Εμφάνιση απλής εγγραφής

The development stages of a viral marketing campaign through social website.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑσπρογέρακα, Δανάηel
dc.creatorAsprogeraka, Danaien
dc.date.accessioned2017-07-20T09:49:12Z
dc.date.available2017-07-20T09:49:12Z
dc.date.issued2017-07-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8317
dc.description.abstractΤο Viral Marketing είναι μια τεχνική που αποσκοπεί στην δημιουργία “θορύβου” γύρω από την επιχείρηση ή το προϊόν που προωθούμε ο οποίος επιτυγχάνεται με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και την διανομή δωρεάν ποιοτικών πληροφοριών ή εφαρμογών και περιλαμβάνει μη διαδραστικά μέσα όπως βίντεο, podcasts, άρθρα ή θέσεις blog. Εμείς οι καταναλωτές γινόμαστε οι μεταδότες ενός διαφημιστικού μηνύματος αντί να είμαστε οι παθητικοί δέκτες που το παρακολουθούμε στην τηλεόραση, το ακούμε στο ραδιόφωνο ή το διαβάζουμε σε κάποιο έντυπο. Παρέχουμε τις πληροφορίες στους άλλους καταναλωτές και η πληροφορία μεταδίδεται αστραπιαία σαν ιός ( virus) εξ’ου και ο όρος viral marketing. Η εν λόγο πτυχιακή θα αναφέρετε αναλυτικά στα στάδια ανάπτυξης μιας viral marketing καμπάνιας όπως: στην ιστορία του Viral Marketing, στην υλοποίηση της και την χρησιμότητα των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Η έρευνα θέλει να παρουσιάσει το γεγονός ότι τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης π.χ. Τηλεόραση, Έντυπα Μέσα ή Εταιρικά Email κατέχουν χαμηλό βαθμό αξιοπιστίας σε αντίθεση με το Viral Marketing, καθώς οι καταναλωτές έχουν σχηματίσει μηχανισμούς άμυνας προς τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης και τείνουν να θεωρούν αξιόπιστες μόνο τις απόψεις άλλων καταναλωτών είτε αυτοί είναι μέλη του κοινωνικού τους δικτύου είτε άγνωστοι χρήστες του διαδικτύου.el
dc.description.abstractThe Viral Marketing is a technique that aims to create "noise" around the company or product you are promoting and is achieved through the provision of quality services and the distribution of free quality information or applications and include non-interactive media such as videos, podcasts, articles or blog posts. We consumers become transmitters of an advertising message rather than being passive receivers to watch on television, hear on the radio or read in some form. We provide the information to other consumers and information instantly spread like a virus (virus) thus taking the term viral marketing. This thesis will provide an analysis of the development stages of a viral marketing campaign such as the history of Viral Marketing, in implementing and usefulness of social networking sites. The survey wants to show that the traditional advertising media for example TV, print media or Corporate Email possess low reliability unlike Viral Marketing, as consumers have formed defense mechanisms to the traditional means of advertising and tend to consider credible only the opinions of other consumers, whether they are members of their social network or unknown internet users.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤα στάδια ανάπτυξης μιας viral marketing καμπάνιας μέσω ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης.el
dc.titleThe development stages of a viral marketing campaign through social website.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑσπρογέρακα, Δανάηel
heal.creatorNameAsprogeraka, Danaien
heal.publicationDate2017-07-20
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8317
heal.abstractΤο Viral Marketing είναι μια τεχνική που αποσκοπεί στην δημιουργία “θορύβου” γύρω από την επιχείρηση ή το προϊόν που προωθούμε ο οποίος επιτυγχάνεται με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και την διανομή δωρεάν ποιοτικών πληροφοριών ή εφαρμογών και περιλαμβάνει μη διαδραστικά μέσα όπως βίντεο, podcasts, άρθρα ή θέσεις blog. Εμείς οι καταναλωτές γινόμαστε οι μεταδότες ενός διαφημιστικού μηνύματος αντί να είμαστε οι παθητικοί δέκτες που το παρακολουθούμε στην τηλεόραση, το ακούμε στο ραδιόφωνο ή το διαβάζουμε σε κάποιο έντυπο. Παρέχουμε τις πληροφορίες στους άλλους καταναλωτές και η πληροφορία μεταδίδεται αστραπιαία σαν ιός ( virus) εξ’ου και ο όρος viral marketing. Η εν λόγο πτυχιακή θα αναφέρετε αναλυτικά στα στάδια ανάπτυξης μιας viral marketing καμπάνιας όπως: στην ιστορία του Viral Marketing, στην υλοποίηση της και την χρησιμότητα των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Η έρευνα θέλει να παρουσιάσει το γεγονός ότι τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης π.χ. Τηλεόραση, Έντυπα Μέσα ή Εταιρικά Email κατέχουν χαμηλό βαθμό αξιοπιστίας σε αντίθεση με το Viral Marketing, καθώς οι καταναλωτές έχουν σχηματίσει μηχανισμούς άμυνας προς τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης και τείνουν να θεωρούν αξιόπιστες μόνο τις απόψεις άλλων καταναλωτών είτε αυτοί είναι μέλη του κοινωνικού τους δικτύου είτε άγνωστοι χρήστες του διαδικτύου.el
heal.abstractThe Viral Marketing is a technique that aims to create "noise" around the company or product you are promoting and is achieved through the provision of quality services and the distribution of free quality information or applications and include non-interactive media such as videos, podcasts, articles or blog posts. We consumers become transmitters of an advertising message rather than being passive receivers to watch on television, hear on the radio or read in some form. We provide the information to other consumers and information instantly spread like a virus (virus) thus taking the term viral marketing. This thesis will provide an analysis of the development stages of a viral marketing campaign such as the history of Viral Marketing, in implementing and usefulness of social networking sites. The survey wants to show that the traditional advertising media for example TV, print media or Corporate Email possess low reliability unlike Viral Marketing, as consumers have formed defense mechanisms to the traditional means of advertising and tend to consider credible only the opinions of other consumers, whether they are members of their social network or unknown internet users.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤα στάδια ανάπτυξης μιας viral marketing καμπάνιας μέσω ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης.el
heal.titleThe development stages of a viral marketing campaign through social website.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαδικτυακή διαφήμιση, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκel
heal.keywordonline advertising, social media, marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States