Εμφάνιση απλής εγγραφής

Differences in quality from the provided health care in the hospitals of Crete.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιαννουλέα, Παναγιώταel
dc.creatorΚοψαχείλη, Αναστασίαel
dc.creatorΣφακιωτάκη, Στέλλαel
dc.creatorGiannoulea, Panagiotaen
dc.creatorKopsacheili, Anastasiaen
dc.creatorSfakiotaki, Stellaen
dc.date.accessioned2017-07-07T07:26:13Z
dc.date.available2017-07-07T07:26:13Z
dc.date.issued2017-07-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8275
dc.description.abstractΕισαγωγή: Τα τελευταία χρόνια, το ζήτημα της διασφάλισης της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας εμφανίστηκε στο προσκήνιο, συγκεντρώνοντας έντονο ερευνητικό αλλά και πρακτικό ενδιαφέρον. Η ποιότητα Υπηρεσιών Υγείας καθορίζεται από το βαθμό στον οποίο οι υπηρεσίες έμπρακτα υιοθετούν τις υφιστάμενες επαγγελματικές και επιστημονικές γνώσεις και αυξάνουν την πιθανότητα επιθυμητών υγειονομικών αποτελεσμάτων τόσο για άτομα όσο και για πληθυσμούς. Σκοπός: Πρωταρχικός σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιαστούν πιθανές διαφορές στην ικανοποίηση των ασθενών μεταξύ των εφτά Τριτοβάθμιων Νοσοκομείων της Κρήτης (7η Υ.ΠΕ). Επιπλέον να αναδειχτούν ενδεχόμενες διαφορές σε σχέση με το ετήσιο ατομικό εισόδημα, την ηλικία και το φύλο. Μεθοδολογία: Προκειμένου να αναλυθεί ο ρόλος της ποιότητας στην παροχή υπηρεσιών υγείας, γίνεται αναφορά σε βασικές έννοιες που αφορούν την υγεία και τις υπηρεσίες. Στη παρούσα εργασία χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο με την μέθοδο της τηλεφωνικής συνέντευξης (γραφεία της 7ης ΥΠΕ Κρήτης). Η προσέγγιση των ασθενών-δείγμα έγινε 4-5 μέρες μετά την έξοδο τους από το νοσοκομείο. Το ερωτηματολόγιο αποτελούνταν από 3 θεματικές ενότητες (ιατρικό προσωπικό, νοσηλευτικό προσωπικό και γενικές ερωτήσεις) και αφορούσε την ικανοποίηση των ασθενών στα 7 Τριτοβάθμια Νοσοκομεία της Κρήτης. Αποτελέσματα: Το πλήθος των ατόμων που συμμετείχαν στη παρούσα μελέτη ανέρχεται στους 1.003 ασθενείς μέσης ηλικίας 52,19 έτη εκ των οποίων μεγαλύτερο ποσοστό αντιπροσωπεύεται από γυναίκες (55,9%). Σχετικά με την κλινική στη οποία νοσηλεύτηκαν το 30,4 % των ερωτηθέντων εισήχθηκε στην παθολογική κλινική, το 69,3% στην χειρουργική. Βάση των στατιστικών αποτελεσμάτων οι ασθενείς των αγροτικών περιοχών παρόλο που αντιπροσωπεύουν το μικρότερο ποσοστό των ερωτηθέντων (14.4%) έδειξαν το υψηλότερο ποσοστό ικανοποίησης (83.4%). Τέλος όσον αφορά τον χρηματισμό στον τομέα της υγείας τα αποτελέσματα έδειξαν πως το 81.6% των ατόμων που νοσηλεύτηκαν δεν έδωσαν αλλά ούτε τους ζητήθηκε κάποιο φιλοδώρημα. Συμπεράσματα: Η ικανοποίηση που εισπράττει κάθε πολίτης μιας χώρας από την παρεχόμενη φροντίδα υγείας των αντίστοιχων Υγειονομικών Συστημάτων Υγείας διαδραματίζει ιδιαίτερα βαρύγδουπο ρόλο για τον καθορισμό της ποιότητας περίθαλψης του. Η παρούσα έρευνα που πραγματοποιήθηκε εξετάζοντας την παρεχόμενη φροντίδα από τα νοσοκομεία της Κρήτης παρουσιάζει τα επίπεδα ικανοποίησης των ασθενών σε αρκετά υψηλά ποσοστά τόσο στην γενική φροντίδα όσο και ειδικότερα στην ιατρική.el
dc.description.abstractIntroduction: The last years, the issue of securing the quality of health services comes to the front gathering keen investigatory as well as practical interest. The quality of Health Services is determined by the extend that services adopt in fact the existing professional and scientific knowledge and increase the possibility of desired health results individual people and populations. Object: The primary object of the paper is to present possible differences of patients’ satisfaction among the seven third degree hospitals of Crete (7th Health District). Also the aim is to show possible differences in relation with annual, personal income, age and sex of patients. Methodology: To analyze the role of quality in health services supply, we refer to basic meanings that have to do with health and services. In this paper, we used a questionnaire with the method of interviewing from telephone (offices of 7th Health District of Crete). The approach of patient-sample was made 4-5 days after their discharge from the hospital. The questionnaire consisted of three thematic units (medical staff, nursing staff and general questions) and had to do with the satisfaction of the patients at the 7 third degree hospitals of Crete. Results: The number of the people that participated in this research is 1003 patients with average age 52,19 years from which the biggest proportion is represented by women (55,9%). Regarding the clinic which the patients were hospitalized, 30,4% of the patients were admitted in the pathological clinic and 69, 3% of the patients in the surgery clinic. Based on the statistical results of the agricultural areas, even though they represent the smallest proportion of the asked people (14,4%) showed the highest percentage of satisfaction (83,4%). Regarding bribery in the field of health, the results showed that 81,6% of the people hospitalized didn’t give or was asked to give any tip/money. Conclusion: The satisfaction that any citizen of a country receives from the provided health care Medical Health Systems was a particularly significant role in the determination of hospitalization quality. The research that was carried out investigating the provided care from the hospitals of Crete shows that the levels of satisfaction of the patients are in high rate regarding general care and medical care as well.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Nursing Departmenten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιαφορές στην ποιότητα της παρεχόμενης φροντίδας υγείας στα νοσοκομεία της Κρήτης.el
dc.titleDifferences in quality from the provided health care in the hospitals of Crete.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιαννουλέα, Παναγιώταel
heal.creatorNameΚοψαχείλη, Αναστασίαel
heal.creatorNameΣφακιωτάκη, Στέλλαel
heal.creatorNameGiannoulea, Panagiotaen
heal.creatorNameKopsacheili, Anastasiaen
heal.creatorNameSfakiotaki, Stellaen
heal.publicationDate2017-07-06
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8275
heal.abstractΕισαγωγή: Τα τελευταία χρόνια, το ζήτημα της διασφάλισης της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας εμφανίστηκε στο προσκήνιο, συγκεντρώνοντας έντονο ερευνητικό αλλά και πρακτικό ενδιαφέρον. Η ποιότητα Υπηρεσιών Υγείας καθορίζεται από το βαθμό στον οποίο οι υπηρεσίες έμπρακτα υιοθετούν τις υφιστάμενες επαγγελματικές και επιστημονικές γνώσεις και αυξάνουν την πιθανότητα επιθυμητών υγειονομικών αποτελεσμάτων τόσο για άτομα όσο και για πληθυσμούς. Σκοπός: Πρωταρχικός σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιαστούν πιθανές διαφορές στην ικανοποίηση των ασθενών μεταξύ των εφτά Τριτοβάθμιων Νοσοκομείων της Κρήτης (7η Υ.ΠΕ). Επιπλέον να αναδειχτούν ενδεχόμενες διαφορές σε σχέση με το ετήσιο ατομικό εισόδημα, την ηλικία και το φύλο. Μεθοδολογία: Προκειμένου να αναλυθεί ο ρόλος της ποιότητας στην παροχή υπηρεσιών υγείας, γίνεται αναφορά σε βασικές έννοιες που αφορούν την υγεία και τις υπηρεσίες. Στη παρούσα εργασία χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο με την μέθοδο της τηλεφωνικής συνέντευξης (γραφεία της 7ης ΥΠΕ Κρήτης). Η προσέγγιση των ασθενών-δείγμα έγινε 4-5 μέρες μετά την έξοδο τους από το νοσοκομείο. Το ερωτηματολόγιο αποτελούνταν από 3 θεματικές ενότητες (ιατρικό προσωπικό, νοσηλευτικό προσωπικό και γενικές ερωτήσεις) και αφορούσε την ικανοποίηση των ασθενών στα 7 Τριτοβάθμια Νοσοκομεία της Κρήτης. Αποτελέσματα: Το πλήθος των ατόμων που συμμετείχαν στη παρούσα μελέτη ανέρχεται στους 1.003 ασθενείς μέσης ηλικίας 52,19 έτη εκ των οποίων μεγαλύτερο ποσοστό αντιπροσωπεύεται από γυναίκες (55,9%). Σχετικά με την κλινική στη οποία νοσηλεύτηκαν το 30,4 % των ερωτηθέντων εισήχθηκε στην παθολογική κλινική, το 69,3% στην χειρουργική. Βάση των στατιστικών αποτελεσμάτων οι ασθενείς των αγροτικών περιοχών παρόλο που αντιπροσωπεύουν το μικρότερο ποσοστό των ερωτηθέντων (14.4%) έδειξαν το υψηλότερο ποσοστό ικανοποίησης (83.4%). Τέλος όσον αφορά τον χρηματισμό στον τομέα της υγείας τα αποτελέσματα έδειξαν πως το 81.6% των ατόμων που νοσηλεύτηκαν δεν έδωσαν αλλά ούτε τους ζητήθηκε κάποιο φιλοδώρημα. Συμπεράσματα: Η ικανοποίηση που εισπράττει κάθε πολίτης μιας χώρας από την παρεχόμενη φροντίδα υγείας των αντίστοιχων Υγειονομικών Συστημάτων Υγείας διαδραματίζει ιδιαίτερα βαρύγδουπο ρόλο για τον καθορισμό της ποιότητας περίθαλψης του. Η παρούσα έρευνα που πραγματοποιήθηκε εξετάζοντας την παρεχόμενη φροντίδα από τα νοσοκομεία της Κρήτης παρουσιάζει τα επίπεδα ικανοποίησης των ασθενών σε αρκετά υψηλά ποσοστά τόσο στην γενική φροντίδα όσο και ειδικότερα στην ιατρική.el
heal.abstractIntroduction: The last years, the issue of securing the quality of health services comes to the front gathering keen investigatory as well as practical interest. The quality of Health Services is determined by the extend that services adopt in fact the existing professional and scientific knowledge and increase the possibility of desired health results individual people and populations. Object: The primary object of the paper is to present possible differences of patients’ satisfaction among the seven third degree hospitals of Crete (7th Health District). Also the aim is to show possible differences in relation with annual, personal income, age and sex of patients. Methodology: To analyze the role of quality in health services supply, we refer to basic meanings that have to do with health and services. In this paper, we used a questionnaire with the method of interviewing from telephone (offices of 7th Health District of Crete). The approach of patient-sample was made 4-5 days after their discharge from the hospital. The questionnaire consisted of three thematic units (medical staff, nursing staff and general questions) and had to do with the satisfaction of the patients at the 7 third degree hospitals of Crete. Results: The number of the people that participated in this research is 1003 patients with average age 52,19 years from which the biggest proportion is represented by women (55,9%). Regarding the clinic which the patients were hospitalized, 30,4% of the patients were admitted in the pathological clinic and 69, 3% of the patients in the surgery clinic. Based on the statistical results of the agricultural areas, even though they represent the smallest proportion of the asked people (14,4%) showed the highest percentage of satisfaction (83,4%). Regarding bribery in the field of health, the results showed that 81,6% of the people hospitalized didn’t give or was asked to give any tip/money. Conclusion: The satisfaction that any citizen of a country receives from the provided health care Medical Health Systems was a particularly significant role in the determination of hospitalization quality. The research that was carried out investigating the provided care from the hospitals of Crete shows that the levels of satisfaction of the patients are in high rate regarding general care and medical care as well.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Nursing Departmenten
heal.titleΔιαφορές στην ποιότητα της παρεχόμενης φροντίδας υγείας στα νοσοκομεία της Κρήτης.el
heal.titleDifferences in quality from the provided health care in the hospitals of Crete.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordασθενής, ικανοποίηση, νοσηλευτική φροντίδα, υπηρεσία υγείας, νοσοκομεία Κρήτης, ιατρικό προσωπικό, νοσηλευτικό προσωπικόel
heal.keywordpatient, satisfaction, nursing care, health service, hospitals of Crete, medical personnel, nursing personnelen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚλεισιάρης, Χρήστοςel
heal.advisorNameKleisiaris, Christosen
heal.advisorID.emailchrisklisiaris@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States