Εμφάνιση απλής εγγραφής

The impact of the financial crisis on the tourist preferences of the Greek people.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔικαίος, Γεώργιοςel
dc.creatorDikaios, Georgiosen
dc.date.accessioned2017-06-26T10:18:00Z
dc.date.available2017-06-26T10:18:00Z
dc.date.issued2017-06-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8243
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να διερευνηθούν οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις διάφορες τουριστικές προτιμήσεις των Ελλήνων και να διαπιστωθεί πως διαμορφώνονται σχετικές επιλογές λαμβάνοντας υπόψη ένα σύνολο επιμέρους πληροφοριών που αφορούν για παράδειγμα τον τρόπο μετακίνησης, την επιλογή καταλύματος και το ύψος των συνολικών δαπανών που πραγματοποιούνται σε κάποιο ταξίδι. Για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός, δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της εργασίας αυτής ένα ερωτηματολόγιο και οι απαντήσεις που συγκεντρώθηκαν αναλύθηκαν με τη βοήθεια του στατιστικού πακέτου SPSS. Έπειτα αναλύθηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας και αξιολογήθηκαν διαπιστώνοντας σε σημαντικό βαθμό το γεγονός πως η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει σημαντικά τα κριτήρια των ατόμων σχετικά με τις τουριστικές τους επιλογές.el
dc.description.abstractIn this thesis we make an effort to investigate how the economic crisis has affected the way Greek people approach and form their decisions about basic matters of touristic concern such as preferences about means of transportation to realize a trip, decision about accommodation and total vacation cost. For this purpose a survey was conducted through a questionnaire which recorded the basic factors affected by disposable income, place of vacation and total duration among other factors. The analysis of the data has been implemented by using SPSS tool. Assessment of results has shown that Greek people experience changes in their attitude towards the choices and decisions relating to holidays and tourism.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις τουριστικές προτιμήσεις των Ελλήνων.el
dc.titleThe impact of the financial crisis on the tourist preferences of the Greek people.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔικαίος, Γεώργιοςel
heal.creatorNameDikaios, Georgiosen
heal.publicationDate2017-06-26
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8243
heal.abstractΣτην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να διερευνηθούν οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις διάφορες τουριστικές προτιμήσεις των Ελλήνων και να διαπιστωθεί πως διαμορφώνονται σχετικές επιλογές λαμβάνοντας υπόψη ένα σύνολο επιμέρους πληροφοριών που αφορούν για παράδειγμα τον τρόπο μετακίνησης, την επιλογή καταλύματος και το ύψος των συνολικών δαπανών που πραγματοποιούνται σε κάποιο ταξίδι. Για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός, δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της εργασίας αυτής ένα ερωτηματολόγιο και οι απαντήσεις που συγκεντρώθηκαν αναλύθηκαν με τη βοήθεια του στατιστικού πακέτου SPSS. Έπειτα αναλύθηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας και αξιολογήθηκαν διαπιστώνοντας σε σημαντικό βαθμό το γεγονός πως η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει σημαντικά τα κριτήρια των ατόμων σχετικά με τις τουριστικές τους επιλογές.el
heal.abstractIn this thesis we make an effort to investigate how the economic crisis has affected the way Greek people approach and form their decisions about basic matters of touristic concern such as preferences about means of transportation to realize a trip, decision about accommodation and total vacation cost. For this purpose a survey was conducted through a questionnaire which recorded the basic factors affected by disposable income, place of vacation and total duration among other factors. The analysis of the data has been implemented by using SPSS tool. Assessment of results has shown that Greek people experience changes in their attitude towards the choices and decisions relating to holidays and tourism.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΟι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις τουριστικές προτιμήσεις των Ελλήνων.el
heal.titleThe impact of the financial crisis on the tourist preferences of the Greek people.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουρισμός, οικονομική κρίση, προτιμήσεις καταναλωτώνel
heal.keywordtourism, financial crisis, consumer preferencesen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States