Εμφάνιση απλής εγγραφής

Implementation of interactive IQ table game using Java.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚωστάκης, Αντώνιοςel
dc.creatorKostakis, Antoniosen
dc.date.accessioned2017-07-10T11:15:42Z
dc.date.available2017-07-10T11:15:42Z
dc.date.issued2017-07-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8282
dc.description.abstractΜε τη χρήση της γλώσσας java μέσο του λογισμικού Netbeans θα δημιουργηθεί ένα επιτραπέζιο παίγνιο στο οποίο έχουμε μια πλατφόρμα 5x11 κελιών και 12 κομμάτια διαφορετικού σχεδίου τα οποία γεμίζουν ακριβώς τα κελιά. Ο σκοπός του παίχτη είναι να τοποθετήσει τα 12 κομμάτια με σωστό τρόπο ούτως ώστε να την γεμίσει την πλατφόρμα ακριβώς. Επίσης θα υποστηρίζετε η σύνδεση δυο υπολογιστών για multiplayer gaming χρησιμοποιώντας tcp protocol. Σε αυτήν την περίπτωση νικητής θα ανακηρύσσετε αυτός που έχει βάλει πρώτος όλα του τα κομμάτια στη σωστή θέση ούτως ώστε να γεμίσει η πλατφόρμα, ειδάλλως νικητής θα ανακηρύσσετε αυτός που έχει γεμίσει τα περισσότερα κελιά στην πλατφόρμα του.el
dc.description.abstractUsing Java programming language through Netbeans software I created a board game. The game has a 5x11 platform and 12 pieces of different shape and size which will fill exactly the cells of the platform. The player has to put his pieces the right way and the game ends when all of the 12 pieces are correctly put and the platform is 100% full. Also, the project will support the communication of 2 computers through tcp protocol for multiplayer gaming. At this case, the winner is the player who will fill the platform 100% first. Otherwise the winner is the one who have complete the most of the platform by percentage.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΥλοποίηση διαδραστικού επιτραπέζιου IQ παιγνίου με χρήση Java.el
dc.titleImplementation of interactive IQ table game using Java.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚωστάκης, Αντώνιοςel
heal.creatorNameKostakis, Antoniosen
heal.publicationDate2017-07-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8282
heal.abstractΜε τη χρήση της γλώσσας java μέσο του λογισμικού Netbeans θα δημιουργηθεί ένα επιτραπέζιο παίγνιο στο οποίο έχουμε μια πλατφόρμα 5x11 κελιών και 12 κομμάτια διαφορετικού σχεδίου τα οποία γεμίζουν ακριβώς τα κελιά. Ο σκοπός του παίχτη είναι να τοποθετήσει τα 12 κομμάτια με σωστό τρόπο ούτως ώστε να την γεμίσει την πλατφόρμα ακριβώς. Επίσης θα υποστηρίζετε η σύνδεση δυο υπολογιστών για multiplayer gaming χρησιμοποιώντας tcp protocol. Σε αυτήν την περίπτωση νικητής θα ανακηρύσσετε αυτός που έχει βάλει πρώτος όλα του τα κομμάτια στη σωστή θέση ούτως ώστε να γεμίσει η πλατφόρμα, ειδάλλως νικητής θα ανακηρύσσετε αυτός που έχει γεμίσει τα περισσότερα κελιά στην πλατφόρμα του.el
heal.abstractUsing Java programming language through Netbeans software I created a board game. The game has a 5x11 platform and 12 pieces of different shape and size which will fill exactly the cells of the platform. The player has to put his pieces the right way and the game ends when all of the 12 pieces are correctly put and the platform is 100% full. Also, the project will support the communication of 2 computers through tcp protocol for multiplayer gaming. At this case, the winner is the player who will fill the platform 100% first. Otherwise the winner is the one who have complete the most of the platform by percentage.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΥλοποίηση διαδραστικού επιτραπέζιου IQ παιγνίου με χρήση Java.el
heal.titleImplementation of interactive IQ table game using Java.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό παιχνίδι, διαδραστικό παιχνίδι, Java (γλώσσα προγραμματισμού Η/Υ)el
heal.keywordelectronic game, interactive game, Java (computer program language)en
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαδουράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNamePapadourakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailpapadour@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States