Εμφάνιση απλής εγγραφής

Online management.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΘεοδωράκης, Ιωάννηςel
dc.creatorΤσοπανίκος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorTheodorakis, Ioannisen
dc.creatorTsopanikos, Konstantinosen
dc.date.accessioned2017-06-07T11:18:16Z
dc.date.available2017-06-07T11:18:16Z
dc.date.issued2017-05-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8229
dc.description.abstractΗ αλματώδης ανάπτυξη των διαδικτυακών εφαρμογών και όλων των συναφών τεχνολογιών έχει δώσει το κατάλληλο έδαφος για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού πεδίου του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Οι επιχειρήσεις πάντα χρησιμοποιούν προς όφελός τους την τεχνολογική πρόοδο για να επικοινωνήσουν περισσότερο και καλύτερα με τον πελάτη, με τον δυνητικό πελάτη και το συνεργάτη τους. Αυτό φαίνεται και στα παραδοσιακά ηλεκτρονικά μέσα όπως το τηλέφωνο, το ράδιο και την τηλεόραση. Η αμφίδρομη επικοινωνία και η κατάργηση των γεωγραφικών περιορισμών έχουν αλλάξει τον τρόπο προσέγγισης του πελάτη. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η χαρτογράφηση του κόσμου του ηλεκτρονικού επιχειρείν από διαχειριστικής σκοπιάς. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στο ηλεκτρονικό επιχειρείν και διερευνάται το πώς το διαδίκτυο έγινε πρόσφορο έδαφος για επιχειρηματικές δραστηριότητες. Η προσαρμογή μιας επιχείρησης σε κάθε αγορά- στόχο γίνεται πιο εμφατική λόγω του διαδικτύου, αφού ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, όπως και ο όγκος των πληροφοριών που διαχέονται. Η ευελιξία της κάθε επιχείρησης είναι μεγαλύτερη και σε αυτό συνήθως βοηθούν τα μικρότερα κόστη σε σχέση με τη φυσική παρουσία και επικοινωνία (μαζικά). Τα μοντέλα του ηλεκτρονικού επιχειρείν είναι αρκετά και μεγαλώνουν σε αριθμό όσο αναπτύσσεται η χρήση του διαδικτύου και μεγαλώνει ο αριθμός χρηστών. Επίσης, τα θέματα ασφάλειας είναι μεγαλύτερα (π.χ. λόγω κυβερνοεπιθέσεων). Με βάση την έρευνα το 2015 του εργαστηρίου ELTRUN, στην Ελλάδα παρουσιάζεται μια αυξητική τάση για διαδικτυακές αγορές, χρήση ιντερνέτ και επένδυση στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Η δημιουργία του ηλεκτρονικού επιχειρείν θέλει τις επιχειρήσεις να οργανώσουν τις στρατηγικές τους με σκοπό την κάλυψη της προσφοράς και της ζήτησης. Έτσι, στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται το σύγχρονο μάνατζμεντ και πως αυτό χρησιμοποιείται στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Τεχνικές ανάλυσης αγορών όπως η ανάλυση SWOT, η ανάλυση SMART, η ανάλυση PEST, οι 5 δυνάμεις του Porter κ.α. εφαρμόζονται στο διαδικτυακό επιχειρείν για τη χάραξη και εφαρμογή της επιχειρησιακής στρατηγικής. Αποφάσεις όπως η εκτίμηση του μέλλοντος της αγοράς, η ένταση της διαδικτυακής παρουσίας, η εφοδιαστική αλυσίδα και η ανάλυψη ρίσκου για κάλυψη νέων γεωγραφικών αγορών είναι μερικές μόνο από τις αποφάσεις που καλείται να λάβει και να αξιολογήσει αρκετά συχνά ο σύγχρονος μάνατζερ. Η συνεχής εξέλιξη και οι καινοτομίες της τεχνολογίας του διαδικτύου έχουν δώσει ένα νέο προσανατολισμό στο επιχειρείν και αντίστοιχα στο μάνατζμεντ. Η οργάνωση μην έχοντας φυσική παρουσία μια επιχείρηση και μην έχοντας απευθείας επαφή με τον πελάτη, πρέπει να χρησιμοποιήσει αρκετά περισσότερο το μάρκετινγκ για να τον προσεγγίσει ή/και να τον διατηρήσει. Στον κόσμο του διαδικτύου όπου ο ανταγωνισμός είναι σκληρότερος και οι πληροφορίες που μπορεί να συλλέξουν οι χρήστες απεριόριστες. Αυτό γέννησε την ανάγκη για περισσότερη εξατομίκευση και ειδίκευση σε νέες μορφές μάρκετινγκ, όπως το search engine optimization. Η αλματώδης ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί και νέες ευκαιρίες διαδικτυακού μάρκετινγκ, άρα πωλήσεων και μεγαλύτερη έκθεση της επιχείρησης σε σχόλια, προβληματισμούς των χρηστών. Η αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων και η χάραξη της στρατηγικής του μάρκετινγκ γίνεται με τρόπο αντίστοιχο ούτως ώστε να συμβαδίζει με τη γενικότερη επιχειρησιακή στρατηγική. Μόνο που στην περίπτωση του ηλεκτρονικού επιχειρείν το διαδικτυακό μάρκετινγκ ίσως να παίζει σπουδαιότερο ρόλο όσο αφορά την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης από άλλες μορφές επιχειρείν. Η διαχείριση της διαδικτυακής φήμης είναι σημαντική και γίνεται σημαντικότερη όσο μεγαλύτερη είναι η διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης. Αυτά μελετώνται στο τρίτο κεφάλαιο. Στο τέταρτο κεφάλαιο εξετάζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σε σχέση με το παραδοσιακό εμπόριο έχει σημαντικά πλεονεκτήματα όπως η ταχύτητα συναλλαγών και η διαχείριση από πλευράς επιχείρησης, αλλά και η εξατομίκευση στις ανάγκες του πελάτη ακόμα και αν αυτός βρίσκεται στην άλλη άκρη του κόσμου. Βέβαια η 24ωρη παρουσία και ο ανταγωνισμός δημιουργούν διαφορετικές ανάγκες σε διάθεση πληροφοριών, εμπορευμάτων/ υπηρεσιών και θέματα ασφάλειας. Υπάρχουν διάφορες μορφές ηλεκτρονικού εμπορίου όπως τα: Β2Β, B2C, C2C, C2B, m-Commerce. Το πιο διαδεδομένο μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε και είχε ως θέμα την χρήση του διαδικτύου από τις επιχειρήσεις για επαγγελματικούς σκοπούς. Σημαντικότερο γενικό εύρημα της έρευνας αυτής είναι το γεγονός ότι παρόλο που η χρήση του διαδικτύου είναι εκτεταμένη, οι επαγγελματίες δεν χρησιμοποιούν ιδιαίτερα το μέσο αυτό για την αποκόμιση ωφελειών, παρόλο που θεωρούν ωφέλιμη την διαδικτυακή παρουσία και επικοινωνία. Η αλματώδης ανάπτυξη των διαδικτυακών εφαρμογών και όλων των συναφών τεχνολογιών έχει δώσει το κατάλληλο έδαφος για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού πεδίου του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Οι επιχειρήσεις πάντα χρησιμοποιούν προς όφελός τους την τεχνολογική πρόοδο για να επικοινωνήσουν περισσότερο και καλύτερα με τον πελάτη, με τον δυνητικό πελάτη και το συνεργάτη τους. Αυτό φαίνεται και στα παραδοσιακά ηλεκτρονικά μέσα όπως το τηλέφωνο, το ράδιο και την τηλεόραση. Η αμφίδρομη επικοινωνία και η κατάργηση των γεωγραφικών περιορισμών έχουν αλλάξει τον τρόπο προσέγγισης του πελάτη. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η χαρτογράφηση του κόσμου του ηλεκτρονικού επιχειρείν από διαχειριστικής σκοπιάς. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στο ηλεκτρονικό επιχειρείν και διερευνάται το πώς το διαδίκτυο έγινε πρόσφορο έδαφος για επιχειρηματικές δραστηριότητες. Η προσαρμογή μιας επιχείρησης σε κάθε αγορά- στόχο γίνεται πιο εμφατική λόγω του διαδικτύου, αφού ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, όπως και ο όγκος των πληροφοριών που διαχέονται. Η ευελιξία της κάθε επιχείρησης είναι μεγαλύτερη και σε αυτό συνήθως βοηθούν τα μικρότερα κόστη σε σχέση με τη φυσική παρουσία και επικοινωνία (μαζικά). Τα μοντέλα του ηλεκτρονικού επιχειρείν είναι αρκετά και μεγαλώνουν σε αριθμό όσο αναπτύσσεται η χρήση του διαδικτύου και μεγαλώνει ο αριθμός χρηστών. Επίσης, τα θέματα ασφάλειας είναι μεγαλύτερα (π.χ. λόγω κυβερνοεπιθέσεων). Με βάση την έρευνα το 2015 του εργαστηρίου ELTRUN, στην Ελλάδα παρουσιάζεται μια αυξητική τάση για διαδικτυακές αγορές, χρήση ιντερνέτ και επένδυση στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Η δημιουργία του ηλεκτρονικού επιχειρείν θέλει τις επιχειρήσεις να οργανώσουν τις στρατηγικές τους με σκοπό την κάλυψη της προσφοράς και της ζήτησης. Έτσι, στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται το σύγχρονο μάνατζμεντ και πως αυτό χρησιμοποιείται στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Τεχνικές ανάλυσης αγορών όπως η ανάλυση SWOT, η ανάλυση SMART, η ανάλυση PEST, οι 5 δυνάμεις του Porter κ.α. εφαρμόζονται στο διαδικτυακό επιχειρείν για τη χάραξη και εφαρμογή της επιχειρησιακής στρατηγικής. Αποφάσεις όπως η εκτίμηση του μέλλοντος της αγοράς, η ένταση της διαδικτυακής παρουσίας, η εφοδιαστική αλυσίδα και η ανάληψη ρίσκου για κάλυψη νέων γεωγραφικών αγορών είναι μερικές μόνο από τις αποφάσεις που καλείται να λάβει και να αξιολογήσει αρκετά συχνά ο σύγχρονος μάνατζερ. Η συνεχής εξέλιξη και οι καινοτομίες της τεχνολογίας του διαδικτύου έχουν δώσει ένα νέο προσανατολισμό στο επιχειρείν και αντίστοιχα στο μάνατζμεντ. Η οργάνωση μην έχοντας φυσική παρουσία μια επιχείρηση και μην έχοντας απευθείας επαφή με τον πελάτη, πρέπει να χρησιμοποιήσει αρκετά περισσότερο το μάρκετινγκ για να τον προσεγγίσει ή/και να τον διατηρήσει. Στον κόσμο του διαδικτύου όπου ο ανταγωνισμός είναι σκληρότερος και οι πληροφορίες που μπορεί να συλλέξουν οι χρήστες απεριόριστες. Αυτό γέννησε την ανάγκη για περισσότερη εξατομίκευση και ειδίκευση σε νέες μορφές μάρκετινγκ, όπως το search engine optimization. Η αλματώδης ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί και νέες ευκαιρίες διαδικτυακού μάρκετινγκ, άρα πωλήσεων και μεγαλύτερη έκθεση της επιχείρησης σε σχόλια, προβληματισμούς των χρηστών. Η αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων και η χάραξη της στρατηγικής του μάρκετινγκ γίνεται με τρόπο αντίστοιχο ούτως ώστε να συμβαδίζει με τη γενικότερη επιχειρησιακή στρατηγική. Μόνο που στην περίπτωση του ηλεκτρονικού επιχειρείν το διαδικτυακό μάρκετινγκ ίσως να παίζει σπουδαιότερο ρόλο όσο αφορά την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης από άλλες μορφές επιχειρείν. Η διαχείριση της διαδικτυακής φήμης είναι σημαντική και γίνεται σημαντικότερη όσο μεγαλύτερη είναι η διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης. Αυτά μελετώνται στο τρίτο κεφάλαιο. Στο τέταρτο κεφάλαιο εξετάζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σε σχέση με το παραδοσιακό εμπόριο έχει σημαντικά πλεονεκτήματα όπως η ταχύτητα συναλλαγών και η διαχείριση από πλευράς επιχείρησης, αλλά και η εξατομίκευση στις ανάγκες του πελάτη ακόμα και αν αυτός βρίσκεται στην άλλη άκρη του κόσμου. Βέβαια η 24ωρη παρουσία και ο ανταγωνισμός δημιουργούν διαφορετικές ανάγκες σε διάθεση πληροφοριών, εμπορευμάτων/ υπηρεσιών και θέματα ασφάλειας. Υπάρχουν διάφορες μορφές ηλεκτρονικού εμπορίου όπως τα: Β2Β, B2C, C2C, C2B, m-Commerce. Το πιο διαδεδομένο μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε και είχε ως θέμα την χρήση του διαδικτύου από τις επιχειρήσεις για επαγγελματικούς σκοπούς. Σημαντικότερο γενικό εύρημα της έρευνας αυτής είναι το γεγονός ότι παρόλο που η χρήση του διαδικτύου είναι εκτεταμένη, οι επαγγελματίες δεν χρησιμοποιούν ιδιαίτερα το μέσο αυτό για την αποκόμιση ωφελειών, παρόλο που θεωρούν ωφέλιμη την διαδικτυακή παρουσία και επικοινωνία.el
dc.description.abstractThe rapid development of web applications and all related technologies has created a fruitful ground for the development of the field of e-business. Businesses have always used the technological advances to their advantage so as to communicate more and better with the customer, with the potential client and their partner. This is reflected in the traditional electronic media such as the telephone, radio and television. Interactive communication and the elimination of geographical restrictions have changed the way of approaching customers. The purpose of this thesis is to map the world of e-business from a management standpoint. The first chapter is an introduction to e-business with a further investigation on how the Internet has become a fertile ground for business. Adapting a business to each target market becomes more emphatic because of the Internet, since both the competition and the volume of information disseminated are vast. The flexibility of every business is larger and this is usually enhanced by lower costs in relation to the physical presence and communication (mass). The models of e-business are plenty and are growing in number as the Internet use and the number of users are growing relatively. Also, security issues are larger (e.g. cyber attacks). According to a research conducted in 2015 by ELTRUN laboratory, Greece depicts an upward trend for online shopping, internet use and investment in e-business. The establishment of e-business wants businesses to organize their strategies to meet supply and demand. Thus, the second chapter presents the modern management and how it is applied in e-business. Technical market analysis such as SWOT analysis, SMART analysis, PEST analysis, the Porter’s five forces and so on are applied to the online business for the formulation and implementation of business strategy. Decisions such as the assessment of the future market, the intensity of web presence, the supply chain and take-over risk to cover new geographical markets are just some of the decisions needed to be confronted and evaluated often enough by the modern manager. The continuous development and innovation of internet technology has given a new direction in business and in management respectively. Not having a physical presence at a business and not having direct contact with the client, organization must heavily depend on marketing to approach and / or maintain him in the world of Internet, where competition is tougher the information that users can collect unlimited. This gave rise to the need for more personalization and specializing in new forms of marketing, such as the “search engine optimization”. The exponential growth of social media has created new opportunities for online marketing and sales as well, through greater business exposure comments and user concerns. The resolution of such problems and the formulation of a marketing strategy are done in such a way that aligns with the overall business strategy. And in the case of e-business, online marketing might play an even more important role regarding the achievement of the objectives of the business compared to other forms of business. Managing online reputation is important and it becomes more important the higher the online presence of the company is. These are studied in the third chapter. The fourth chapter deals with electronic commerce. Compared to traditional trade, it has important advantages such as the speed of transactions and management in terms of business, but also the personalization according to the customer’s needs even if he is on the other side of the world. Of course, the 24-hour presence and competition create different needs for availability of information, goods/ services and security. There are various forms of electronic commerce such as: B2B, B2C, C2C, C2B, m-Commerce. The most popular e-commerce model is the online store. Finally, the fifth chapter presents a survey conducted on the use of the Internet by businesses for business purposes. An important general finding of this research is the fact that although the Internet use is widespread, professionals do not use this tool extensively to take advantage of its benefits, although they consider online presence and communication useful.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιαχείριση διαδικτυακού μάνατζμεντ.el
dc.titleOnline management.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΘεοδωράκης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameΤσοπανίκος, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameTheodorakis, Ioannisen
heal.creatorNameTsopanikos, Konstantinosen
heal.publicationDate2017-05-25
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8229
heal.abstractΗ αλματώδης ανάπτυξη των διαδικτυακών εφαρμογών και όλων των συναφών τεχνολογιών έχει δώσει το κατάλληλο έδαφος για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού πεδίου του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Οι επιχειρήσεις πάντα χρησιμοποιούν προς όφελός τους την τεχνολογική πρόοδο για να επικοινωνήσουν περισσότερο και καλύτερα με τον πελάτη, με τον δυνητικό πελάτη και το συνεργάτη τους. Αυτό φαίνεται και στα παραδοσιακά ηλεκτρονικά μέσα όπως το τηλέφωνο, το ράδιο και την τηλεόραση. Η αμφίδρομη επικοινωνία και η κατάργηση των γεωγραφικών περιορισμών έχουν αλλάξει τον τρόπο προσέγγισης του πελάτη. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η χαρτογράφηση του κόσμου του ηλεκτρονικού επιχειρείν από διαχειριστικής σκοπιάς. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στο ηλεκτρονικό επιχειρείν και διερευνάται το πώς το διαδίκτυο έγινε πρόσφορο έδαφος για επιχειρηματικές δραστηριότητες. Η προσαρμογή μιας επιχείρησης σε κάθε αγορά- στόχο γίνεται πιο εμφατική λόγω του διαδικτύου, αφού ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, όπως και ο όγκος των πληροφοριών που διαχέονται. Η ευελιξία της κάθε επιχείρησης είναι μεγαλύτερη και σε αυτό συνήθως βοηθούν τα μικρότερα κόστη σε σχέση με τη φυσική παρουσία και επικοινωνία (μαζικά). Τα μοντέλα του ηλεκτρονικού επιχειρείν είναι αρκετά και μεγαλώνουν σε αριθμό όσο αναπτύσσεται η χρήση του διαδικτύου και μεγαλώνει ο αριθμός χρηστών. Επίσης, τα θέματα ασφάλειας είναι μεγαλύτερα (π.χ. λόγω κυβερνοεπιθέσεων). Με βάση την έρευνα το 2015 του εργαστηρίου ELTRUN, στην Ελλάδα παρουσιάζεται μια αυξητική τάση για διαδικτυακές αγορές, χρήση ιντερνέτ και επένδυση στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Η δημιουργία του ηλεκτρονικού επιχειρείν θέλει τις επιχειρήσεις να οργανώσουν τις στρατηγικές τους με σκοπό την κάλυψη της προσφοράς και της ζήτησης. Έτσι, στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται το σύγχρονο μάνατζμεντ και πως αυτό χρησιμοποιείται στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Τεχνικές ανάλυσης αγορών όπως η ανάλυση SWOT, η ανάλυση SMART, η ανάλυση PEST, οι 5 δυνάμεις του Porter κ.α. εφαρμόζονται στο διαδικτυακό επιχειρείν για τη χάραξη και εφαρμογή της επιχειρησιακής στρατηγικής. Αποφάσεις όπως η εκτίμηση του μέλλοντος της αγοράς, η ένταση της διαδικτυακής παρουσίας, η εφοδιαστική αλυσίδα και η ανάλυψη ρίσκου για κάλυψη νέων γεωγραφικών αγορών είναι μερικές μόνο από τις αποφάσεις που καλείται να λάβει και να αξιολογήσει αρκετά συχνά ο σύγχρονος μάνατζερ. Η συνεχής εξέλιξη και οι καινοτομίες της τεχνολογίας του διαδικτύου έχουν δώσει ένα νέο προσανατολισμό στο επιχειρείν και αντίστοιχα στο μάνατζμεντ. Η οργάνωση μην έχοντας φυσική παρουσία μια επιχείρηση και μην έχοντας απευθείας επαφή με τον πελάτη, πρέπει να χρησιμοποιήσει αρκετά περισσότερο το μάρκετινγκ για να τον προσεγγίσει ή/και να τον διατηρήσει. Στον κόσμο του διαδικτύου όπου ο ανταγωνισμός είναι σκληρότερος και οι πληροφορίες που μπορεί να συλλέξουν οι χρήστες απεριόριστες. Αυτό γέννησε την ανάγκη για περισσότερη εξατομίκευση και ειδίκευση σε νέες μορφές μάρκετινγκ, όπως το search engine optimization. Η αλματώδης ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί και νέες ευκαιρίες διαδικτυακού μάρκετινγκ, άρα πωλήσεων και μεγαλύτερη έκθεση της επιχείρησης σε σχόλια, προβληματισμούς των χρηστών. Η αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων και η χάραξη της στρατηγικής του μάρκετινγκ γίνεται με τρόπο αντίστοιχο ούτως ώστε να συμβαδίζει με τη γενικότερη επιχειρησιακή στρατηγική. Μόνο που στην περίπτωση του ηλεκτρονικού επιχειρείν το διαδικτυακό μάρκετινγκ ίσως να παίζει σπουδαιότερο ρόλο όσο αφορά την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης από άλλες μορφές επιχειρείν. Η διαχείριση της διαδικτυακής φήμης είναι σημαντική και γίνεται σημαντικότερη όσο μεγαλύτερη είναι η διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης. Αυτά μελετώνται στο τρίτο κεφάλαιο. Στο τέταρτο κεφάλαιο εξετάζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σε σχέση με το παραδοσιακό εμπόριο έχει σημαντικά πλεονεκτήματα όπως η ταχύτητα συναλλαγών και η διαχείριση από πλευράς επιχείρησης, αλλά και η εξατομίκευση στις ανάγκες του πελάτη ακόμα και αν αυτός βρίσκεται στην άλλη άκρη του κόσμου. Βέβαια η 24ωρη παρουσία και ο ανταγωνισμός δημιουργούν διαφορετικές ανάγκες σε διάθεση πληροφοριών, εμπορευμάτων/ υπηρεσιών και θέματα ασφάλειας. Υπάρχουν διάφορες μορφές ηλεκτρονικού εμπορίου όπως τα: Β2Β, B2C, C2C, C2B, m-Commerce. Το πιο διαδεδομένο μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε και είχε ως θέμα την χρήση του διαδικτύου από τις επιχειρήσεις για επαγγελματικούς σκοπούς. Σημαντικότερο γενικό εύρημα της έρευνας αυτής είναι το γεγονός ότι παρόλο που η χρήση του διαδικτύου είναι εκτεταμένη, οι επαγγελματίες δεν χρησιμοποιούν ιδιαίτερα το μέσο αυτό για την αποκόμιση ωφελειών, παρόλο που θεωρούν ωφέλιμη την διαδικτυακή παρουσία και επικοινωνία. Η αλματώδης ανάπτυξη των διαδικτυακών εφαρμογών και όλων των συναφών τεχνολογιών έχει δώσει το κατάλληλο έδαφος για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού πεδίου του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Οι επιχειρήσεις πάντα χρησιμοποιούν προς όφελός τους την τεχνολογική πρόοδο για να επικοινωνήσουν περισσότερο και καλύτερα με τον πελάτη, με τον δυνητικό πελάτη και το συνεργάτη τους. Αυτό φαίνεται και στα παραδοσιακά ηλεκτρονικά μέσα όπως το τηλέφωνο, το ράδιο και την τηλεόραση. Η αμφίδρομη επικοινωνία και η κατάργηση των γεωγραφικών περιορισμών έχουν αλλάξει τον τρόπο προσέγγισης του πελάτη. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η χαρτογράφηση του κόσμου του ηλεκτρονικού επιχειρείν από διαχειριστικής σκοπιάς. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στο ηλεκτρονικό επιχειρείν και διερευνάται το πώς το διαδίκτυο έγινε πρόσφορο έδαφος για επιχειρηματικές δραστηριότητες. Η προσαρμογή μιας επιχείρησης σε κάθε αγορά- στόχο γίνεται πιο εμφατική λόγω του διαδικτύου, αφού ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, όπως και ο όγκος των πληροφοριών που διαχέονται. Η ευελιξία της κάθε επιχείρησης είναι μεγαλύτερη και σε αυτό συνήθως βοηθούν τα μικρότερα κόστη σε σχέση με τη φυσική παρουσία και επικοινωνία (μαζικά). Τα μοντέλα του ηλεκτρονικού επιχειρείν είναι αρκετά και μεγαλώνουν σε αριθμό όσο αναπτύσσεται η χρήση του διαδικτύου και μεγαλώνει ο αριθμός χρηστών. Επίσης, τα θέματα ασφάλειας είναι μεγαλύτερα (π.χ. λόγω κυβερνοεπιθέσεων). Με βάση την έρευνα το 2015 του εργαστηρίου ELTRUN, στην Ελλάδα παρουσιάζεται μια αυξητική τάση για διαδικτυακές αγορές, χρήση ιντερνέτ και επένδυση στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Η δημιουργία του ηλεκτρονικού επιχειρείν θέλει τις επιχειρήσεις να οργανώσουν τις στρατηγικές τους με σκοπό την κάλυψη της προσφοράς και της ζήτησης. Έτσι, στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται το σύγχρονο μάνατζμεντ και πως αυτό χρησιμοποιείται στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Τεχνικές ανάλυσης αγορών όπως η ανάλυση SWOT, η ανάλυση SMART, η ανάλυση PEST, οι 5 δυνάμεις του Porter κ.α. εφαρμόζονται στο διαδικτυακό επιχειρείν για τη χάραξη και εφαρμογή της επιχειρησιακής στρατηγικής. Αποφάσεις όπως η εκτίμηση του μέλλοντος της αγοράς, η ένταση της διαδικτυακής παρουσίας, η εφοδιαστική αλυσίδα και η ανάληψη ρίσκου για κάλυψη νέων γεωγραφικών αγορών είναι μερικές μόνο από τις αποφάσεις που καλείται να λάβει και να αξιολογήσει αρκετά συχνά ο σύγχρονος μάνατζερ. Η συνεχής εξέλιξη και οι καινοτομίες της τεχνολογίας του διαδικτύου έχουν δώσει ένα νέο προσανατολισμό στο επιχειρείν και αντίστοιχα στο μάνατζμεντ. Η οργάνωση μην έχοντας φυσική παρουσία μια επιχείρηση και μην έχοντας απευθείας επαφή με τον πελάτη, πρέπει να χρησιμοποιήσει αρκετά περισσότερο το μάρκετινγκ για να τον προσεγγίσει ή/και να τον διατηρήσει. Στον κόσμο του διαδικτύου όπου ο ανταγωνισμός είναι σκληρότερος και οι πληροφορίες που μπορεί να συλλέξουν οι χρήστες απεριόριστες. Αυτό γέννησε την ανάγκη για περισσότερη εξατομίκευση και ειδίκευση σε νέες μορφές μάρκετινγκ, όπως το search engine optimization. Η αλματώδης ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί και νέες ευκαιρίες διαδικτυακού μάρκετινγκ, άρα πωλήσεων και μεγαλύτερη έκθεση της επιχείρησης σε σχόλια, προβληματισμούς των χρηστών. Η αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων και η χάραξη της στρατηγικής του μάρκετινγκ γίνεται με τρόπο αντίστοιχο ούτως ώστε να συμβαδίζει με τη γενικότερη επιχειρησιακή στρατηγική. Μόνο που στην περίπτωση του ηλεκτρονικού επιχειρείν το διαδικτυακό μάρκετινγκ ίσως να παίζει σπουδαιότερο ρόλο όσο αφορά την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης από άλλες μορφές επιχειρείν. Η διαχείριση της διαδικτυακής φήμης είναι σημαντική και γίνεται σημαντικότερη όσο μεγαλύτερη είναι η διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης. Αυτά μελετώνται στο τρίτο κεφάλαιο. Στο τέταρτο κεφάλαιο εξετάζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σε σχέση με το παραδοσιακό εμπόριο έχει σημαντικά πλεονεκτήματα όπως η ταχύτητα συναλλαγών και η διαχείριση από πλευράς επιχείρησης, αλλά και η εξατομίκευση στις ανάγκες του πελάτη ακόμα και αν αυτός βρίσκεται στην άλλη άκρη του κόσμου. Βέβαια η 24ωρη παρουσία και ο ανταγωνισμός δημιουργούν διαφορετικές ανάγκες σε διάθεση πληροφοριών, εμπορευμάτων/ υπηρεσιών και θέματα ασφάλειας. Υπάρχουν διάφορες μορφές ηλεκτρονικού εμπορίου όπως τα: Β2Β, B2C, C2C, C2B, m-Commerce. Το πιο διαδεδομένο μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε και είχε ως θέμα την χρήση του διαδικτύου από τις επιχειρήσεις για επαγγελματικούς σκοπούς. Σημαντικότερο γενικό εύρημα της έρευνας αυτής είναι το γεγονός ότι παρόλο που η χρήση του διαδικτύου είναι εκτεταμένη, οι επαγγελματίες δεν χρησιμοποιούν ιδιαίτερα το μέσο αυτό για την αποκόμιση ωφελειών, παρόλο που θεωρούν ωφέλιμη την διαδικτυακή παρουσία και επικοινωνία.el
heal.abstractThe rapid development of web applications and all related technologies has created a fruitful ground for the development of the field of e-business. Businesses have always used the technological advances to their advantage so as to communicate more and better with the customer, with the potential client and their partner. This is reflected in the traditional electronic media such as the telephone, radio and television. Interactive communication and the elimination of geographical restrictions have changed the way of approaching customers. The purpose of this thesis is to map the world of e-business from a management standpoint. The first chapter is an introduction to e-business with a further investigation on how the Internet has become a fertile ground for business. Adapting a business to each target market becomes more emphatic because of the Internet, since both the competition and the volume of information disseminated are vast. The flexibility of every business is larger and this is usually enhanced by lower costs in relation to the physical presence and communication (mass). The models of e-business are plenty and are growing in number as the Internet use and the number of users are growing relatively. Also, security issues are larger (e.g. cyber attacks). According to a research conducted in 2015 by ELTRUN laboratory, Greece depicts an upward trend for online shopping, internet use and investment in e-business. The establishment of e-business wants businesses to organize their strategies to meet supply and demand. Thus, the second chapter presents the modern management and how it is applied in e-business. Technical market analysis such as SWOT analysis, SMART analysis, PEST analysis, the Porter’s five forces and so on are applied to the online business for the formulation and implementation of business strategy. Decisions such as the assessment of the future market, the intensity of web presence, the supply chain and take-over risk to cover new geographical markets are just some of the decisions needed to be confronted and evaluated often enough by the modern manager. The continuous development and innovation of internet technology has given a new direction in business and in management respectively. Not having a physical presence at a business and not having direct contact with the client, organization must heavily depend on marketing to approach and / or maintain him in the world of Internet, where competition is tougher the information that users can collect unlimited. This gave rise to the need for more personalization and specializing in new forms of marketing, such as the “search engine optimization”. The exponential growth of social media has created new opportunities for online marketing and sales as well, through greater business exposure comments and user concerns. The resolution of such problems and the formulation of a marketing strategy are done in such a way that aligns with the overall business strategy. And in the case of e-business, online marketing might play an even more important role regarding the achievement of the objectives of the business compared to other forms of business. Managing online reputation is important and it becomes more important the higher the online presence of the company is. These are studied in the third chapter. The fourth chapter deals with electronic commerce. Compared to traditional trade, it has important advantages such as the speed of transactions and management in terms of business, but also the personalization according to the customer’s needs even if he is on the other side of the world. Of course, the 24-hour presence and competition create different needs for availability of information, goods/ services and security. There are various forms of electronic commerce such as: B2B, B2C, C2C, C2B, m-Commerce. The most popular e-commerce model is the online store. Finally, the fifth chapter presents a survey conducted on the use of the Internet by businesses for business purposes. An important general finding of this research is the fact that although the Internet use is widespread, professionals do not use this tool extensively to take advantage of its benefits, although they consider online presence and communication useful.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΔιαχείριση διαδικτυακού μάνατζμεντ.el
heal.titleOnline management.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό επιχειρείν, ηλεκτρονικό εμπόριο, μάνατζμεντel
heal.keyworde-business, e-commerce, electronic commerce, managementen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΡομπογιαννάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameRompogiannakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailrombo@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States