Show simple item record

Augmentation of user experience through the use of HTML5 device APIs.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚοκκίνη, Βλάσιαel
dc.creatorKokkini, Vlasiaen
dc.date.accessioned2017-11-20T11:21:21Z
dc.date.available2017-11-20T11:21:21Z
dc.date.issued2017-11-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8470
dc.description.abstractΣτην σημερινή εποχή στον τομέα της πληροφορικής, των υπολογιστικών και πληροφοριακών συστημάτων ένα ταχέως εξελισσόμενο ερευνητικό πεδίο είναι η επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality). Η επαυξημένη πραγματικότητα αφορά την αντίληψη της πραγματικότητας από το χρήστη μέσω των υπολογιστικών συστημάτων. Από την άλλη πλευρά στο χώρο της διαφήμισης, οι διαδικασίες προώθησης των προϊόντων πάντα εκμεταλλευόταν τις τάσεις της τεχνολογίας. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια μετατόπιση από τις παραδοσιακές μορφές και τρόπους προώθησης προϊόντων σε νέες σύγχρονες μεθόδους που έχουν σαν βάση τη πληροφορική για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών. Μια από αυτές είναι η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality). Η συγκεκριμένη εργασία κάνει μια προσέγγιση της χρήσης της επαυξημένης πραγματικότητας ως ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό εργαλείο για την ανάπτυξη υπολογιστικών/πληροφοριακών συστημάτων και εφαρμογών που εναρμονίζονται στο συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο το οποίο χρίζει μεγάλης έρευνας και ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια. Η συγκεκριμένη έρευνα πραγματεύεται το επιστημονικό/ερευνητικό πεδίο της επαυξημένης πραγματικότητας με τη χρήση των υπολογιστικών συστημάτων και την ανάπτυξη λογισμικού με τη χρήση εξειδικευμένων εργαλείων και βιβλιοθηκών προγραμματισμού. Αναλυτικά θα γίνει αναφορά και ανάλυση του τρόπου λειτουργίας της επαυξημένης πραγματικότητας και πως μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αναφορά στις μεθόδους που χρησιμοποιούνται για την υλοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας, παραδείγματα χρήσης και αναφορά σε εργαλεία και βιβλιοθήκες ανάπτυξης λογισμικού εφαρμογών επαυξημένη πραγματικότητα. Τέλος στο ειδικό μέρος θα γίνει λεπτομερής μελέτη των τρόπων κατασκευής μιας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας και θα κατασκευαστούν κάποιες εφαρμογές-δείγματα που θα εκμεταλλεύονται τα οπτικά μέσα στα πλαίσια της διαδραστικότητας μεταξύ χρήστη και εφαρμογής.el
dc.description.abstractNowadays, in the field of information technology, computing and information systems are part of a rapidly evolving research field, which is called Augmented Reality. On the other hand in advertising, the promotion of products is always operated through technology trends. In recent years there has been a shift from traditional forms and ways of promoting products into new modern methods, which are based on the information technology to promote their products and services. One of these is the technology of Augmented Reality. This research paper is an approach to the use of augmented reality as a modern and effective tool for the development of computing/information systems and applications to be consistent in this scientific field, which has high research and development in recent years. This research deals with the scientific/research field of augmented reality with the use of computer systems and software development using specialized tools and library planning. More detail will be a reference and analysis of how the augmented reality can contribute significantly to the promotion of products and services. In reference to the methods used for the implementation of augmented reality are examples, tools and libraries for software development applications. Finally the specific part will make a detailed study of the ways of building an augmented reality application and some examples applications will be built to exploit the optical media in the context of interactivity between user and application. The investigation for the two parties, the theoretical and the specific, is followed by the classic methodology analysis primarily on theoretical background of the concept of augmented reality and the operation mode and techniques. The next step is the technical implementation and implementation of all these disciplines that are emerged from the theoretical part in the specific part of the software development category applications of augmented reality. In the end, the final assessment and the conclusion of future challenges are the aim of this investigation.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑνάπτυξη της εμπειρίας του χρήστη μέσω της χρήσης της συσκευής HTML5 APIs.el
dc.titleAugmentation of user experience through the use of HTML5 device APIs.en

healMeta

heal.creatorNameΚοκκίνη, Βλάσιαel
heal.creatorNameKokkini, Vlasiaen
heal.publicationDate2017-11-20
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8470
heal.abstractΣτην σημερινή εποχή στον τομέα της πληροφορικής, των υπολογιστικών και πληροφοριακών συστημάτων ένα ταχέως εξελισσόμενο ερευνητικό πεδίο είναι η επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality). Η επαυξημένη πραγματικότητα αφορά την αντίληψη της πραγματικότητας από το χρήστη μέσω των υπολογιστικών συστημάτων. Από την άλλη πλευρά στο χώρο της διαφήμισης, οι διαδικασίες προώθησης των προϊόντων πάντα εκμεταλλευόταν τις τάσεις της τεχνολογίας. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια μετατόπιση από τις παραδοσιακές μορφές και τρόπους προώθησης προϊόντων σε νέες σύγχρονες μεθόδους που έχουν σαν βάση τη πληροφορική για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών. Μια από αυτές είναι η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality). Η συγκεκριμένη εργασία κάνει μια προσέγγιση της χρήσης της επαυξημένης πραγματικότητας ως ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό εργαλείο για την ανάπτυξη υπολογιστικών/πληροφοριακών συστημάτων και εφαρμογών που εναρμονίζονται στο συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο το οποίο χρίζει μεγάλης έρευνας και ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια. Η συγκεκριμένη έρευνα πραγματεύεται το επιστημονικό/ερευνητικό πεδίο της επαυξημένης πραγματικότητας με τη χρήση των υπολογιστικών συστημάτων και την ανάπτυξη λογισμικού με τη χρήση εξειδικευμένων εργαλείων και βιβλιοθηκών προγραμματισμού. Αναλυτικά θα γίνει αναφορά και ανάλυση του τρόπου λειτουργίας της επαυξημένης πραγματικότητας και πως μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αναφορά στις μεθόδους που χρησιμοποιούνται για την υλοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας, παραδείγματα χρήσης και αναφορά σε εργαλεία και βιβλιοθήκες ανάπτυξης λογισμικού εφαρμογών επαυξημένη πραγματικότητα. Τέλος στο ειδικό μέρος θα γίνει λεπτομερής μελέτη των τρόπων κατασκευής μιας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας και θα κατασκευαστούν κάποιες εφαρμογές-δείγματα που θα εκμεταλλεύονται τα οπτικά μέσα στα πλαίσια της διαδραστικότητας μεταξύ χρήστη και εφαρμογής.el
heal.abstractNowadays, in the field of information technology, computing and information systems are part of a rapidly evolving research field, which is called Augmented Reality. On the other hand in advertising, the promotion of products is always operated through technology trends. In recent years there has been a shift from traditional forms and ways of promoting products into new modern methods, which are based on the information technology to promote their products and services. One of these is the technology of Augmented Reality. This research paper is an approach to the use of augmented reality as a modern and effective tool for the development of computing/information systems and applications to be consistent in this scientific field, which has high research and development in recent years. This research deals with the scientific/research field of augmented reality with the use of computer systems and software development using specialized tools and library planning. More detail will be a reference and analysis of how the augmented reality can contribute significantly to the promotion of products and services. In reference to the methods used for the implementation of augmented reality are examples, tools and libraries for software development applications. Finally the specific part will make a detailed study of the ways of building an augmented reality application and some examples applications will be built to exploit the optical media in the context of interactivity between user and application. The investigation for the two parties, the theoretical and the specific, is followed by the classic methodology analysis primarily on theoretical background of the concept of augmented reality and the operation mode and techniques. The next step is the technical implementation and implementation of all these disciplines that are emerged from the theoretical part in the specific part of the software development category applications of augmented reality. In the end, the final assessment and the conclusion of future challenges are the aim of this investigation.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΑνάπτυξη της εμπειρίας του χρήστη μέσω της χρήσης της συσκευής HTML5 APIs.el
heal.titleAugmentation of user experience through the use of HTML5 device APIs.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεπαυξημένη πραγματικότητα, τρισδιάστατα γραφικά, μάρκετινγκel
heal.keywordaugmented reality, three-dimensional (3D) graphics, marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.advisorID.emailnpapadak@cs.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States