Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study of the impact of advertising on children.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαμπουράκη, Ανθήel
dc.creatorΚοντορινάκη, Ιωάνναel
dc.creatorKampouraki, Anthien
dc.creatorKontorinaki, Ioannaen
dc.date.accessioned2017-05-24T10:58:54Z
dc.date.available2017-05-24T10:58:54Z
dc.date.issued2017-05-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8225
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αφορά στην επίδραση που έχει η διαφήμιση στη συμπεριφορά των παιδιών. Τα παιδιά σήμερα επηρεάζουν σε μεγάλο και τις αγοραστικές συνήθειες όλης της οικογένειας. Ο βασικός στόχος της πτυχιακής, λοιπόν, είναι να διερευνηθεί το κατά πόσο η διαφήμιση έχει επίδραση στην συμπεριφορά των παιδιών, τόσο σαν καταναλωτές αλλά και ως άνθρωποι. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος αυτός πραγματοποιήθηκε έρευνα με σκοπό να εξεταστούν όλα τα παραπάνω. Η έρευνα χωρίζεται σε ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό κομμάτι. Η πρώτη αφορούσε τη βιβλιογραφική ανασκόπηση γύρω από το θέμα. Όσον αφορά το δεύτερο σκέλος της έρευνας, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ποιοτική έρευνα με την μέθοδο των συνεντεύξεων σε βάθος σε γονείς μικρών παιδιών. Η επιλογή των γονέων ήταν τυχαία με την δήλωση τους ως εθελοντές. Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι η διαφήμιση παίζει σημαντικό ρόλο στις επιλογές και την συμπεριφορά των παιδιών. Οι γονείς από την πλευρά τους τις περισσότερες φορές πείθονται από τα παιδιά τους και αγοράζουν τελικά τα προϊόντα που τους ζητούν χωρίς να είναι σίγουροι ότι είναι κατάλληλα για αυτά.el
dc.description.abstractIn the present diploma thesis, we analyze the influence of advertisement in children’s behavior. Children nowadays are advertisers’ main target group as they can influence the family’s purchasing habits. Our basic aim here is to examine if advertisement impact in children’s behavior firstly as consumers and secondly as human beings. For this reason we contacted a survey in order to examine all the above mentioned. The survey is divided into two parts, a theoretical and a practical part. For the first survey, a literature review was carried out. For the second part we did a qualitative research by interviewing young children’s parents. As a conclusion, advertisements play a key role to children’s behavior and choices. Parents as well, most of the times are persuaded by their kids to buy what they want without always be sure if this is absolutely appropriate for them.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜελέτη της επιρροής της διαφήμισης στα παιδιά.el
dc.titleStudy of the impact of advertising on children.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαμπουράκη, Ανθήel
heal.creatorNameΚοντορινάκη, Ιωάνναel
heal.creatorNameKampouraki, Anthien
heal.creatorNameKontorinaki, Ioannaen
heal.publicationDate2017-05-24
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8225
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αφορά στην επίδραση που έχει η διαφήμιση στη συμπεριφορά των παιδιών. Τα παιδιά σήμερα επηρεάζουν σε μεγάλο και τις αγοραστικές συνήθειες όλης της οικογένειας. Ο βασικός στόχος της πτυχιακής, λοιπόν, είναι να διερευνηθεί το κατά πόσο η διαφήμιση έχει επίδραση στην συμπεριφορά των παιδιών, τόσο σαν καταναλωτές αλλά και ως άνθρωποι. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος αυτός πραγματοποιήθηκε έρευνα με σκοπό να εξεταστούν όλα τα παραπάνω. Η έρευνα χωρίζεται σε ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό κομμάτι. Η πρώτη αφορούσε τη βιβλιογραφική ανασκόπηση γύρω από το θέμα. Όσον αφορά το δεύτερο σκέλος της έρευνας, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ποιοτική έρευνα με την μέθοδο των συνεντεύξεων σε βάθος σε γονείς μικρών παιδιών. Η επιλογή των γονέων ήταν τυχαία με την δήλωση τους ως εθελοντές. Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι η διαφήμιση παίζει σημαντικό ρόλο στις επιλογές και την συμπεριφορά των παιδιών. Οι γονείς από την πλευρά τους τις περισσότερες φορές πείθονται από τα παιδιά τους και αγοράζουν τελικά τα προϊόντα που τους ζητούν χωρίς να είναι σίγουροι ότι είναι κατάλληλα για αυτά.el
heal.abstractIn the present diploma thesis, we analyze the influence of advertisement in children’s behavior. Children nowadays are advertisers’ main target group as they can influence the family’s purchasing habits. Our basic aim here is to examine if advertisement impact in children’s behavior firstly as consumers and secondly as human beings. For this reason we contacted a survey in order to examine all the above mentioned. The survey is divided into two parts, a theoretical and a practical part. For the first survey, a literature review was carried out. For the second part we did a qualitative research by interviewing young children’s parents. As a conclusion, advertisements play a key role to children’s behavior and choices. Parents as well, most of the times are persuaded by their kids to buy what they want without always be sure if this is absolutely appropriate for them.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΜελέτη της επιρροής της διαφήμισης στα παιδιά.el
heal.titleStudy of the impact of advertising on children.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάρκετινγκ, διαφήμιση, συμπεριφορά καταναλωτή, παιδίel
heal.keywordmarketing, advertisement, consumer behavior, childen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.advisorID.emailntrihas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States