Εμφάνιση απλής εγγραφής

Research for the characteristics, attitudes and the degree of satisfaction of visitors in Ierapetra Crete.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑγγελάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorΜουτσάκη, Δέσποιναel
dc.creatorAngelakis, Georgiosen
dc.creatorMoutsaki, Despoinaen
dc.date.accessioned2017-07-21T09:38:23Z
dc.date.available2017-07-21T09:38:23Z
dc.date.issued2017-07-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8323
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή παρουσιάζει τις προτιμήσεις και τις γνώμες των επισκεπτών που έρχονται την Ιεράπετρα ως τουρίστες. Αρχικά γίνεται μια αναφορά στον Mεσογειακό τουρισμό, την ταχύτατη ανάπτυξή του και την προβληματική που αναπτύχθηκε, δίνοντας παράλληλα τις προτάσεις που θα οδηγήσουν σε μια βιώσιμη προσέγγιση του τουρισμού, αναλύοντας και τους παράγοντες που ρυθμίζουν την προσφορά και την ζήτηση. Έπειτα, δίνονται πληροφορίες για την Ιεράπετρα και εν συνεχεία παρουσιάζονται οι απαντήσεις των τουριστών της πόλης σχετικά με την ικανοποίησή τους ή μη από την διαμονή τους, τους χώρους και τα μνημεία της πόλης. Στο τέλος εξάγονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτή την έρευνα και γίνονται προτάσεις βελτίωσης και αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος της πόλης.el
dc.description.abstractThis paper presents the preferences and the attitudes of tourists visiting Ierapetra. Initially a reference is made to the Mediterranean tourism, its rapid growth and the debate that has arose, giving suggestions at the same time that will lead to a sustainable approach of tourism by analysing the factors that determine supply and demand. Information is then given regarding Ierapetra as well as answers of tourists about the degree of satisfaction during their stay in the wider area and visits to the landmarks. At the end, conclusions from this research are drawn and suggestions are made regarding the improvement and upgrade of the tourist product of the city.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΈρευνα χαρακτηριστικών, συμπεριφοράς και βαθμού ικανοποίησης των επισκεπτών του Δήμου Ιεράπετρας Κρήτης.el
dc.titleResearch for the characteristics, attitudes and the degree of satisfaction of visitors in Ierapetra Crete.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑγγελάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameΜουτσάκη, Δέσποιναel
heal.creatorNameAngelakis, Georgiosen
heal.creatorNameMoutsaki, Despoinaen
heal.publicationDate2017-07-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8323
heal.abstractΗ εργασία αυτή παρουσιάζει τις προτιμήσεις και τις γνώμες των επισκεπτών που έρχονται την Ιεράπετρα ως τουρίστες. Αρχικά γίνεται μια αναφορά στον Mεσογειακό τουρισμό, την ταχύτατη ανάπτυξή του και την προβληματική που αναπτύχθηκε, δίνοντας παράλληλα τις προτάσεις που θα οδηγήσουν σε μια βιώσιμη προσέγγιση του τουρισμού, αναλύοντας και τους παράγοντες που ρυθμίζουν την προσφορά και την ζήτηση. Έπειτα, δίνονται πληροφορίες για την Ιεράπετρα και εν συνεχεία παρουσιάζονται οι απαντήσεις των τουριστών της πόλης σχετικά με την ικανοποίησή τους ή μη από την διαμονή τους, τους χώρους και τα μνημεία της πόλης. Στο τέλος εξάγονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτή την έρευνα και γίνονται προτάσεις βελτίωσης και αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος της πόλης.el
heal.abstractThis paper presents the preferences and the attitudes of tourists visiting Ierapetra. Initially a reference is made to the Mediterranean tourism, its rapid growth and the debate that has arose, giving suggestions at the same time that will lead to a sustainable approach of tourism by analysing the factors that determine supply and demand. Information is then given regarding Ierapetra as well as answers of tourists about the degree of satisfaction during their stay in the wider area and visits to the landmarks. At the end, conclusions from this research are drawn and suggestions are made regarding the improvement and upgrade of the tourist product of the city.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΈρευνα χαρακτηριστικών, συμπεριφοράς και βαθμού ικανοποίησης των επισκεπτών του Δήμου Ιεράπετρας Κρήτης.el
heal.titleResearch for the characteristics, attitudes and the degree of satisfaction of visitors in Ierapetra Crete.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουριστικό μάρκετινγκ, ικανοποίηση, τουρίστας, Ιεράπετραel
heal.keywordtourism marketing, satisfaction, tourist, Ierapetraen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.advisorID.emailntrihas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States