Εμφάνιση απλής εγγραφής

The exploitation of social media within the fashion marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπεχράκη, Παυλίναel
dc.creatorBechraki, Pavlinaen
dc.date.accessioned2017-07-21T08:19:03Z
dc.date.available2017-07-21T08:19:03Z
dc.date.issued2017-07-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8321
dc.description.abstractΣτις μέρες μας όπου οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο χρησιμοποιούνται σε κάθε έκφανση της καθημερινότητάς μας, έχουν «εισβάλει» και στο χώρο της μόδας, καθώς οι επιχειρήσεις μόδας μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους μέσω του διαδικτύου και να τα γνωστοποιήσουν σε ένα ευρύ κοινό. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν ένα σημαντικό διαδικτυακό εργαλείο καθώς χρησιμοποιούνται από πολύ μεγάλο αριθμό χρηστών. Έτσι λοιπόν, η χρήση δημοφιλών Social Media, όπως το Facebook και το Twitter από Οίκους Μόδας Υψηλής Ραπτικής αλλά και από μικρότερες επιχειρήσεις μόδας συντελεί στην αύξηση των πωλήσεων τους, διότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές μαθαίνουν για τα προϊόντα τους. Συνεπώς, είναι ένα ισχυρό εργαλείο fashion marketing.el
dc.description.abstractNowadays where new technologies and the Internet are used in every aspect of our daily lives, they have "invaded" also in fashion, as fashion businesses can promote their products via the internet and to communicate to a wide audience. Social Media are an important online tool as used by very large numbers of users. Thus, the use of popular Social Media, such as Facebook and Twitter by Fashion Houses of Couture and smaller fashion companies helps them to increase sales because more and more consumers learn about their products. It is therefore a powerful tool in fashion marketing.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα πλαίσια του fashion marketing.el
dc.titleThe exploitation of social media within the fashion marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπεχράκη, Παυλίναel
heal.creatorNameBechraki, Pavlinaen
heal.publicationDate2017-07-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8321
heal.abstractΣτις μέρες μας όπου οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο χρησιμοποιούνται σε κάθε έκφανση της καθημερινότητάς μας, έχουν «εισβάλει» και στο χώρο της μόδας, καθώς οι επιχειρήσεις μόδας μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους μέσω του διαδικτύου και να τα γνωστοποιήσουν σε ένα ευρύ κοινό. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν ένα σημαντικό διαδικτυακό εργαλείο καθώς χρησιμοποιούνται από πολύ μεγάλο αριθμό χρηστών. Έτσι λοιπόν, η χρήση δημοφιλών Social Media, όπως το Facebook και το Twitter από Οίκους Μόδας Υψηλής Ραπτικής αλλά και από μικρότερες επιχειρήσεις μόδας συντελεί στην αύξηση των πωλήσεων τους, διότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές μαθαίνουν για τα προϊόντα τους. Συνεπώς, είναι ένα ισχυρό εργαλείο fashion marketing.el
heal.abstractNowadays where new technologies and the Internet are used in every aspect of our daily lives, they have "invaded" also in fashion, as fashion businesses can promote their products via the internet and to communicate to a wide audience. Social Media are an important online tool as used by very large numbers of users. Thus, the use of popular Social Media, such as Facebook and Twitter by Fashion Houses of Couture and smaller fashion companies helps them to increase sales because more and more consumers learn about their products. It is therefore a powerful tool in fashion marketing.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα πλαίσια του fashion marketing.el
heal.titleThe exploitation of social media within the fashion marketing.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, μάρκετινγκ μόδαςel
heal.keywordsocial media, electronic marketing, fashion marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.advisorID.emailntrihas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States