Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of social media apps in marketing. Developing a facebook app for Lux.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚράνη, Σοφίαel
dc.creatorΤσούρης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorKrani, Sofiaen
dc.creatorTsouris, Konstantinosen
dc.date.accessioned2017-07-24T07:46:59Z
dc.date.available2017-07-24T07:46:59Z
dc.date.issued2017-07-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8326
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της εργασίας θα ερευνήσουμε την χρήση των εφαρμογών στα social media για την προώθηση μιας επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, θα εξετάσουμε το facebook business σαν βιώσιμη επιλογή για το μάρκετινγκ μιας επιχείρησης και πόσο ο τεράστιος αριθμός χρηστών του μπορεί να πετύχει οποιονδήποτε στόχο μάρκετινγκ. Έχοντας παρουσιάσει στατιστικά στοιχεία, από έρευνες πάνω στην χρήση του facebook business, θα αναπτύξουμε μια εφαρμογή με το “facebook for developers”, σαν εναλλακτική μορφή μάρκετινγκ. Κατά την διάρκεια της ανάπτυξης της εφαρμογής θα παρουσιάσουμε την ιστορία των social media, καθώς κι άλλα δημοφιλή social media θα αναφερθούν. Στο τέλος, θα περιγράψουμε λεπτομερειακά κι με εικόνες την ανάπτυξη μιας εφαρμογής στο facebook και θα καταλήξουμε στο συμπέρασμα, δηλαδή, κατά πόσο βιώσιμη είναι η χρήση αυτής για την ολοκλήρωση των στόχων μάρκετινγκ μιας επιχείρησης.el
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to investigate the use of social media apps in order to promote a firm. We will conduct research on Facebook business as a viable option for the marketing of a firm and how its vast number of user can help accomplish the marketing goals set by a firm. Having presented statistical data from research on facebook business we will develop an app on facebook for developers and use it as an alternative form of marketing. During the development of the app, we will, also, provide the history of social media, other social media will also get a mention. At the end we will describe in detail and will provide images of the developing process of a facebook app and we will reach a conclusion of how viable is the use of a facebook app as a form of marketing.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ χρήση των social media apps στο μάρκετινγκ. Ανάπτυξη ενός facebook app για τη Λουξ.el
dc.titleThe use of social media apps in marketing. Developing a facebook app for Lux.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚράνη, Σοφίαel
heal.creatorNameΤσούρης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameKrani, Sofiaen
heal.creatorNameTsouris, Konstantinosen
heal.publicationDate2017-07-24
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8326
heal.abstractΣτα πλαίσια της εργασίας θα ερευνήσουμε την χρήση των εφαρμογών στα social media για την προώθηση μιας επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, θα εξετάσουμε το facebook business σαν βιώσιμη επιλογή για το μάρκετινγκ μιας επιχείρησης και πόσο ο τεράστιος αριθμός χρηστών του μπορεί να πετύχει οποιονδήποτε στόχο μάρκετινγκ. Έχοντας παρουσιάσει στατιστικά στοιχεία, από έρευνες πάνω στην χρήση του facebook business, θα αναπτύξουμε μια εφαρμογή με το “facebook for developers”, σαν εναλλακτική μορφή μάρκετινγκ. Κατά την διάρκεια της ανάπτυξης της εφαρμογής θα παρουσιάσουμε την ιστορία των social media, καθώς κι άλλα δημοφιλή social media θα αναφερθούν. Στο τέλος, θα περιγράψουμε λεπτομερειακά κι με εικόνες την ανάπτυξη μιας εφαρμογής στο facebook και θα καταλήξουμε στο συμπέρασμα, δηλαδή, κατά πόσο βιώσιμη είναι η χρήση αυτής για την ολοκλήρωση των στόχων μάρκετινγκ μιας επιχείρησης.el
heal.abstractThe purpose of this paper is to investigate the use of social media apps in order to promote a firm. We will conduct research on Facebook business as a viable option for the marketing of a firm and how its vast number of user can help accomplish the marketing goals set by a firm. Having presented statistical data from research on facebook business we will develop an app on facebook for developers and use it as an alternative form of marketing. During the development of the app, we will, also, provide the history of social media, other social media will also get a mention. At the end we will describe in detail and will provide images of the developing process of a facebook app and we will reach a conclusion of how viable is the use of a facebook app as a form of marketing.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ χρήση των social media apps στο μάρκετινγκ. Ανάπτυξη ενός facebook app για τη Λουξ.el
heal.titleThe use of social media apps in marketing. Developing a facebook app for Lux.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ, Facebook, εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσηςel
heal.keywordsocial media, marketing, Facebook, social networking applicationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannnisen
heal.advisorID.emailjkapad@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States