Η διαδικασία κατοχύρωσης του σήματος.
The trademark registration process.
View/ Open
Date
2017-07-05Author
Ξανθόπουλος, Σάββας
Xanthopoulos, Savvas
Metadata
Show full item recordAbstract
Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί την ολοκλήρωση των σπουδών μου στο Τ.Ε.Ι Κρήτης, στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Βασικό αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι το σήμα και πως αυτό κατοχυρώνεται και εφαρμόζεται.
Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο, που αποτελεί και την εισαγωγή της πτυχιακής εργασίας, αναλύεται τι είναι ακριβώς το σήμα, τι μπορεί να αποτελέσει σήμα και τι όχι, γίνεται διαχωρισμός μεταξύ των κατηγοριών των σημάτων, αναλύονται οι σκοποί και οι λειτουργίες ενός σήματος καθώς και τα δικαιώματα που διακατέχει ο κάτοχος του σήματος. Επίσης στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται και οι λόγοι διαγραφής ενός σήματος.
Το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται στην κατοχύρωση ενός σήματος σε εθνικό επίπεδο, αναλύονται τα βήματα που ακολουθούνται για την κατοχύρωση του και αναφέρονται οι σχετικές προστασίες που παρέχει το σήμα. Το κεφάλαιο καταλήγει με τις κλάσεις που κατατάσσονται τα εμπορικά σήματα.
Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναλυτική αναφορά στο συλλογικό σήμα που αποτελεί κάτι αρκετά διαδεδομένο στην εποχή μας.
Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του κοινοτικού σήματος και ποιες είναι οι ενέργειες για την κατοχύρωση ενός τέτοιου σήματος.
Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο πρωτόκολλο της Μαδρίτης και στην κατοχύρωσης ενός σήματος σε διεθνές επίπεδο.
Τέλος, έχει δημιουργηθεί ένας κατάλογος με τα τέλη που πρέπει να πληρώσει ο επίδοξος δικαιούχος ενός εμπορικού σήματος για διάφορες ενέργειες που αφορούν το σήμα. This particular project constitutes the completion of my studies at the Technological Educational Institute of Crete, in the Department of Administration of Enterprises. The main subject of this thesis is the brand name and how it is registered and launched.
More specifically, in the first chapter, which is also the introduction of this dissertation, analyzes what precisely is a brand and what distinguishes a brand and what not. Furthermore, reference has been made to the segregation among brand categories, the aims and the operations of the brand, as well as all the rights that the holder of the brand possesses. Also, in this chapter the reasons of deletion of the brand have also have been reported.
The second chapter focuses on the consolidation of the brand name at a national level. Also analyzes the necessary steps taken to secure it, and mentions the relevant protections provided by the mark. The chapter ends with a reference to the categories that the commercial brands are being classified.
The third chapter is a detailed reference to the collective mark which in these days is something quite widespread.
In the fourth chapter analyzes the significance of the community trade mark, as also, all the necessary actions for the consolidation of the specific trade mark.
The fifth and final chapter is referred to the report of the protocol of Madrid and to the consolidation of the trade mark at an international level.
Finally, a list has been created of the fees payable by the prospective proprietor of a brand name for various trade-related actions.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info