Εμφάνιση απλής εγγραφής

Consumer behavioral insights regarding virtual travel agencies: e-lookers and e- buyers.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒαρδάκης, Αντώνιοςel
dc.creatorVardakis, Antoniosen
dc.date.accessioned2017-10-19T11:42:13Z
dc.date.available2017-10-19T11:42:13Z
dc.date.issued2017-10-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8445
dc.description.abstractΣτόχος της έρευνας είναι η εξέταση των στάσεων ως προς τα εικονικά τουριστικά πρακτορεία, όπως επίσης και των παραγόντων εκείνων που οδηγούν στην πραγματοποίηση, ή όχι, συναλλαγών. Για τη συλλογή και ανάλυση όλων των απαραίτητων στοιχείων πραγματοποιήθηκε περιγραφική-ποσοτική έρευνα. Συγκεκριμένα διεξάχθηκε ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο το οποίο στάλθηκε στο δείγμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η επιλογή της αποστολής των ερωτηματολογίων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στηρίχτηκε στο γεγονός ότι το δείγμα έπρεπε να αποτελείται από χρήστες του διαδικτύου. Όπως φαίνεται σημαντικό ποσοστό του δείγματος χρησιμοποιεί το διαδίκτυο προκειμένου να πληροφορηθεί και να οργανώσει ένα ταξίδι. Ο κύριος λόγος της επιλογής αυτής είναι η εξοικονόμηση χρόνου Ωστόσο, η επισκεψιμότητα δεν συνεπάγεται τελικά και πραγματοποίηση συναλλαγής, αφού περίπου το 40% έχει στόχο μόνο την ενημέρωση και όχι την αγορά τουριστικών προϊόντων ή υπηρεσιών. Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω της ανασφάλειας και του φόβου σχετικά με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές Κλείνοντας, διαπιστώνεται, τελικά, ο πολύ σημαντικός ρόλος του διαδικτύου στον τουριστικό κλάδο και η αυξανόμενη διάδοση των εικονικών τουριστικών πρακτορείων στην Ελλάδα.el
dc.description.abstractThe aim of this survey is to examine the behavioral insights regarding online agencies, as well as those factors that lead to online or offline transactions. For the collection and analysis of all the necessary data, a descriptive survey is conducted. Primary data was used and the research tool selected was the questionnaire which was sent to the sample via e-mail and social media. Due to the fact that the sample had to consist of Internet users. As it seems, a significant percentage of the sample, use the internet to find out and organize a trip. The main reason for this choice is to save time and, in addition, more time to compare and also some possible online discounts. However, the online travel agency’s traffic does not imply a transaction, since 40% of the sample is aimed only at informing rather than making purchases. This is primarily because of the uncertainty surrounding online transactions and personal data of consumers. Finally, the very important role of the internet in the tourist industry and the increasing spread of virtual travel agencies in Greece, is highlighted.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣτάσεις ελλήνων καταναλωτών ως προς τα ηλεκτρονικά τουριστικά πρακτορεία: μελέτη των e-lookers και των e- buyers.el
dc.titleConsumer behavioral insights regarding virtual travel agencies: e-lookers and e- buyers.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒαρδάκης, Αντώνιοςel
heal.creatorNameVardakis, Antoniosen
heal.publicationDate2017-10-19
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8445
heal.abstractΣτόχος της έρευνας είναι η εξέταση των στάσεων ως προς τα εικονικά τουριστικά πρακτορεία, όπως επίσης και των παραγόντων εκείνων που οδηγούν στην πραγματοποίηση, ή όχι, συναλλαγών. Για τη συλλογή και ανάλυση όλων των απαραίτητων στοιχείων πραγματοποιήθηκε περιγραφική-ποσοτική έρευνα. Συγκεκριμένα διεξάχθηκε ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο το οποίο στάλθηκε στο δείγμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η επιλογή της αποστολής των ερωτηματολογίων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στηρίχτηκε στο γεγονός ότι το δείγμα έπρεπε να αποτελείται από χρήστες του διαδικτύου. Όπως φαίνεται σημαντικό ποσοστό του δείγματος χρησιμοποιεί το διαδίκτυο προκειμένου να πληροφορηθεί και να οργανώσει ένα ταξίδι. Ο κύριος λόγος της επιλογής αυτής είναι η εξοικονόμηση χρόνου Ωστόσο, η επισκεψιμότητα δεν συνεπάγεται τελικά και πραγματοποίηση συναλλαγής, αφού περίπου το 40% έχει στόχο μόνο την ενημέρωση και όχι την αγορά τουριστικών προϊόντων ή υπηρεσιών. Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω της ανασφάλειας και του φόβου σχετικά με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές Κλείνοντας, διαπιστώνεται, τελικά, ο πολύ σημαντικός ρόλος του διαδικτύου στον τουριστικό κλάδο και η αυξανόμενη διάδοση των εικονικών τουριστικών πρακτορείων στην Ελλάδα.el
heal.abstractThe aim of this survey is to examine the behavioral insights regarding online agencies, as well as those factors that lead to online or offline transactions. For the collection and analysis of all the necessary data, a descriptive survey is conducted. Primary data was used and the research tool selected was the questionnaire which was sent to the sample via e-mail and social media. Due to the fact that the sample had to consist of Internet users. As it seems, a significant percentage of the sample, use the internet to find out and organize a trip. The main reason for this choice is to save time and, in addition, more time to compare and also some possible online discounts. However, the online travel agency’s traffic does not imply a transaction, since 40% of the sample is aimed only at informing rather than making purchases. This is primarily because of the uncertainty surrounding online transactions and personal data of consumers. Finally, the very important role of the internet in the tourist industry and the increasing spread of virtual travel agencies in Greece, is highlighted.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΣτάσεις ελλήνων καταναλωτών ως προς τα ηλεκτρονικά τουριστικά πρακτορεία: μελέτη των e-lookers και των e- buyers.el
heal.titleConsumer behavioral insights regarding virtual travel agencies: e-lookers and e- buyers.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, ταξιδιωτικό πρακτορείο, τουρισμός, ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονική συναλλαγήel
heal.keywordconsumer behavior, travel agency, tourism, e-commerce, electronic commerce, electronic transactionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States