Εμφάνιση απλής εγγραφής

Total quality management on hotel industry.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒορριζανάκη, Άρτεμις-Ελευθερίαel
dc.creatorΜοίρα, Μαρίαel
dc.creatorVorrizanaki, Artemis-Eleftheriaen
dc.creatorMoira, Mariaen
dc.date.accessioned2017-09-08T11:08:54Z
dc.date.available2017-09-08T11:08:54Z
dc.date.issued2017-09-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8366
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην εφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός της διοίκησης ολικής ποιότητας και οι βασικές της έννοιες. Εν συνεχεία, αναφέρεται στους ‘πατέρες’ της διοίκησης ολικής ποιότητας και στις διατυπώσεις που έχουν κάνει πάνω στην ΔΟΠ. Στο δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει στη δομή μιας ξενοδοχειακής μονάδας και στην εφαρμογή της ΔΟΠ ανά τομέα της επιχείρησης και ειδικότερα στο τμήμα του ανθρώπινου δυναμικού. Επίσης τονίζεται η σημαντικότητα της σωστής αντιμετώπισης των παραπόνων . Τέλος παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα από την έρευνα που διεξήγαμε καθώς και τα συμπεράσματα που προέκυψαν.el
dc.description.abstractThe present thesis focuses on the implementation of Total Quality of Management on the hotel industry. In the first chapter, the definition of Total Quality of Management is analysed, as well as its basic concepts. Subsequently, it references to the masters of total quality management and to the formulation they did on it. The second chapter deals with the structure of a hotel and the implementation of TQM per department and especially on the one of Human Resources. Furthermore, the importance of coping with potential complaints properly, is considered vital. Finally, the results of the survey conducted are presented as well as the conclusions.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.el
dc.titleTotal quality management on hotel industry.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒορριζανάκη, Άρτεμις-Ελευθερίαel
heal.creatorNameΜοίρα, Μαρίαel
heal.creatorNameVorrizanaki, Artemis-Eleftheriaen
heal.creatorNameMoira, Mariaen
heal.publicationDate2017-09-08
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8366
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην εφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός της διοίκησης ολικής ποιότητας και οι βασικές της έννοιες. Εν συνεχεία, αναφέρεται στους ‘πατέρες’ της διοίκησης ολικής ποιότητας και στις διατυπώσεις που έχουν κάνει πάνω στην ΔΟΠ. Στο δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει στη δομή μιας ξενοδοχειακής μονάδας και στην εφαρμογή της ΔΟΠ ανά τομέα της επιχείρησης και ειδικότερα στο τμήμα του ανθρώπινου δυναμικού. Επίσης τονίζεται η σημαντικότητα της σωστής αντιμετώπισης των παραπόνων . Τέλος παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα από την έρευνα που διεξήγαμε καθώς και τα συμπεράσματα που προέκυψαν.el
heal.abstractThe present thesis focuses on the implementation of Total Quality of Management on the hotel industry. In the first chapter, the definition of Total Quality of Management is analysed, as well as its basic concepts. Subsequently, it references to the masters of total quality management and to the formulation they did on it. The second chapter deals with the structure of a hotel and the implementation of TQM per department and especially on the one of Human Resources. Furthermore, the importance of coping with potential complaints properly, is considered vital. Finally, the results of the survey conducted are presented as well as the conclusions.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.el
heal.titleTotal quality management on hotel industry.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιοίκηση ολικής ποιότητας, ποιότητα υπηρεσιών, ξενοδοχείοel
heal.keywordtotal quality management, quality of services, hotelen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΣχοινιωτάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameSchoiniotakis, Nikolaosen
heal.advisorID.emailnikosfinance@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States