Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of social media as a business promotional tool for and their application for Department of Business Administration of Agios Nikolaos.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιαννακού, Αικατερίνηel
dc.creatorΠουγκά, Κωνσταντίναel
dc.creatorGiannakou, Aikaterinien
dc.creatorPougka, Konstantinaen
dc.date.accessioned2017-10-16T11:05:17Z
dc.date.available2017-10-16T11:05:17Z
dc.date.issued2017-10-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8438
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία ασχολήθηκε με το ζήτημα της χρήσης των κοινωνικών δικτύων ως προωθητικό μέσο επιχειρήσεων και με την εφαρμογή τους για το τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου. Ολοκληρώθηκε μέσα από επτά κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά το πρώτο κεφάλαιο εστίασε στα κοινωνικά δίκτυα , τα βασικά χαρακτηριστικά τους, την κατηγοριοποίησή τους και τους λόγους χρήσης τους. Αναφορά έγινε στα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το δεύτερο κεφάλαιο στη συνέχεια, εστίασε στην έννοια και τη σημασία του μάρκετινγκ, τις δραστηριότητες και το σχέδιο μάρκετινγκ αναφορικά με τους καταναλωτές. Το τρίτο κεφάλαιο κατέγραψε στα πλεονεκτήματα του κλασικού παραδοσιακού μάρκετινγκ και του social network marketing. Έπειτα το τέταρτο κεφάλαιο έκανε λόγο για τις αντιδράσεις του κοινού στη χρήση των social media από επιχειρήσεις και τα προσαρμοζόμενα δίκτυα. Το πέμπτο κεφάλαιο εστίασε στη μεθοδολογία της έρευνας μέσα από την οποία καταγράφηκε η διαδικασία συλλογής δεδομένων μέσα από συγκεκριμένες μελέτες περίπτωσης επιχειρήσεων. Το έκτο κεφάλαιο έκανε εκτενή ανάλυση στο τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων στον Άγιο Νικόλαο. Τέλος, η εργασία έκλεισε με τα συμπεράσματα.el
dc.description.abstractThis study dealt with the issue of the use of social media as a promotional tool for businesses and their implementation by the Agios Nikolaos Business Administration Department. The study was completed through seven chapters, where the first chapter focused on the social media, their basic features and categorization and the reasons for their use. A reference was made to the most popular social media tools. The second chapter then focused on the meaning and importance of the concept of marketing, the marketing activities and marketing plans for consumers. The third chapter discussed the advantages of traditional marketing and the social media marketing. The fourth chapter presented the public reactions to the use of social media by businesses and adaptable networks. The fifth chapter focused on the research methodology through which the data collection process was carried out through specific business case studies. The sixth chapter extensively analyzed the Department of Business Administration in Agios Nikolaos. Finally, the study was completed with the conclusions.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ χρήση των κοινωνικών δικτύων ως μέσο προώθησης επιχειρήσεων και η εφαρμογή τους για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου.el
dc.titleThe use of social media as a business promotional tool for and their application for Department of Business Administration of Agios Nikolaos.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιαννακού, Αικατερίνηel
heal.creatorNameΠουγκά, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameGiannakou, Aikaterinien
heal.creatorNamePougka, Konstantinaen
heal.publicationDate2017-10-16
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8438
heal.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία ασχολήθηκε με το ζήτημα της χρήσης των κοινωνικών δικτύων ως προωθητικό μέσο επιχειρήσεων και με την εφαρμογή τους για το τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου. Ολοκληρώθηκε μέσα από επτά κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά το πρώτο κεφάλαιο εστίασε στα κοινωνικά δίκτυα , τα βασικά χαρακτηριστικά τους, την κατηγοριοποίησή τους και τους λόγους χρήσης τους. Αναφορά έγινε στα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το δεύτερο κεφάλαιο στη συνέχεια, εστίασε στην έννοια και τη σημασία του μάρκετινγκ, τις δραστηριότητες και το σχέδιο μάρκετινγκ αναφορικά με τους καταναλωτές. Το τρίτο κεφάλαιο κατέγραψε στα πλεονεκτήματα του κλασικού παραδοσιακού μάρκετινγκ και του social network marketing. Έπειτα το τέταρτο κεφάλαιο έκανε λόγο για τις αντιδράσεις του κοινού στη χρήση των social media από επιχειρήσεις και τα προσαρμοζόμενα δίκτυα. Το πέμπτο κεφάλαιο εστίασε στη μεθοδολογία της έρευνας μέσα από την οποία καταγράφηκε η διαδικασία συλλογής δεδομένων μέσα από συγκεκριμένες μελέτες περίπτωσης επιχειρήσεων. Το έκτο κεφάλαιο έκανε εκτενή ανάλυση στο τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων στον Άγιο Νικόλαο. Τέλος, η εργασία έκλεισε με τα συμπεράσματα.el
heal.abstractThis study dealt with the issue of the use of social media as a promotional tool for businesses and their implementation by the Agios Nikolaos Business Administration Department. The study was completed through seven chapters, where the first chapter focused on the social media, their basic features and categorization and the reasons for their use. A reference was made to the most popular social media tools. The second chapter then focused on the meaning and importance of the concept of marketing, the marketing activities and marketing plans for consumers. The third chapter discussed the advantages of traditional marketing and the social media marketing. The fourth chapter presented the public reactions to the use of social media by businesses and adaptable networks. The fifth chapter focused on the research methodology through which the data collection process was carried out through specific business case studies. The sixth chapter extensively analyzed the Department of Business Administration in Agios Nikolaos. Finally, the study was completed with the conclusions.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΗ χρήση των κοινωνικών δικτύων ως μέσο προώθησης επιχειρήσεων και η εφαρμογή τους για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου.el
heal.titleThe use of social media as a business promotional tool for and their application for Department of Business Administration of Agios Nikolaos.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων  el
heal.keywordsocial media, Department of Business Administrationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.advisorID.emailcpanag@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States