Η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές της Κύπρου.
The effectiveness of online advertising on consumers in Cyprus.

View/ Open
Date
2017-06-27Author
Πλέντης, Στυλιανός
Plentis, Stylianos
Metadata
Show full item recordAbstract
Η διαδικτυακή διαφήμιση εξελίσσεται ραγδαία τις τελευταίες δυο δεκαετίες. Με τον
όρο 'διαφήμιση' εννοείται κάθε ενέργεια που αποβλέπει στη διάδοση πληροφοριών
για εμπορικούς σκοπούς (διαφημίσεις στην τηλεόραση, στις εφημερίδες ή στο
διαδίκτυο) ή για τη δημόσια προβολή προσώπου ή πράγματος. Επιπρόσθετα, ο όρος
αυτός δηλώνει την ενέργεια του 'διαφημίζω', δηλαδή τη χρησιμοποίηση των μέσων
μαζικής επικοινωνίας για να γίνει γνωστό στους καταναλωτές ένα οικονομικό αγαθό
με σκοπό την εμπορική του επιτυχία. Παράλληλα, η έννοια 'διαφήμιση στο διαδίκτυο'
περιλαμβάνει τις διαφημιστικές ενέργειες που γίνονται μέσω ιστοσελίδων, για την
προσέλκυση ενδιαφερομένων, την μετατροπή των ενδιαφερομένων σε πελάτες και
την μακροχρόνια διατήρηση των πελατών.
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει πως η διαδικτυακή διαφήμιση
επιδρά στους καταναλωτές της Κύπρου και να καταδείξει ποιοι παράγοντες
επηρεάζουν την στάση τους απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις. Για την
εκπόνηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της επισκόπησης με τη βοήθεια
ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις
κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε ένα δείγμα 150 καταναλωτών στην Κύπρο.
Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν ότι οι καταναλωτές παρατηρούν σε
μέτριο βαθμό τις διαδικτυακές διαφημίσεις και ότι τους επηρεάζουν ακόμα με
περιορισμένο τρόπο. Online advertising has been used for decades. To begin with, the term 'advertising'
indicates every action aimed at the dissemination of information for commercial
purposes (advertisements on television, in newspapers or on the internet) or for the
public promotion of individual people or goods. In addition, this term denotes the
energy of 'advertise', which is the use of the media to notify consumers of a
commodity for commercial success. At the same time, the concept 'online
advertising' includes the advertising campaigns made through websites, to attract
stakeholders, to convert interested customers and to achieve long-term customer
retention.
The purpose of this research is to investigate the effectiveness of online advertising
to the consumers of Cyprus and to explore the factors that influence their attitude
towards online advertising. The primary research was a survey with questionnaire
and the sample consists from 150 consumers of Cyprus.
The results of the research reveal important factors that can contribute to the higher
effectiveness of the online advertising in consumers in Cyprus.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info