Εμφάνιση απλής εγγραφής

Determination of the degree of influence of sports marketing on the behavior of the sports consumer in Greece. Case study of young people aged 16-26 years old.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚυριακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΤσάπαλας, Γεώργιοςel
dc.creatorKyriakopoulos, Konstantinosen
dc.creatorTsapalas, Georgiosen
dc.date.accessioned2017-07-20T10:35:02Z
dc.date.available2017-07-20T10:35:02Z
dc.date.issued2017-07-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8318
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή με αφορμή την διερεύνηση του βαθμού επιρροής του αθλητικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή, αναλύεται εκτενώς το κοινωνικό φαινόμενο της συμπεριφοράς του καταναλωτή γενικότερα. Το αθλητικό μάρκετινγκ αποτελεί ένα ξεχωριστό μέρος του μάρκετινγκ λόγω της αναγκαιότητας που προκύπτει από την ιδιαίτερη φύση των υπηρεσιών αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αθλητικού προϊόντος. Ο αθλητισμός αποτελεί μια βιομηχανία η οποία στοιχειοθετείται τόσο από τη συμμετοχή των καταναλωτών όσο και από τους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην αγορά αυτή που μπορεί να έχουν ποικίλες μορφές. Ακόμα γίνεται κατανοητό γιατί η βιομηχανία του αθλητισμού δεν μοιάζει με τις υπόλοιπες που γνωρίζαμε μέχρι τώρα και τα προϊόντα που διακινούνται σε αυτή έχουν ένα ξεχωριστό τρόπο να περιγράφονται από το γνωστό μείγμα μάρκετινγκ. Ακόμα το περιβάλλον ενός αθλητικού οργανισμού περιλαμβάνει τα δικά του ξεχωριστά κομμάτια. Το κοινό των καταναλωτών γενικά και συγκεκριμένα εκείνοι ηλικίας 16 έως 26 παρουσιάζει συγκεκριμένες τάσεις σε σχέση με τον αθλητισμό και τη γυμναστική και προτείνονται τρόποι που το μάρκετινγκ μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις τους και την συμπεριφορά τους σε σχέση με τον αθλητισμό.el
dc.description.abstractThis paper, determines the degree of influence of sports marketing on the behavior of the Greek consumer, the general social phenomenon of consumer behavior is analyzed. Sports marketing is a distinct part of marketing due to the necessity resulting from the particular nature of the services and the particular characteristics of the sporting product. Sport is an industry that is both constituted by the involvement of consumers and by organizations active in this market, which can take a variety of forms. It is still understandable why the sport industry does not look like the rest we have known so far and the products that are being marketed in it have a distinct way to be described by the marketing mix. Still the environment of a sports organization includes its own separate pieces. The consumer audience in general and in particular those aged 16 to 26 show particular trends in sports and gymnastics and suggest ways in which marketing can influence their decisions and behavior that has to do with sports.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιερεύνηση του βαθμού επιρροής του αθλητικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά του αθλητικού καταναλωτή στην Ελλάδα. Περίπτωση μελέτης των νέων ηλικίας 16-26 ετών.el
dc.titleDetermination of the degree of influence of sports marketing on the behavior of the sports consumer in Greece. Case study of young people aged 16-26 years old.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚυριακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameΤσάπαλας, Γεώργιοςel
heal.creatorNameKyriakopoulos, Konstantinosen
heal.creatorNameTsapalas, Georgiosen
heal.publicationDate2017-07-20
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8318
heal.abstractΣτην εργασία αυτή με αφορμή την διερεύνηση του βαθμού επιρροής του αθλητικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή, αναλύεται εκτενώς το κοινωνικό φαινόμενο της συμπεριφοράς του καταναλωτή γενικότερα. Το αθλητικό μάρκετινγκ αποτελεί ένα ξεχωριστό μέρος του μάρκετινγκ λόγω της αναγκαιότητας που προκύπτει από την ιδιαίτερη φύση των υπηρεσιών αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αθλητικού προϊόντος. Ο αθλητισμός αποτελεί μια βιομηχανία η οποία στοιχειοθετείται τόσο από τη συμμετοχή των καταναλωτών όσο και από τους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην αγορά αυτή που μπορεί να έχουν ποικίλες μορφές. Ακόμα γίνεται κατανοητό γιατί η βιομηχανία του αθλητισμού δεν μοιάζει με τις υπόλοιπες που γνωρίζαμε μέχρι τώρα και τα προϊόντα που διακινούνται σε αυτή έχουν ένα ξεχωριστό τρόπο να περιγράφονται από το γνωστό μείγμα μάρκετινγκ. Ακόμα το περιβάλλον ενός αθλητικού οργανισμού περιλαμβάνει τα δικά του ξεχωριστά κομμάτια. Το κοινό των καταναλωτών γενικά και συγκεκριμένα εκείνοι ηλικίας 16 έως 26 παρουσιάζει συγκεκριμένες τάσεις σε σχέση με τον αθλητισμό και τη γυμναστική και προτείνονται τρόποι που το μάρκετινγκ μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις τους και την συμπεριφορά τους σε σχέση με τον αθλητισμό.el
heal.abstractThis paper, determines the degree of influence of sports marketing on the behavior of the Greek consumer, the general social phenomenon of consumer behavior is analyzed. Sports marketing is a distinct part of marketing due to the necessity resulting from the particular nature of the services and the particular characteristics of the sporting product. Sport is an industry that is both constituted by the involvement of consumers and by organizations active in this market, which can take a variety of forms. It is still understandable why the sport industry does not look like the rest we have known so far and the products that are being marketed in it have a distinct way to be described by the marketing mix. Still the environment of a sports organization includes its own separate pieces. The consumer audience in general and in particular those aged 16 to 26 show particular trends in sports and gymnastics and suggest ways in which marketing can influence their decisions and behavior that has to do with sports.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΔιερεύνηση του βαθμού επιρροής του αθλητικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά του αθλητικού καταναλωτή στην Ελλάδα. Περίπτωση μελέτης των νέων ηλικίας 16-26 ετών.el
heal.titleDetermination of the degree of influence of sports marketing on the behavior of the sports consumer in Greece. Case study of young people aged 16-26 years old.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordαθλητικό μάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή, νέοι καταναλωτέςel
heal.keywordsports marketing, consumer behavior, young consumersen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States