Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-commerce and current trends of web marketing on Greek enterprises.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜιντζάλης, Ιωάννηςel
dc.creatorMinxhali, Janien
dc.date.accessioned2017-07-25T08:12:24Z
dc.date.available2017-07-25T08:12:24Z
dc.date.issued2017-07-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8331
dc.description.abstractΣε μια εποχή, που η ανάγκη επιβίωσης και δημιουργίας νέων διεξόδων δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων γίνεται επιτακτική, το ηλεκτρονικό επιχειρείν αποτελεί πηγή νέων ευκαιριών. Η αναγκαιότητα που γεννά η εποχή του Διαδικτύου έχει γίνει πλέον απόλυτα κατανοητή από το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς πλήθος νέων επαγγελματικών ιστοσελίδων κατασκευάζονται καθημερινά. Ωστόσο, ένας διαδικτυακός τόπος δεν αρκεί μόνο να υπάρχει, αλλά και να προσελκύει νέους επισκέπτες, να τους εκπαιδεύει και να τους πείθει να αγοράσουν. Tο ηλεκτρονικό επιχειρείν σε συνδυασμό με την χάραξη της κατάλληλης στρατηγικής Διαδικτυακού Marketing προσφέρει νέες εμπειρίες και μοναδικές ευκαιρίες. Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα κυρίως σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να ανακαλύψουν και να δρομολογήσουν νέες επιχειρηματικές στρατηγικές. Στόχος του Internet Marketing δεν είναι να παραγκωνίσει τις παραδοσιακές μεθόδους προώθησης, αντιθέτως υποστηρίζεται πως για την μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας απαιτείται Marketing Fusion – δηλαδή συνδυασμός off line και on line Marketing. Είτε, λοιπόν, επιθυμούμε να δημιουργήσουμε μία νέα e-επιχειρηματική προσπάθεια είτε να αποκτήσει η επιχείρηση την ηλεκτρονική της διάσταση, το Διαδικτυακό Marketing αποτελεί ένα σύγχρονο και απαραίτητο πεδίο γνώσης.el
dc.description.abstractAt the time, when the need of survival and the creation of new business outlets becomes imperative, e-business is a source of new opportunities. The necessity of the Internet is now fully understood by the whole business world, as a number of new business websites are made every day. However, a website is not just enough to the there, but also to attract new visitors, train them and convince them to buy. E- business, in combination with the development of the right Internet Marketing strategy, offers new experiences and unique opportunities. At the same time, it is primarily possible for small and medium – sized enterprises to discover and launch new business strategies. The aim of Internet Marketing is not to override traditional promotional methods, but it is argued that maximizing efficiency requires Fusion Marketing – that is off – line and on –line Marketing Either we want to create a new e- business effort, or to acquire the company’s electronic dimension, Internet Marketing is a modern and necessary field of knowledge.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤο ηλεκτρονικό εμπόριο και οι σύγχρονες τάσεις του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις.el
dc.titleE-commerce and current trends of web marketing on Greek enterprises.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜιντζάλης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameMinxhali, Janien
heal.publicationDate2017-07-25
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8331
heal.abstractΣε μια εποχή, που η ανάγκη επιβίωσης και δημιουργίας νέων διεξόδων δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων γίνεται επιτακτική, το ηλεκτρονικό επιχειρείν αποτελεί πηγή νέων ευκαιριών. Η αναγκαιότητα που γεννά η εποχή του Διαδικτύου έχει γίνει πλέον απόλυτα κατανοητή από το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς πλήθος νέων επαγγελματικών ιστοσελίδων κατασκευάζονται καθημερινά. Ωστόσο, ένας διαδικτυακός τόπος δεν αρκεί μόνο να υπάρχει, αλλά και να προσελκύει νέους επισκέπτες, να τους εκπαιδεύει και να τους πείθει να αγοράσουν. Tο ηλεκτρονικό επιχειρείν σε συνδυασμό με την χάραξη της κατάλληλης στρατηγικής Διαδικτυακού Marketing προσφέρει νέες εμπειρίες και μοναδικές ευκαιρίες. Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα κυρίως σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να ανακαλύψουν και να δρομολογήσουν νέες επιχειρηματικές στρατηγικές. Στόχος του Internet Marketing δεν είναι να παραγκωνίσει τις παραδοσιακές μεθόδους προώθησης, αντιθέτως υποστηρίζεται πως για την μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας απαιτείται Marketing Fusion – δηλαδή συνδυασμός off line και on line Marketing. Είτε, λοιπόν, επιθυμούμε να δημιουργήσουμε μία νέα e-επιχειρηματική προσπάθεια είτε να αποκτήσει η επιχείρηση την ηλεκτρονική της διάσταση, το Διαδικτυακό Marketing αποτελεί ένα σύγχρονο και απαραίτητο πεδίο γνώσης.el
heal.abstractAt the time, when the need of survival and the creation of new business outlets becomes imperative, e-business is a source of new opportunities. The necessity of the Internet is now fully understood by the whole business world, as a number of new business websites are made every day. However, a website is not just enough to the there, but also to attract new visitors, train them and convince them to buy. E- business, in combination with the development of the right Internet Marketing strategy, offers new experiences and unique opportunities. At the same time, it is primarily possible for small and medium – sized enterprises to discover and launch new business strategies. The aim of Internet Marketing is not to override traditional promotional methods, but it is argued that maximizing efficiency requires Fusion Marketing – that is off – line and on –line Marketing Either we want to create a new e- business effort, or to acquire the company’s electronic dimension, Internet Marketing is a modern and necessary field of knowledge.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤο ηλεκτρονικό εμπόριο και οι σύγχρονες τάσεις του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις.el
heal.titleE-commerce and current trends of web marketing on Greek enterprises.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό επιχειρείνel
heal.keyworde-commerce, electronic commerce, electronic marketing, e-businessen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States