Εμφάνιση απλής εγγραφής

Developing electronic game through Unity.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠατεράκης, Αντώνιοςel
dc.creatorPaterakis, Antoniosen
dc.date.accessioned2017-10-02T07:54:29Z
dc.date.available2017-10-02T07:54:29Z
dc.date.issued2017-10-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8410
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός shared-screen Action multiplayer ηλεκτρονικού παιχνιδού το οποίο υλοποιήθηκε με την βοήθεια της μηχανής ανάπτυξης ηλεκτρονικών παιχνιδιών Unity3D και της γλώσσας προγραμματισμού C# την οποία υποστηρίζει. Κατά την έκταση αυτής της πτυχιακής θα γίνει μία σύντομη αναφορά στο περιβάλλον της Unity καθώς και σε έννοιες οι οποίες έχουνε άμεση σχέση με αυτή όπως για παράδειγμα τα GameObject, Prefab και άλλα. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στο παιχνίδι έτσι ώστε να το γνωρίσει ο αναγνώστης και να καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Παρουσιάζονται ο παίκτης, οι εχθροί και διάφορες άλλες οντότητες που αποτελούν το παιχνίδι. Ο κεντρικός σκοπός του παιχνιδιού είναι οι παίκτες, στο πλαίσιο μιας πίστας να εξοντώσουν και να επιβιώσουν ενάντια σε μία ομάδα εχθρών που εμφανίζεται σε κάθε επίπεδο. Κάθε επόμενο επίπεδο έχει μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας από το προηγούμενο. Έπειτα, αναφέρονται λεπτομέρειες για το πως δημιουργήθηκαν κάποια από τα μέρη του παιχνιδιού, όπως η πίστα και το αρχικό μενού. Παράλληλα εξηγούνται τα βασικά script που χρησιμοποιήθηκαν μαζί με την λογική με την οποία λειτουργούν, το σκοπό που επιτελούν και τα αποτελέσματα που καταφέρνουν. Στη συνέχεια, γίνεται η αναλυτική επεξήγηση του κώδικα των script που αφορούν την λειτουργικότητα του παίκτη και του παιχνιδιού. Τέλος, παρουσιάζονται στιγμιότυπα από το gameplay του παιχνιδιού.el
dc.description.abstractThis thesis concerns the developement of a shared-screen Action Multiplayer videogame, which is implemented using the Unity GameEngine and the programming language c#, which the engine supports. This thesis includes a short reference on Unity’s environment and some related concepts, such as GameObject, Prefab, etc. References related to the videogame are also presented, so the reader can get familiar and understand its nature (i.e. the player, enemies, other entities, etc). The main purpose of the game is for the players who are standing within a game arena to defeat a team of enemy creatures that appear in every level and manage to survive. Each consequent level has a greater degree of difficulty than the previous one. Next, details about some of the processes that were used to create the game are given, such as how the game arena and the main menu were constructed. Furthermore, there is an explanation on the basic scripts that were used, concerning the logic in which they operate and the results they achieve. Afterwards, there is a detailed explanation on the scripts’ code that is used for the game’s and the player’s functionality. Finally, some pictures of the gameplay are being presented.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑνάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού μέσω Unity.el
dc.titleDeveloping electronic game through Unity.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠατεράκης, Αντώνιοςel
heal.creatorNamePaterakis, Antoniosen
heal.publicationDate2017-10-02
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8410
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός shared-screen Action multiplayer ηλεκτρονικού παιχνιδού το οποίο υλοποιήθηκε με την βοήθεια της μηχανής ανάπτυξης ηλεκτρονικών παιχνιδιών Unity3D και της γλώσσας προγραμματισμού C# την οποία υποστηρίζει. Κατά την έκταση αυτής της πτυχιακής θα γίνει μία σύντομη αναφορά στο περιβάλλον της Unity καθώς και σε έννοιες οι οποίες έχουνε άμεση σχέση με αυτή όπως για παράδειγμα τα GameObject, Prefab και άλλα. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στο παιχνίδι έτσι ώστε να το γνωρίσει ο αναγνώστης και να καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Παρουσιάζονται ο παίκτης, οι εχθροί και διάφορες άλλες οντότητες που αποτελούν το παιχνίδι. Ο κεντρικός σκοπός του παιχνιδιού είναι οι παίκτες, στο πλαίσιο μιας πίστας να εξοντώσουν και να επιβιώσουν ενάντια σε μία ομάδα εχθρών που εμφανίζεται σε κάθε επίπεδο. Κάθε επόμενο επίπεδο έχει μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας από το προηγούμενο. Έπειτα, αναφέρονται λεπτομέρειες για το πως δημιουργήθηκαν κάποια από τα μέρη του παιχνιδιού, όπως η πίστα και το αρχικό μενού. Παράλληλα εξηγούνται τα βασικά script που χρησιμοποιήθηκαν μαζί με την λογική με την οποία λειτουργούν, το σκοπό που επιτελούν και τα αποτελέσματα που καταφέρνουν. Στη συνέχεια, γίνεται η αναλυτική επεξήγηση του κώδικα των script που αφορούν την λειτουργικότητα του παίκτη και του παιχνιδιού. Τέλος, παρουσιάζονται στιγμιότυπα από το gameplay του παιχνιδιού.el
heal.abstractThis thesis concerns the developement of a shared-screen Action Multiplayer videogame, which is implemented using the Unity GameEngine and the programming language c#, which the engine supports. This thesis includes a short reference on Unity’s environment and some related concepts, such as GameObject, Prefab, etc. References related to the videogame are also presented, so the reader can get familiar and understand its nature (i.e. the player, enemies, other entities, etc). The main purpose of the game is for the players who are standing within a game arena to defeat a team of enemy creatures that appear in every level and manage to survive. Each consequent level has a greater degree of difficulty than the previous one. Next, details about some of the processes that were used to create the game are given, such as how the game arena and the main menu were constructed. Furthermore, there is an explanation on the basic scripts that were used, concerning the logic in which they operate and the results they achieve. Afterwards, there is a detailed explanation on the scripts’ code that is used for the game’s and the player’s functionality. Finally, some pictures of the gameplay are being presented.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΑνάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού μέσω Unity.el
heal.titleDeveloping electronic game through Unity.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό παιχνίδι, Unity3Del
heal.keywordelectronic game, Unity3Den
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States