Εμφάνιση απλής εγγραφής

Competitiveness among insurance companies to promote innovative products and services.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣταυρακάκης, Μανούσοςel
dc.creatorStavrakakis, Manousosen
dc.date.accessioned2017-11-21T09:02:13Z
dc.date.available2017-11-21T09:02:13Z
dc.date.issued2017-11-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8473
dc.description.abstractΣτις δύσκολές μέρες που βιώνει η ελληνική κοινωνία και σε ένα οικονομικό, πολιτικό και κοινωνικό περιβάλλον που συνεχώς μεταβάλλεται, αναμφίβολα έχει επηρεαστεί η καθημερινότητα των πολιτών . Η κρίση έχει επιτείνει τα προβλήματα στο δημόσιο σύστημα ασφάλισης, τόσο στη σύνταξη όσο και στην υγεία, και αυτή η πραγματικότητα φαίνεται να ανοίγει δρόμο για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Αναμένεται ο ρόλος τους να είναι περισσότερο σημαντικός στα επόμενα χρόνια. Η ανταγωνιστικότητα των εταιρειών θα κρίνεται πλέον από την ανταπόκρισή τους στην αναγκαιότητα της προσαρμογής στις συνεχώς επιταχυνόμενες εξελίξεις. Δεν πρέπει να παραβλέπουμε την ταχύτητα στην εφαρμογή της τεχνολογίας, τις απαιτήσεις των καταναλωτών τόσο σε θέματα διαχείρισης και διαφάνειας όσο και σε επίπεδο εξυπηρέτησης. Η διαφάνεια προ απαιτείται : η πληροφόρηση των καταναλωτών, η σύγκριση τιμών, η δομή των προϊόντων, οι διαδικασίες αποζημιώσεων, οι δαπάνες λειτουργίας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων είναι πλέον στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου είτε είναι επενδυτής, εποπτική αρχή, πελάτης, μέτοχος είτε εργαζόμενος. Αλλάζουν η νοοτροπία και οι συνήθειες. Ο πελάτης έχει τη δική του άποψη και είναι αυτός που αποφασίζει ελεύθερα για το πού και πώς θα ζητήσει πληροφόρηση ή καθοδήγηση για τις ανάγκες του. Μεγάλο μέρος του πληθυσμού της χώρας εκδηλώνει πρόθεση να αγοράσει προϊόντα και υπηρεσίες ιδιωτικής ασφάλισης, αλλά δεν υφίστανται δύο βασικές προϋποθέσεις. Πρώτον, η εμπιστοσύνη προς τις εταιρείες, που πρέπει οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι τράπεζες (i.e. bancassurance) να την ενισχύσουν με τις συμπεριφορές και την αξιοπιστία τους. Δεύτερον, η πολιτεία επίσης οφείλει να δώσει κίνητρα για την ενθάρρυνση της ιδιωτικής ασφάλισης παράλληλα με την υποχρεωτική κοινωνική.el
dc.description.abstractUnder the tough economic climate that Greek society is currently experiencing and in a financial, political and social environment that it is constantly changing due to the 2008 financial crisis, Greek citizens’ daily routine undoubtedly has negatively affected. The Greek debt crisis has exacerbated problems in the national statutory insurance arrangements; both in pension and health system benefits provision. This reality seems to facilitate the role of private insurance sector to involve more in the mandatory societal insurance system. Private insurance role is expected to be more important in the coming years. The competitiveness of private insurance companies will be judged by their response to correspond on the ever-accelerating developments. It should not be overlooked by private insurance sector the speed of new-technologies implementation, as well as, the consumers’ requirements for both management transparency and customer service. Transparency is a prerequisite treaty. Consumer’s information, price comparison, products structure, compensation procedures, financial balance sheets and operating costs of private insurance companies are now accessible to any interested third party, such as investors, supervisor authorities, clients, shareholders or even to employees. Consumers’ base seems to change purchasing attitudes for private insurance services. Consumers’ sovereignty leads potential private insurance clients to decide freely for extra insurance subscribing coverage in order to meet their pension and healthcare needs. A large part of the Greek population expresses its intention to purchase private insurance products and services, but two basic conditions do not take place. First, consumers’ confidence lack on for-profit private insurance companies and banking institutions (i.e. bancassurance), that both of the latter should address by their validity and credibility on selling promise products and services against people unexpected risks. Second, Greek state has also to encourage private insurance institution expansion parallel to compulsory social by providing tax incentives and reliefs.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ ανταγωνιστικότητα μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών για την προώθηση καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών.el
dc.titleCompetitiveness among insurance companies to promote innovative products and services.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣταυρακάκης, Μανούσοςel
heal.creatorNameStavrakakis, Manousosen
heal.publicationDate2017-11-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8473
heal.abstractΣτις δύσκολές μέρες που βιώνει η ελληνική κοινωνία και σε ένα οικονομικό, πολιτικό και κοινωνικό περιβάλλον που συνεχώς μεταβάλλεται, αναμφίβολα έχει επηρεαστεί η καθημερινότητα των πολιτών . Η κρίση έχει επιτείνει τα προβλήματα στο δημόσιο σύστημα ασφάλισης, τόσο στη σύνταξη όσο και στην υγεία, και αυτή η πραγματικότητα φαίνεται να ανοίγει δρόμο για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Αναμένεται ο ρόλος τους να είναι περισσότερο σημαντικός στα επόμενα χρόνια. Η ανταγωνιστικότητα των εταιρειών θα κρίνεται πλέον από την ανταπόκρισή τους στην αναγκαιότητα της προσαρμογής στις συνεχώς επιταχυνόμενες εξελίξεις. Δεν πρέπει να παραβλέπουμε την ταχύτητα στην εφαρμογή της τεχνολογίας, τις απαιτήσεις των καταναλωτών τόσο σε θέματα διαχείρισης και διαφάνειας όσο και σε επίπεδο εξυπηρέτησης. Η διαφάνεια προ απαιτείται : η πληροφόρηση των καταναλωτών, η σύγκριση τιμών, η δομή των προϊόντων, οι διαδικασίες αποζημιώσεων, οι δαπάνες λειτουργίας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων είναι πλέον στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου είτε είναι επενδυτής, εποπτική αρχή, πελάτης, μέτοχος είτε εργαζόμενος. Αλλάζουν η νοοτροπία και οι συνήθειες. Ο πελάτης έχει τη δική του άποψη και είναι αυτός που αποφασίζει ελεύθερα για το πού και πώς θα ζητήσει πληροφόρηση ή καθοδήγηση για τις ανάγκες του. Μεγάλο μέρος του πληθυσμού της χώρας εκδηλώνει πρόθεση να αγοράσει προϊόντα και υπηρεσίες ιδιωτικής ασφάλισης, αλλά δεν υφίστανται δύο βασικές προϋποθέσεις. Πρώτον, η εμπιστοσύνη προς τις εταιρείες, που πρέπει οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι τράπεζες (i.e. bancassurance) να την ενισχύσουν με τις συμπεριφορές και την αξιοπιστία τους. Δεύτερον, η πολιτεία επίσης οφείλει να δώσει κίνητρα για την ενθάρρυνση της ιδιωτικής ασφάλισης παράλληλα με την υποχρεωτική κοινωνική.el
heal.abstractUnder the tough economic climate that Greek society is currently experiencing and in a financial, political and social environment that it is constantly changing due to the 2008 financial crisis, Greek citizens’ daily routine undoubtedly has negatively affected. The Greek debt crisis has exacerbated problems in the national statutory insurance arrangements; both in pension and health system benefits provision. This reality seems to facilitate the role of private insurance sector to involve more in the mandatory societal insurance system. Private insurance role is expected to be more important in the coming years. The competitiveness of private insurance companies will be judged by their response to correspond on the ever-accelerating developments. It should not be overlooked by private insurance sector the speed of new-technologies implementation, as well as, the consumers’ requirements for both management transparency and customer service. Transparency is a prerequisite treaty. Consumer’s information, price comparison, products structure, compensation procedures, financial balance sheets and operating costs of private insurance companies are now accessible to any interested third party, such as investors, supervisor authorities, clients, shareholders or even to employees. Consumers’ base seems to change purchasing attitudes for private insurance services. Consumers’ sovereignty leads potential private insurance clients to decide freely for extra insurance subscribing coverage in order to meet their pension and healthcare needs. A large part of the Greek population expresses its intention to purchase private insurance products and services, but two basic conditions do not take place. First, consumers’ confidence lack on for-profit private insurance companies and banking institutions (i.e. bancassurance), that both of the latter should address by their validity and credibility on selling promise products and services against people unexpected risks. Second, Greek state has also to encourage private insurance institution expansion parallel to compulsory social by providing tax incentives and reliefs.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗ ανταγωνιστικότητα μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών για την προώθηση καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών.el
heal.titleCompetitiveness among insurance companies to promote innovative products and services.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordασφαλιστική εταιρεία, ανταγωνιστικότητα, ιδιωτική ασφάλισηel
heal.keywordinsurance company, competitiveness, private insuranceen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΓρηγοράκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameGrigorakis, Nikolaosen
heal.advisorID.emailnigrigor@yahoo.com
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States