Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study of the economic crisis impacts on the operation and marketing of hotels in Ierapetra.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛαζαρίδου, Άνναel
dc.creatorΡουμπάκη, Αντριάνναel
dc.creatorLazaridou, Annaen
dc.creatorRoumpaki, Antriannaen
dc.date.accessioned2017-05-15T11:55:28Z
dc.date.available2017-05-15T11:55:28Z
dc.date.issued2017-05-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8202
dc.description.abstractΣτην πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται μια σύντομη αναδρομή στην παγκόσμια οικονομική κρίση και στο πως αυτή επηρέασε την ελληνική οικονομία. Στη συνέχεια η έρευνα επικεντρώνεται στην Κρήτη και συγκεκριμένα στην περιοχή της Ιεράπετρας. Το κύριο μέρος της έρευνας αποτελεί η μελέτη των τεχνικών marketing που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία, τους τρόπους ανάπτυξης και επίτευξης μεγαλύτερου μεριδίου στην αγορά, την αύξηση της τουριστικής κίνησης αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος λόγω της οικονομικής κρίσης. Με τη χρήση της συνέντευξης σε βάθος ως εργαλείο ερευνητικής μεθόδου συλλέχθηκαν οι απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της εργασίας.el
dc.description.abstractOn this diploma thesis a short resection of the global economic crisis is presented, as well as how this affects the Greek economy. Afterwards the research focuses on Crete Island and especially at Ierapetra. The main body of the research constitutes of the study of marketing techniques that hotels use and the ways of development and accomplishment of getting a bigger market share. The increase of tourist market and the concerns that faced by the tourist industry due to the economic crisis. By the use of in-depth interview as a research tool we collected all the needed information for the completion of the study.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιερεύνηση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης στη λειτουργία και το μάρκετινγκ των ξενοδοχείων της Ιεράπετρας.el
dc.titleStudy of the economic crisis impacts on the operation and marketing of hotels in Ierapetra.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛαζαρίδου, Άνναel
heal.creatorNameΡουμπάκη, Αντριάνναel
heal.creatorNameLazaridou, Annaen
heal.creatorNameRoumpaki, Antriannaen
heal.publicationDate2017-05-15
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8202
heal.abstractΣτην πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται μια σύντομη αναδρομή στην παγκόσμια οικονομική κρίση και στο πως αυτή επηρέασε την ελληνική οικονομία. Στη συνέχεια η έρευνα επικεντρώνεται στην Κρήτη και συγκεκριμένα στην περιοχή της Ιεράπετρας. Το κύριο μέρος της έρευνας αποτελεί η μελέτη των τεχνικών marketing που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία, τους τρόπους ανάπτυξης και επίτευξης μεγαλύτερου μεριδίου στην αγορά, την αύξηση της τουριστικής κίνησης αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος λόγω της οικονομικής κρίσης. Με τη χρήση της συνέντευξης σε βάθος ως εργαλείο ερευνητικής μεθόδου συλλέχθηκαν οι απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της εργασίας.el
heal.abstractOn this diploma thesis a short resection of the global economic crisis is presented, as well as how this affects the Greek economy. Afterwards the research focuses on Crete Island and especially at Ierapetra. The main body of the research constitutes of the study of marketing techniques that hotels use and the ways of development and accomplishment of getting a bigger market share. The increase of tourist market and the concerns that faced by the tourist industry due to the economic crisis. By the use of in-depth interview as a research tool we collected all the needed information for the completion of the study.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΔιερεύνηση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης στη λειτουργία και το μάρκετινγκ των ξενοδοχείων της Ιεράπετρας.el
heal.titleStudy of the economic crisis impacts on the operation and marketing of hotels in Ierapetra.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordοικονομική κρίση, μάρκετινγκ, ξενοδοχείο, Ιεράπετραel
heal.keywordfinancial crisis, marketing, hotel, Ierapetraen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.advisorID.emailntrihas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States