moreover the role of internet contributes in boosting the digital development and reputation of a company. By «online advertising» we mean any paid form of screening and promotion of good ideas,or services over the internet. It worths mentioning that it is reported that in the recent years this way of advertising has been proved as effective as the other traditional means. The development of the means of social networking is considered as a parallel trend with the growth of internet which as suggested by the present standards may become an independent sector in the long term. This is because each means viewed examined affects to a great degree the economic and business world.The views mentioned above concerning the means of social networking ,the new technologies and the public relations are validated by the polls,which helped the researcher in reaching to different some conclusions.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟ ρόλος των δημοσίων σχέσεων και των νέων τεχνολογιών σε θέματα προβολής και διαχείρισης της ηλεκτρονικής φήμης.el
dc.titleThe role of public relations and new technologies in the electronic display and reputation management.en

healMeta

heal.creatorNameΜαραγκουδάκη, Βαλεντίνηel
heal.creatorNameMaragkoudaki, Valentinien
heal.publicationDate2017-05-15
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8201
heal.abstractΔημόσιες Σχέσεις είναι η δόμηση επικοινωνίας μεταξύ ενός ατόμου ή ομάδας ατόμων με ένα ευρύ κοινό με σκοπό την δημιουργία αμοιβαίας εμπιστοσύνης και την εξυπηρέτηση κοινών συμφερόντων. Ο κλάδος των δημοσίων σχέσεων έχει μια μακρόχρονη πορεία ανά τους αιώνες,αφού συναντάται και στην αρχαιότητα και συγκεκριμένα στην Αρχαία Ελλάδα και φτάνει αισίως μέχρι τη σύγχρονη κοινωνία ,με διαφορετικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα και μορφές. Στην τωρινή τους μορφή οι δημόσιες σχέσεις επικοινωνούν και αλληλοεμπλέκονται με το internet, το μάρκετινγκ και την προώθηση πωλήσεων. Όμως οι δημόσιες σχέσεις δεν πρέπει να ταυτίζονται και να συγχέονται με αυτούς τους κλάδους καθώς και θεωρητικά και πρακτικά είναι διαφορετικές έννοιες και στρατηγικές. Ωστόσο, οι δημόσιες σχέσεις χρησιμοποιούν αυτούς τους κλάδους,δηλαδή το internet, το μάρκετινγκ,τη διαφήμιση και την προπαγάνδα,καθώς και εργαλεία και μεθόδους περάτωσής τους. Πέρα όμως από τον κλάδο των δημοσίων σχέσεων,στην ηλεκτρονική φήμη μιας επιχείρησης επιδρά και η ολοένα αυξανόμενη τεχνολογία. Η τεχνολογία με τα νέα μέσα που χρησιμοποιεί, ανεξάρτητα από τις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις, αποτελεί μαζί με τον κλάδο των δημοσίων σχέσεων,τους δύο βασικούς πυλώνες για την προβολή μιας επιχείρησης και την ικανοποίηση των προσδοκιών της. Επίσης τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι νέες τεχνολογίες επιδρούν στις δημόσιες σχέσεις. Είναι ευνόητο ότι με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,ο άνθρωπος επικοινωνεί,πληροφορείται και ανταλλάσσει απόψεις. Οι νέες τεχνολογίες βοήθησαν την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς μέσω αυτού δημιουργήθηκαν θέσεις εργασίας,κανάλια διανομής και αλλαγή στην οικονομία. Με την φράση «ηλεκτρονικό εμπόριο» νοείται η διαδικασία αγοράς,πώλησης και μεταφοράς προϊόντων μέσω του διαδικτύου. Επιπλέον, ο ρόλος του διαδικτύου συμβάλλει στη διαδικτυακή ανάπτυξη και φήμη μιας επιχείρησης. Ως διαδικτυακή διαφήμιση ορίζεται η κάθε πληρωμένη μορφή προβολής και προώθησης αγαθών ιδεών,ή υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου. Αξίζει να αναφερθεί ότι αυτός ο τρόπος διαφήμισης τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται το ίδιο αποτελεσματικός όπως και τα άλλα παραδοσιακά μέσα. Με την ανάπτυξη του διαδικτύου,παρουσιάζεται και παράλληλη εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που όπως φαίνεται από τις σημερινές προδιαγραφές, δύνανται να αποτελέσουν μακροπρόθεσμα αυτόνομο κλάδο. Αυτό συμβαίνει, γιατί το κάθε μέσο ξεχωριστά επιδρά σε μεγάλο βαθμό στον οικονομικό επιχειρηματικό κόσμο. Τις παραπάνω απόψεις για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,τις νέες τεχνολογίες και τις δημόσιες σχέσεις ενισχύουν και επιβεβαιώνουν τα ερωτηματολόγια,όπου βοήθησαν την ερευνήτρια στην εξαγωγή διαφορετικών συμπερασμάτων.el
heal.abstractPublic Relations is the communication structure between an individual or group of individuals with a wide audience in order to create mutual trust and serve common interests. The sector of public relations has a long history over the centuries. It can be found in antiquity,namely the Ancient Greece and comes down to modern society,with different features and formats. In their current form the public relations are related and intertwined with the internet marketing and sales promotion.Nevertheless public relations should not be considered identical and be misconceived as making part of these sectors,given that the respective theory and practice are different when it comes to their concepts and strategies. Public relations though make use of these branches that means, internet,marketing,advertising and propaganda as well as their tools and the methods for their execution. Apart from the public relations industry the online reputation of a business is strongly affected by the growing technology. Technology and the new media used regardless of the positive and negative effects constitute along with the public relations industry the two main pillars on which the image of a business and its success at meeting its expectations are based. Also the tool of social networking and the new technologies affect the public relations. It is obvious that with the tools of social networking people communicate,inform and exchange opinions. The new technologies boosted the growth of electronic trade,while thanks to them new jobs were created,channels of distribution and changes in the economy. By «electronic trade» we mean the process of selling,buying and transporting of products on the internet.Moreover the role of internet contributes in boosting the digital development and reputation of a company. By «online advertising» we mean any paid form of screening and promotion of good ideas,or services over the internet. It worths mentioning that it is reported that in the recent years this way of advertising has been proved as effective as the other traditional means. The development of the means of social networking is considered as a parallel trend with the growth of internet which as suggested by the present standards may become an independent sector in the long term. This is because each means viewed examined affects to a great degree the economic and business world.The views mentioned above concerning the means of social networking ,the new technologies and the public relations are validated by the polls,which helped the researcher in reaching to different some conclusions.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΟ ρόλος των δημοσίων σχέσεων και των νέων τεχνολογιών σε θέματα προβολής και διαχείρισης της ηλεκτρονικής φήμης.el
heal.titleThe role of public relations and new technologies in the electronic display and reputation management.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδημόσιες σχέσεις, μάρκετινγκ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, νέες τεχνολογίεςel
heal.keywordpublic relations, marketing, social media, new technologiesen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States