Εμφάνιση απλής εγγραφής

Development of e-learning material on "lighting" according to the SCORM standard.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑχινάς, Ευάγγελοςel
dc.creatorAchinas, Evangelosen
dc.date.accessioned2017-10-02T09:17:50Z
dc.date.available2017-10-02T09:17:50Z
dc.date.issued2017-10-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8412
dc.description.abstractΑρχικά αναφερόμαστε σε βασικές έννοιες του φυσικού και τεχνητού φωτισμού. Πιο συγκεκριμένα γίνεται μια μικρή εισαγωγή στις ιδιότητες του φωτός αλλά και στο φάσμα του. Στη συνέχεια αναφέρουμε συνοπτικά τις θεωρίες της οπτικής αντίληψης αλλά και τις βασικές παραμέτρους του φωτός όπως είναι η φωτεινή ροή, η λαμπρότητα και η φωτεινή ένταση. Κατόπιν γίνεται αναφορά στις πηγές του φωτισμού και τις βασικές αρχές αυτού. Στη συνέχεια αναφερόμαστε στους λαμπτήρες και τον τεχνητό φωτισμό των χώρων. Πιο αναλυτικά αναφερόμαστε στα χαρακτηριστικά των λαμπτήρων και τις κατηγορίες αυτών. Τέλος στον τεχνητό φωτισμό σε καφετέριες, ξενοδοχεία και τις οικίες. Έπειτα, αναφέρουμε τον ρόλο της πληροφορικής στην εκπαίδευση καθώς και τα χαρακτηριστικά των μεταδεδομένων. Κατόπιν αναλύσαμε τα αντικείμενα μάθησης και τον τρόπο λειτουργίας του SCORM . Τέλος κάναμε υλοποίηση του θέματος «φωτισμός» με χρήση του λογισμικού Adobe Captivate.el
dc.description.abstractFirst of all we do a reference into basic concepts of natural and artificial lighting. More particularly we introduce the basic concepts of light and its spectrum. Then we discuss about the theories of perception, the luminux flux, the luminance and the luminance intensity. After that we explain the characteristics and the categories of lamps. After that we discuss about the artificial lighting in coffee shops, hotels and houses. Then, we talk about information technology in education, theory of learning and how SCORM standards works. Finally we use Adobe Captivate in order to create an e-course about “lighting” and then export to SCORM standard.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Electrical Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑνάπτυξη ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού με θέμα «φωτισμός» σύμφωνα με το πρότυπο SCORM.el
dc.titleDevelopment of e-learning material on "lighting" according to the SCORM standard.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑχινάς, Ευάγγελοςel
heal.creatorNameAchinas, Evangelosen
heal.publicationDate2017-10-02
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8412
heal.abstractΑρχικά αναφερόμαστε σε βασικές έννοιες του φυσικού και τεχνητού φωτισμού. Πιο συγκεκριμένα γίνεται μια μικρή εισαγωγή στις ιδιότητες του φωτός αλλά και στο φάσμα του. Στη συνέχεια αναφέρουμε συνοπτικά τις θεωρίες της οπτικής αντίληψης αλλά και τις βασικές παραμέτρους του φωτός όπως είναι η φωτεινή ροή, η λαμπρότητα και η φωτεινή ένταση. Κατόπιν γίνεται αναφορά στις πηγές του φωτισμού και τις βασικές αρχές αυτού. Στη συνέχεια αναφερόμαστε στους λαμπτήρες και τον τεχνητό φωτισμό των χώρων. Πιο αναλυτικά αναφερόμαστε στα χαρακτηριστικά των λαμπτήρων και τις κατηγορίες αυτών. Τέλος στον τεχνητό φωτισμό σε καφετέριες, ξενοδοχεία και τις οικίες. Έπειτα, αναφέρουμε τον ρόλο της πληροφορικής στην εκπαίδευση καθώς και τα χαρακτηριστικά των μεταδεδομένων. Κατόπιν αναλύσαμε τα αντικείμενα μάθησης και τον τρόπο λειτουργίας του SCORM . Τέλος κάναμε υλοποίηση του θέματος «φωτισμός» με χρήση του λογισμικού Adobe Captivate.el
heal.abstractFirst of all we do a reference into basic concepts of natural and artificial lighting. More particularly we introduce the basic concepts of light and its spectrum. Then we discuss about the theories of perception, the luminux flux, the luminance and the luminance intensity. After that we explain the characteristics and the categories of lamps. After that we discuss about the artificial lighting in coffee shops, hotels and houses. Then, we talk about information technology in education, theory of learning and how SCORM standards works. Finally we use Adobe Captivate in order to create an e-course about “lighting” and then export to SCORM standard.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Electrical Engineeringen
heal.titleΑνάπτυξη ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού με θέμα «φωτισμός» σύμφωνα με το πρότυπο SCORM.el
heal.titleDevelopment of e-learning material on "lighting" according to the SCORM standard.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονική μάθηση, φωτισμός, SCORMel
heal.keyworde-learning, lighting, SCORMen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΒασιλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNameVasilakis, Konstantinosen
heal.advisorID.emailkostas@cs.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States