Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing methods over social networks.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚοτζανάκη, Κασάνδραel
dc.creatorΦουντουλάκη, Αλίκηel
dc.creatorKotzanaki, Kasandraen
dc.creatorFountoulaki, Alikien
dc.date.accessioned2017-05-19T08:18:43Z
dc.date.available2017-05-19T08:18:43Z
dc.date.issued2017-05-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8208
dc.description.abstractΗ κυριότερη πηγή πληροφορίας για την πλειονότητα των ανθρώπων στη σημερινή εποχή αποτελείται από το Διαδίκτυο. Αυτή η αλλαγή του τρόπου πληροφόρησης και ταυτόχρονα η ανάπτυξη των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία χρόνια, έχουν μετατρέψει το διαδίκτυο σε βασικό εργαλείο των στελεχών του Μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social Media Marketing), αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του ιντερνετικού μάρκετινγκ (e-Marketing) το οποίο εξελίχθηκε ραγδαία και τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν πλέον κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Η εργασία αυτή έχει ως στόχο να παρουσιάσει τα πλέον σύγχρονα δεδομένα στο Μάρκετινγκ και να περιγράψει την νέα εποχή του Marketing, την επονομαζόμενη Social Media Marketing. Επιπλέον γίνεται αναλυτική αναφορά στην χρήσης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και πως αυτά συνεισφέρουν στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Θα παρουσιαστούν και αναλυθούν βασικές τεχνικές Social Media Marketing. Τέλος στα πλαίσια της εργασίας θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις σε εταιρίες οι οποίες εφαρμόζουν το social media marketing. Οι ερωτήσεις θα αφορούν πως κατανοούν τις τεχνικές μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα, πως το εφαρμόζουν στην δική τους επιχείρηση και τι αποτελέσματα τους επιφέρει.el
dc.description.abstractNowadays the majority of people use as source of information the internet. This new source of information together with the development of social media has established the Internet as a basic tool of marketing. Social Media is one of the most important part of e-marketing which has growth rapidly as social media have become part of our everyday life. This essay aims to present the most recent data in marketing and to describe the new era of marketing, which is called Social Media Marketing. Furthermore the essay will focus on the use of social media and their contribution to the marketing and sales department of companies. The thesis will present and analyze basic Social Media Marketing techniques. Finally, it will include interviews with companies that use social media as part of their marketing. We are interested in understanding the social media marketing techniques they use, the implementation of those techniques in their business and the effects of it. Thus, this thesis will provide information about the use of social media as part of the marketing of companies and will help us to understand the impact that can have in our life.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤεχνικές μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων.el
dc.titleMarketing methods over social networks.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚοτζανάκη, Κασάνδραel
heal.creatorNameΦουντουλάκη, Αλίκηel
heal.creatorNameKotzanaki, Kasandraen
heal.creatorNameFountoulaki, Alikien
heal.publicationDate2017-05-19
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8208
heal.abstractΗ κυριότερη πηγή πληροφορίας για την πλειονότητα των ανθρώπων στη σημερινή εποχή αποτελείται από το Διαδίκτυο. Αυτή η αλλαγή του τρόπου πληροφόρησης και ταυτόχρονα η ανάπτυξη των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία χρόνια, έχουν μετατρέψει το διαδίκτυο σε βασικό εργαλείο των στελεχών του Μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social Media Marketing), αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του ιντερνετικού μάρκετινγκ (e-Marketing) το οποίο εξελίχθηκε ραγδαία και τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν πλέον κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Η εργασία αυτή έχει ως στόχο να παρουσιάσει τα πλέον σύγχρονα δεδομένα στο Μάρκετινγκ και να περιγράψει την νέα εποχή του Marketing, την επονομαζόμενη Social Media Marketing. Επιπλέον γίνεται αναλυτική αναφορά στην χρήσης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και πως αυτά συνεισφέρουν στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Θα παρουσιαστούν και αναλυθούν βασικές τεχνικές Social Media Marketing. Τέλος στα πλαίσια της εργασίας θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις σε εταιρίες οι οποίες εφαρμόζουν το social media marketing. Οι ερωτήσεις θα αφορούν πως κατανοούν τις τεχνικές μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα, πως το εφαρμόζουν στην δική τους επιχείρηση και τι αποτελέσματα τους επιφέρει.el
heal.abstractNowadays the majority of people use as source of information the internet. This new source of information together with the development of social media has established the Internet as a basic tool of marketing. Social Media is one of the most important part of e-marketing which has growth rapidly as social media have become part of our everyday life. This essay aims to present the most recent data in marketing and to describe the new era of marketing, which is called Social Media Marketing. Furthermore the essay will focus on the use of social media and their contribution to the marketing and sales department of companies. The thesis will present and analyze basic Social Media Marketing techniques. Finally, it will include interviews with companies that use social media as part of their marketing. We are interested in understanding the social media marketing techniques they use, the implementation of those techniques in their business and the effects of it. Thus, this thesis will provide information about the use of social media as part of the marketing of companies and will help us to understand the impact that can have in our life.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤεχνικές μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων.el
heal.titleMarketing methods over social networks.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό μάρκετινγκ, μέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
heal.keywordelectronic marketing, social mediaen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.advisorID.emailcpanag@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States