Εμφάνιση απλής εγγραφής

Development strategies in Greece.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜιράντα, Μαρίνα -Τζόυel
dc.creatorΜίχος, Χαράλαμποςel
dc.creatorΠαπαδάκης, Δημήτριοςel
dc.creatorΠαρτσινέβελος, Εμμανουήλel
dc.creatorMiranta, Marina -Tzoien
dc.creatorMichos, Charalamposen
dc.creatorPapadakis, Dimitriosen
dc.creatorPartsinevelos, Emmanouilen
dc.date.accessioned2017-07-10T10:39:25Z
dc.date.available2017-07-10T10:39:25Z
dc.date.issued2017-07-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8281
dc.description.abstractΣτη παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται η σπουδαιότητα της στρατηγικής των επιχειρήσεων. Όπως μια επιχείρηση για να λειτουργήσει αποτελεσματικά χρειάζεται να έχει στόχους και να συντονίσει τους πόρους του έτσι ώστε να μπορέσει να αναπτύξει στρατηγικές που θα προκύπτουν μέσα από τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργεί το περιβάλλον. Ο σχεδιασμός της στρατηγικής είναι πολύ χρήσιμος ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης, η διερεύνηση του ευρύτερου μακρό-περιβάλλοντος και του μικρό-περιβάλλοντος αποτελεί σημαντική διαδικασία, καθώς μέσα από την ανάλυση της SWOT,PEST και άλλων εργαλείων, η επιχείρηση ανακαλύπτει τις πιθανές ευκαιρίες αλλά και τις ενδεχόμενες απειλές που υπάρχουν. Επίσης, η επιχείρηση πρέπει να συνδυάσει κατάλληλα τους πόρους της έτσι ώστε να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Όλα τα παραπάνω όμως δεν αρκούν αν δεν υπάρχει η αποστολή για την επιχείρηση. Με βάση την αποστολή τα στελέχη καθορίζουν την θέση που θα ήθελαν να βρίσκεται η επιχείρηση τους στα επόμενα χρόνια. Ακόμα, λαμβάνοντας υπόψη το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται μπορεί να ακολουθήσει τις ανάλογες στρατηγικές ανάπτυξης . Ειδικότερα όμως, σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον η επιχείρηση ενδείκνυται να επιλέξει τις στρατηγικές ανάπτυξης. Η έμφαση στην καινοτομία, η εξωστρέφεια, η διεθνή σύγκριση σε τοπικό επίπεδο, ενίσχυση της τεχνολογίας, αξιοποιώντας την ελληνική οπτική, την ελληνική παράδοση, αποτελούν καταλυτικοί παράγοντες για περισσότερη ανάπτυξη, ενώ στο τέλος, το κράτος με πρακτικά μέτρα, θα ενισχύσει την αισιοδοξία για το επιχειρησιακό ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η παρούσα εργασία έχει προβεί σε ποσοτική έρευνα που έγινε σε δείγμα 90 στελεχών από επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Η έρευνα έδειξε το ότι σε μεγάλο βαθμό υπάρχει μια γενικότερα δύσκολη κατάσταση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και ευκαιρίες. Για τον λόγο αυτό και προτείνονται μέτρα όπως είναι η μείωση των φόρων και η ενίσχυση της χρηματοδότησης έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να κινούνται με περισσότερη εξωστρέφεια.el
dc.description.abstractThis thesis examines the importance of business strategy. As a business to function it efficiently needs to have goals and resources based on a properly designed plan, to succeed in the competitive environment, so the competitiveness of the Greek economy will be judged at the micro level. The Strategic planning is a very useful irrespective of the size of the business, exploring the broader macro-environment and the micro-environment is an important process, as through the analysis of SWOT, PEST and other tools which allow the business to discover its potential opportunities but also to identify the possible threats that exist on the environment. Also, the business must properly combine its resources to gain a competitive edge. But all this is not enough if there is no mission or vision for the business. Depending on the mission or vision, executives determine the position that their business would like to be in the years to come. Still, taking into account the environment in which it operates, it can follow three strategies, low cost strategy, diversification strategy, focus strategy or a combination of them. In particular, in a dynamic and evolving environment, the business should choose growth strategies. The emphasis on innovation, extroversion, international comparison at the local level, strengthening technology, exploiting the Greek perspective, the Greek tradition, are catalytic factors for more growth, while in the end, the state with practical measures will enhance optimism for The business competitive environment. The present work has carried out a quantitative survey carried out on a sample of 90 executives from businesses in Greece. Research has shown that there is a great deal of difficulty in general. For this reason, measures such as tax cuts and funding, as well as businesses with more extroversion, are proposed on the last chapter of the thesis.  en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣτρατηγικές ανάπτυξης στην Ελλάδα.el
dc.titleDevelopment strategies in Greece.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜιράντα, Μαρίνα -Τζόυel
heal.creatorNameΜίχος, Χαράλαμποςel
heal.creatorNameΠαπαδάκης, Δημήτριοςel
heal.creatorNameΠαρτσινέβελος, Εμμανουήλel
heal.creatorNameMiranta, Marina -Tzoien
heal.creatorNameMichos, Charalamposen
heal.creatorNamePapadakis, Dimitriosen
heal.creatorNamePartsinevelos, Emmanouilen
heal.publicationDate2017-07-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8281
heal.abstractΣτη παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται η σπουδαιότητα της στρατηγικής των επιχειρήσεων. Όπως μια επιχείρηση για να λειτουργήσει αποτελεσματικά χρειάζεται να έχει στόχους και να συντονίσει τους πόρους του έτσι ώστε να μπορέσει να αναπτύξει στρατηγικές που θα προκύπτουν μέσα από τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργεί το περιβάλλον. Ο σχεδιασμός της στρατηγικής είναι πολύ χρήσιμος ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης, η διερεύνηση του ευρύτερου μακρό-περιβάλλοντος και του μικρό-περιβάλλοντος αποτελεί σημαντική διαδικασία, καθώς μέσα από την ανάλυση της SWOT,PEST και άλλων εργαλείων, η επιχείρηση ανακαλύπτει τις πιθανές ευκαιρίες αλλά και τις ενδεχόμενες απειλές που υπάρχουν. Επίσης, η επιχείρηση πρέπει να συνδυάσει κατάλληλα τους πόρους της έτσι ώστε να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Όλα τα παραπάνω όμως δεν αρκούν αν δεν υπάρχει η αποστολή για την επιχείρηση. Με βάση την αποστολή τα στελέχη καθορίζουν την θέση που θα ήθελαν να βρίσκεται η επιχείρηση τους στα επόμενα χρόνια. Ακόμα, λαμβάνοντας υπόψη το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται μπορεί να ακολουθήσει τις ανάλογες στρατηγικές ανάπτυξης . Ειδικότερα όμως, σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον η επιχείρηση ενδείκνυται να επιλέξει τις στρατηγικές ανάπτυξης. Η έμφαση στην καινοτομία, η εξωστρέφεια, η διεθνή σύγκριση σε τοπικό επίπεδο, ενίσχυση της τεχνολογίας, αξιοποιώντας την ελληνική οπτική, την ελληνική παράδοση, αποτελούν καταλυτικοί παράγοντες για περισσότερη ανάπτυξη, ενώ στο τέλος, το κράτος με πρακτικά μέτρα, θα ενισχύσει την αισιοδοξία για το επιχειρησιακό ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η παρούσα εργασία έχει προβεί σε ποσοτική έρευνα που έγινε σε δείγμα 90 στελεχών από επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Η έρευνα έδειξε το ότι σε μεγάλο βαθμό υπάρχει μια γενικότερα δύσκολη κατάσταση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και ευκαιρίες. Για τον λόγο αυτό και προτείνονται μέτρα όπως είναι η μείωση των φόρων και η ενίσχυση της χρηματοδότησης έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να κινούνται με περισσότερη εξωστρέφεια.el
heal.abstractThis thesis examines the importance of business strategy. As a business to function it efficiently needs to have goals and resources based on a properly designed plan, to succeed in the competitive environment, so the competitiveness of the Greek economy will be judged at the micro level. The Strategic planning is a very useful irrespective of the size of the business, exploring the broader macro-environment and the micro-environment is an important process, as through the analysis of SWOT, PEST and other tools which allow the business to discover its potential opportunities but also to identify the possible threats that exist on the environment. Also, the business must properly combine its resources to gain a competitive edge. But all this is not enough if there is no mission or vision for the business. Depending on the mission or vision, executives determine the position that their business would like to be in the years to come. Still, taking into account the environment in which it operates, it can follow three strategies, low cost strategy, diversification strategy, focus strategy or a combination of them. In particular, in a dynamic and evolving environment, the business should choose growth strategies. The emphasis on innovation, extroversion, international comparison at the local level, strengthening technology, exploiting the Greek perspective, the Greek tradition, are catalytic factors for more growth, while in the end, the state with practical measures will enhance optimism for The business competitive environment. The present work has carried out a quantitative survey carried out on a sample of 90 executives from businesses in Greece. Research has shown that there is a great deal of difficulty in general. For this reason, measures such as tax cuts and funding, as well as businesses with more extroversion, are proposed on the last chapter of the thesis.  en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣτρατηγικές ανάπτυξης στην Ελλάδα.el
heal.titleDevelopment strategies in Greece.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordστρατηγική, ανάπτυξη, στρατηγικός σχεδιασμός, καινοτομίαel
heal.keywordstrategy, development, strategic planning, innovationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρηel
heal.advisorNameTzortzaki, Alexia-Mairien
heal.advisorID.emailtzortz@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States