Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-commerce in Greece, case study: Greek agri-food products.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΖωγραφιστού, Ειρήνηel
dc.creatorZografistou, Eirinien
dc.date.accessioned2017-11-20T11:55:41Z
dc.date.available2017-11-20T11:55:41Z
dc.date.issued2017-11-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8471
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία θα μελετήσουμε την συμβολή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων. Η εργασία αποτελείται από επτά κεφάλαια με την εξής διάρθρωση: Στo πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται η εισαγωγή του αναγνώστη στη θεματολογία της εργασίας και τους στόχους της. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναπτυχθούν οι έννοιες του Διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Θα αναφερθούμε αναλυτικά στην ανάπτυξη και εξέλιξη τους και θα αναπτυχτούν τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο τρίτο κεφάλαιο θα γίνει εκτενής αναφορά στα Ελληνικά Αγροδιατροφικά Προϊόντα, τις κατηγορίες και τα χαρακτηριστικά τους σε μία προσπάθεια να γνωρίσει ο αναγνώστης το αντικείμενο της εργασίας. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στην έννοια του marketing στον αγροτικό τομέα , πως και που μπορούν να προωθηθούν τα αγροτικά προϊόντα. Στο πέμπτο κεφάλαιο θα συνδυαστούν οι έννοιες του ηλεκτρονικού εμπορίου και των Ελληνικών Αγροτικών προϊόντων, και θα συζητηθεί η σχέση τους και πως αυτά αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Στο έκτο κεφάλαιο αυτής της εργασίας θα παρατεθούν τα ερευνητικά αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου σε τυχαίο δείγμα, με κύριο ερευνητικό ερώτημα ««Πόσο διαδεδομένο είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην αγορά των ελληνικών αγροτικών προϊόντων (ΕΑΠ)?». Στο έβδομο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας παρατίθενται τα συμπεράσματα όπως αυτά προέκυψαν από την ερευνητική διαδικασία.el
dc.description.abstractIn this essay we will study the contribution of e-commerce to the promotion of Greek Agricultural Products. The thesis consists of four chapters with the following structure: The first chapter will develop the concepts of Internet and e-commerce. We will be referred to their growth and development and discuss the disadvantages and benefits of e-commerce. In the second chapter, an extensive reference will be made to Greek Agri-Dietary Products, their categories and their characteristics in an effort to get the reader to know the subject of the work. The third chapter will combine the two above-mentioned axes of work, namely E-commerce and Greek Agricultural Products, and discuss their relationship and how they interact with each other. In the fourth chapter of this paper we will present the research findings of the research conducted in the framework of this paper, using the questionnaire method in a random sample, with the main research question "How widespread is e-commerce in the market of agricultural products in Greece? »en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, μελέτη περίπτωσης: τα ελληνικά αγροδιατροφικά προϊόντα.el
dc.titleE-commerce in Greece, case study: Greek agri-food products.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΖωγραφιστού, Ειρήνηel
heal.creatorNameZografistou, Eirinien
heal.publicationDate2017-11-20
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8471
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία θα μελετήσουμε την συμβολή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων. Η εργασία αποτελείται από επτά κεφάλαια με την εξής διάρθρωση: Στo πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται η εισαγωγή του αναγνώστη στη θεματολογία της εργασίας και τους στόχους της. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναπτυχθούν οι έννοιες του Διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Θα αναφερθούμε αναλυτικά στην ανάπτυξη και εξέλιξη τους και θα αναπτυχτούν τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο τρίτο κεφάλαιο θα γίνει εκτενής αναφορά στα Ελληνικά Αγροδιατροφικά Προϊόντα, τις κατηγορίες και τα χαρακτηριστικά τους σε μία προσπάθεια να γνωρίσει ο αναγνώστης το αντικείμενο της εργασίας. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στην έννοια του marketing στον αγροτικό τομέα , πως και που μπορούν να προωθηθούν τα αγροτικά προϊόντα. Στο πέμπτο κεφάλαιο θα συνδυαστούν οι έννοιες του ηλεκτρονικού εμπορίου και των Ελληνικών Αγροτικών προϊόντων, και θα συζητηθεί η σχέση τους και πως αυτά αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Στο έκτο κεφάλαιο αυτής της εργασίας θα παρατεθούν τα ερευνητικά αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου σε τυχαίο δείγμα, με κύριο ερευνητικό ερώτημα ««Πόσο διαδεδομένο είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην αγορά των ελληνικών αγροτικών προϊόντων (ΕΑΠ)?». Στο έβδομο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας παρατίθενται τα συμπεράσματα όπως αυτά προέκυψαν από την ερευνητική διαδικασία.el
heal.abstractIn this essay we will study the contribution of e-commerce to the promotion of Greek Agricultural Products. The thesis consists of four chapters with the following structure: The first chapter will develop the concepts of Internet and e-commerce. We will be referred to their growth and development and discuss the disadvantages and benefits of e-commerce. In the second chapter, an extensive reference will be made to Greek Agri-Dietary Products, their categories and their characteristics in an effort to get the reader to know the subject of the work. The third chapter will combine the two above-mentioned axes of work, namely E-commerce and Greek Agricultural Products, and discuss their relationship and how they interact with each other. In the fourth chapter of this paper we will present the research findings of the research conducted in the framework of this paper, using the questionnaire method in a random sample, with the main research question "How widespread is e-commerce in the market of agricultural products in Greece? »en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, μελέτη περίπτωσης: τα ελληνικά αγροδιατροφικά προϊόντα.el
heal.titleE-commerce in Greece, case study: Greek agri-food products.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, αγροτικό προϊόνel
heal.keyworde-commerce, electronic commerce, electronic marketing, agricultural producten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjkapad@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States