Εμφάνιση απλής εγγραφής

Strategies of enterprises via economic crisis.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσίκκης, Σπυρίδωνel
dc.creatorTsikkis, Spyridonen
dc.date.accessioned2017-11-21T10:02:06Z
dc.date.available2017-11-21T10:02:06Z
dc.date.issued2017-11-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8474
dc.description.abstractΣκοπός της συγκεκριμένης μελέτης είναι να αναπτύξει τις στρατηγικές των επιχειρήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, τα οποία συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία άρθρα σε περιοδικά αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους. Η εργασία αποτελείται από τρία κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει το οικονομικό περιβάλλον της Ελλάδας αναλύοντας την πρόσφατη οικονομική κρίση, τα προβλήματα και τις προοπτικές των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, αλλά και τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις επιχειρήσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η στρατηγική των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα αποσαφηνίζεται η έννοια του στρατηγικού πλαισίου λειτουργίας των επιχειρήσεων, παρουσιάζεται ο ανταγωνισμός των επιχειρήσεων, οι στρατηγικές ανάπτυξης των επιχειρήσεων στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι εναλλακτικές στρατηγικές και οι στρατηγικές διεθνοποίησης. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η μελέτη περίπτωσης τριών εταιριών: της εταιρίας Jumbo, της ΑΒ Βασιλόπουλος και της εταιρίας Πλαίσιο. Στο τέλος της εργασίας καταγράφονται τα τελικά συμπεράσματα της μελέτης.el
dc.description.abstractAim of present study is to develop the strategies of enterprises via economic crisis. The methodology of the work is supported in the collection of secondary data, which was collected through books articles in periodically but also through official network places. The present study is constituted by three chapters. The first chapter presents the economic environment of Greece analyzing the recent economic crisis, the problems and the prospects of enterprises in Greece, but also the repercussions of economic crisis in the enterprises. In the second chapter is analyzed the strategy of enterprises. Concretely is clarified the significance of strategic frame of operation of enterprises, is presented the competition of enterprises, the strategies of growth of enterprises in the modern competitive environment, the alternative strategies and the strategies of internationalisation. In the third chapter is analyzed the study of case of three companies: the company of Jumbo, AB Basilopoulos and company Frame. In the end of the work are recorded the final conclusions of study.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣτρατηγικές των επιχειρήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης.el
dc.titleStrategies of enterprises via economic crisis.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσίκκης, Σπυρίδωνel
heal.creatorNameTsikkis, Spyridonen
heal.publicationDate2017-11-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8474
heal.abstractΣκοπός της συγκεκριμένης μελέτης είναι να αναπτύξει τις στρατηγικές των επιχειρήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, τα οποία συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία άρθρα σε περιοδικά αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους. Η εργασία αποτελείται από τρία κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει το οικονομικό περιβάλλον της Ελλάδας αναλύοντας την πρόσφατη οικονομική κρίση, τα προβλήματα και τις προοπτικές των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, αλλά και τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις επιχειρήσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η στρατηγική των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα αποσαφηνίζεται η έννοια του στρατηγικού πλαισίου λειτουργίας των επιχειρήσεων, παρουσιάζεται ο ανταγωνισμός των επιχειρήσεων, οι στρατηγικές ανάπτυξης των επιχειρήσεων στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι εναλλακτικές στρατηγικές και οι στρατηγικές διεθνοποίησης. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η μελέτη περίπτωσης τριών εταιριών: της εταιρίας Jumbo, της ΑΒ Βασιλόπουλος και της εταιρίας Πλαίσιο. Στο τέλος της εργασίας καταγράφονται τα τελικά συμπεράσματα της μελέτης.el
heal.abstractAim of present study is to develop the strategies of enterprises via economic crisis. The methodology of the work is supported in the collection of secondary data, which was collected through books articles in periodically but also through official network places. The present study is constituted by three chapters. The first chapter presents the economic environment of Greece analyzing the recent economic crisis, the problems and the prospects of enterprises in Greece, but also the repercussions of economic crisis in the enterprises. In the second chapter is analyzed the strategy of enterprises. Concretely is clarified the significance of strategic frame of operation of enterprises, is presented the competition of enterprises, the strategies of growth of enterprises in the modern competitive environment, the alternative strategies and the strategies of internationalisation. In the third chapter is analyzed the study of case of three companies: the company of Jumbo, AB Basilopoulos and company Frame. In the end of the work are recorded the final conclusions of study.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΣτρατηγικές των επιχειρήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης.el
heal.titleStrategies of enterprises via economic crisis.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordοικονομική κρίση, στρατηγική, επιχείρηση, στρατηγικός σχεδιασμός, ανταγωνιστικότηταel
heal.keywordfinancial crisis, strategy, enterprise, strategic planning, competitivenessen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΣχοινιωτάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameSchoiniotakis, Nikolaosen
heal.advisorID.emailnikosfinance@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States