Εμφάνιση απλής εγγραφής

The evolution of franchising during the recession period. Trends and prospects in Greece.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑλεξανδράκης, Ηλίαςel
dc.creatorΣουπαλίκας, Θεόδωροςel
dc.creatorAlexandrakis, Iliasen
dc.creatorSoupalikas, Theodorosen
dc.date.accessioned2017-10-23T06:53:33Z
dc.date.available2017-10-23T06:53:33Z
dc.date.issued2017-10-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8447
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας έρευνας είναι η εξέλιξη του θεσμού του Franchise μετά την εμφάνιση της οικονομικής ύφεσης. Σκοπός της μελέτης είναι να παρουσιαστεί η εξέλιξη του θεσμού μετά την εμφάνιση της ύφεσης, τόσο στην Ελληνική αγορά όσο και στη διεθνή. Με την έρευνα που πραγματοποιείται σε επιχειρήσεις franchise, ο απώτερος σκοπός είναι να εκτιμηθεί κατά πόσο έχουν επηρεαστεί από τις δυσκολίες και την αβεβαιότητα που επικρατεί στην αγορά, λόγω των οικονομικών διακυμάνσεων. Όσον αφορά τη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την προσέγγιση του θέματος της εργασίας αρχικά έγινε ο καθορισμός του στόχου και του σκοπού της μελέτης. Πραγματοποιήθηκε μία έρευνα μέσω του διαδικτύου και της έντυπης βιβλιογραφίας. Στη συνέχεια έγινε η κατάρτιση των ερωτήσεων της συνέντευξης και πραγματοποιήθηκε η συνέντευξη των επιχειρήσεων που έλαβαν μέρος στην έρευνα. Το επόμενο βήμα ήταν η ανάλυση του υλικού και των πληροφοριών που συγκεντρώθηκε και κατ’ επέκταση η εξαγωγή συμπερασμάτων και η διατύπωση προτάσεων. Το συμπέρασμα που προέκυψε ήταν πως η οικονομική κρίση των αγορών που ξέσπασε στην Ευρωζώνη, οδήγησε στην διαμόρφωση κάποιων ερωτημάτων, ως προς τις συνέπειες που μπορεί να έχει στα πλαίσια των επιχειρήσεων Franchising.Με βάση την έρευνα που πραγματοποιήθηκε προέκυψε ότι το Franchising βοηθάει στην αύξηση του κέρδους της επιχείρησης σε μεγάλο βαθμό. Επίσης, οι επιχειρηματίες δεν έχουν διακρίνει διαφορές ως προς το κέρδος και τις πωλήσεις λόγω της κρίσης, ενώ οι περισσότεροι υποστηρίζουν ότι δεν έχουν σκεφτεί να προχωρήσουν στη μείωση προσωπικού. Μία πολύ καλή κίνηση θεωρείται η διείσδυση των νέων επιχειρηματιών προς την κατεύθυνση της δικαιόχρησης και υποστηρίζουν πως ο θεσμός της δικαιόχρησης αναπτύσσεται στην Ελλάδα σε πολύ μεγάλο βαθμό.el
dc.description.abstractThe main subject of this research is the evolution of franchise as a business plan, during the recession period. Aim of study is presented the development of institution afterwards the appearance of recession, so much in the Greek market what in international. With the research, that is realised in enterprises franchise, the final aim is to be appreciated how much they have been influenced by the difficulties and the uncertainty that prevails in the market, because the economic fluctuations. With regard to the methodology that was followed for the approach of subject of work initially became the determination of objective and the aim of study. It was realised a research via the internet and the printed bibliography. Afterwards, it was created training of questions of interview and was realised the interview of enterprises that took part in the research. The next step was the analysis of material and information that was also assembled at extension the export of conclusions and the formulation of proposals. The conclusion that resulted was that the economic crisis of markets that burst out in the Eurozone, it led to the configuration of certain questions, as for the consequences that it can have in the frames of business Franchising. With base the research that was realised resulted that to Franchising helps in the increase of profit of enterprise to a great degree. Also, the businessmen have not distinguished differences as for the profit and the sales because the crisis, while most support that they have not thought they advance in the reduction of personnel. A very good movement is considered the infiltration of new businessmen to the direction of franchising and they support that the institution of franchising is developed in Greece in very big degree.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ ανάπτυξη του franchising εν μέσω οικονομικής ύφεσης. Τάσεις και προοπτικές στην Ελλάδα.el
dc.titleThe evolution of franchising during the recession period. Trends and prospects in Greece.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑλεξανδράκης, Ηλίαςel
heal.creatorNameΣουπαλίκας, Θεόδωροςel
heal.creatorNameAlexandrakis, Iliasen
heal.creatorNameSoupalikas, Theodorosen
heal.publicationDate2017-10-20
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8447
heal.abstractΑντικείμενο της παρούσας έρευνας είναι η εξέλιξη του θεσμού του Franchise μετά την εμφάνιση της οικονομικής ύφεσης. Σκοπός της μελέτης είναι να παρουσιαστεί η εξέλιξη του θεσμού μετά την εμφάνιση της ύφεσης, τόσο στην Ελληνική αγορά όσο και στη διεθνή. Με την έρευνα που πραγματοποιείται σε επιχειρήσεις franchise, ο απώτερος σκοπός είναι να εκτιμηθεί κατά πόσο έχουν επηρεαστεί από τις δυσκολίες και την αβεβαιότητα που επικρατεί στην αγορά, λόγω των οικονομικών διακυμάνσεων. Όσον αφορά τη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την προσέγγιση του θέματος της εργασίας αρχικά έγινε ο καθορισμός του στόχου και του σκοπού της μελέτης. Πραγματοποιήθηκε μία έρευνα μέσω του διαδικτύου και της έντυπης βιβλιογραφίας. Στη συνέχεια έγινε η κατάρτιση των ερωτήσεων της συνέντευξης και πραγματοποιήθηκε η συνέντευξη των επιχειρήσεων που έλαβαν μέρος στην έρευνα. Το επόμενο βήμα ήταν η ανάλυση του υλικού και των πληροφοριών που συγκεντρώθηκε και κατ’ επέκταση η εξαγωγή συμπερασμάτων και η διατύπωση προτάσεων. Το συμπέρασμα που προέκυψε ήταν πως η οικονομική κρίση των αγορών που ξέσπασε στην Ευρωζώνη, οδήγησε στην διαμόρφωση κάποιων ερωτημάτων, ως προς τις συνέπειες που μπορεί να έχει στα πλαίσια των επιχειρήσεων Franchising.Με βάση την έρευνα που πραγματοποιήθηκε προέκυψε ότι το Franchising βοηθάει στην αύξηση του κέρδους της επιχείρησης σε μεγάλο βαθμό. Επίσης, οι επιχειρηματίες δεν έχουν διακρίνει διαφορές ως προς το κέρδος και τις πωλήσεις λόγω της κρίσης, ενώ οι περισσότεροι υποστηρίζουν ότι δεν έχουν σκεφτεί να προχωρήσουν στη μείωση προσωπικού. Μία πολύ καλή κίνηση θεωρείται η διείσδυση των νέων επιχειρηματιών προς την κατεύθυνση της δικαιόχρησης και υποστηρίζουν πως ο θεσμός της δικαιόχρησης αναπτύσσεται στην Ελλάδα σε πολύ μεγάλο βαθμό.el
heal.abstractThe main subject of this research is the evolution of franchise as a business plan, during the recession period. Aim of study is presented the development of institution afterwards the appearance of recession, so much in the Greek market what in international. With the research, that is realised in enterprises franchise, the final aim is to be appreciated how much they have been influenced by the difficulties and the uncertainty that prevails in the market, because the economic fluctuations. With regard to the methodology that was followed for the approach of subject of work initially became the determination of objective and the aim of study. It was realised a research via the internet and the printed bibliography. Afterwards, it was created training of questions of interview and was realised the interview of enterprises that took part in the research. The next step was the analysis of material and information that was also assembled at extension the export of conclusions and the formulation of proposals. The conclusion that resulted was that the economic crisis of markets that burst out in the Eurozone, it led to the configuration of certain questions, as for the consequences that it can have in the frames of business Franchising. With base the research that was realised resulted that to Franchising helps in the increase of profit of enterprise to a great degree. Also, the businessmen have not distinguished differences as for the profit and the sales because the crisis, while most support that they have not thought they advance in the reduction of personnel. A very good movement is considered the infiltration of new businessmen to the direction of franchising and they support that the institution of franchising is developed in Greece in very big degree.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ ανάπτυξη του franchising εν μέσω οικονομικής ύφεσης. Τάσεις και προοπτικές στην Ελλάδα.el
heal.titleThe evolution of franchising during the recession period. Trends and prospects in Greece.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδικαιοχρησία (εμπόριο λιανικής πώλησης), οικονομική κρίσηel
heal.keywordfranchise (retail trade), financial crisisen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΣχοινιωτάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameSchoiniotakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States