Show simple item record

The effects of online advertising on the consumers of Heraklion Crete.

Dublin Core metadata

dc.creatorΜπέλλος, Αθανάσιοςel
dc.creatorBellos, Athanasiosen
dc.date.accessioned2017-11-22T07:11:05Z
dc.date.available2017-11-22T07:11:05Z
dc.date.issued2017-11-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8475
dc.description.abstractΗ διαφήμιση ορίζεται ως οποιοδήποτε επί πληρωμή είδος μη προσωπικής επικοινωνίας ιδεών ή προϊόντων στα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης, ενώ θ πρώτη εμφάνιση της έγινε πριν από χιλιάδες χρόνια. Η χρησιμοποίηση της διαφήμισης μπορεί να έχει διάφορους σκοπούς, ανάλογα με τους στόχους του οργανισμού ο οποίος την πραγματοποιεί. Αν και η σωστή χρήση της διαφήμισης μπορεί να προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα, εγκυμονούν επίσης και κίνδυνοι τους οποίους πρέπει να προσέξει η διαφημιζόμενη επιχείρηση/οργανισμός. Ανάλογα με την εθνική νομοθεσία κάθε χώρας υπάρχουν ορισμένοι κανόνες τους οποίους οι πρακτικές διαφήμισης δεν πρέπει να παραβαίνουν. Το σύνολο αυτών των κανόνων ονομάζονται Κώδικας Δεοντολογίας για τη διαφήμιση. Η διαφήμιση χρησιμοποιεί πολλά διαφορετικά εργαλεία και τρόπους προκειμένου να πραγματοποιηθεί. Με την πάροδο του χρόνου και την εξέλιξη της τεχνολογίας εμφανίζονται συνεχώς διαφορετικοί τρόποι πραγματοποίησης της. Η μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή είναι πολύ σημαντική για το μάρκετινγκ και κατά συνέπεια και για τη διαφήμιση. Κάθε άτομο μπορεί να χαρακτηριστεί καταναλωτής, καθώς όλοι μας καταναλώνουμε αγαθά και απολαμβάνουμε υπηρεσίες ανάλογα με τις ανάγκες μας, τις προτιμήσεις και την αγοραστική μας δύναμη. Σκοπός της διαφήμισης είναι κατά βάση να ενημερώσει τους καταναλωτές για κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, αλλά γίνεται επίσης μια προσπάθεια να επηρεάσει την κρίση των καταναλωτών ασκώντας τους ψυχολογική επιρροή διαφόρων τρόπων. Αν και η επιθυμία απόκτησης κάποιου είδους προϊόντος/υπηρεσίας προέρχεται από μια εσωτερική ανάγκη του ατόμου, η επιλογή ενός συγκεκριμένου προϊόντος/υπηρεσίας συνήθως επηρεάζεται από την ποιότητα την οποία αντιλαμβάνεται το άτομο στο προϊόν/υπηρεσία αυτό. Η αντίληψη αυτή μπορεί να επηρεαστεί από διάφορους παράγοντες, όπως λόγου χάρη τα μηνύματα τα οποία λαμβάνει για το συγκεκριμένο αγαθό. Χρησιμοποιώντας αισθητηριακά ερεθίσματα το μάρκετινγκ προσπαθεί να κάνει τον υποψήφιο καταναλωτή να ενδιαφερθεί για το προϊόν, ενώ ορισμένες φορές μπορεί να του περάσει και υποσυνείδητα μηνύματα. Με την ένταξη του διαδικτύου στην καθημερινότητα των ανθρώπων προκλήθηκε μια επανάσταση στο διαφημιστικό κλάδο, καθώς οργανισμοί από διάφορους κλάδους προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν το νέο αυτό μέσο για διαφημιστικούς σκοπούς. Η έντονη αυτή προσπάθεια διαφήμισης μέσω του παγκόσμιου ιστού οδήγησε στην ανάπτυξη διάφορων τρόπων διαδικτυακής διαφήμισης. Τα οφέλη τα οποία μπορεί να προσφέρει η σωστή χρήση της διαδικτυακής διαφήμισης σε μια επιχείρηση είναι αρκετά και αυτό αποτυπώνεται στις έρευνες οι οποίες δείχνουν μια σταθερή άνοδο της διαδικτυακής διαφήμισης στη χώρα μας αλλά και στην Ευρώπη γενικότερα. Σκοπός της έρευνας στην παρούσα πτυχιακή διατριβή είναι η διερεύνηση της επίδρασης της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Ηρακλείου Κρήτης, καθώς και η αποτύπωση της στάσης τους απέναντι σε αυτή. Για την πραγματοποίηση της έρευνας μοιράστηκαν ερωτηματολόγια σε ένα δείγμα 150 καταναλωτών. Η έρευνα φανέρωσε ότι οι καταναλωτές στην πόλη του Ηρακλείου δεν παρατηρούν πολύ τις διαδικτυακές διαφημίσεις, θεωρούν ότι δεν επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από αυτές και παρόλα αυτά αν είχαν μια τοπική επιχείρηση θα τη διαφήμιζαν διαδικτυακά.el
dc.description.abstractThe definition of advertisement is any form of paid non personal public communication of ideas or products and it has first appeared a few thousand years ago. Advertising can be used for different causes, depending on the goals of the organization that is using it. Although the right use of advertisement can be very beneficial, the organization that uses it has to be very careful with it as it may turn to be harmful for it. Depending on the National Law system of every country, an advertisement should be following some rules. That set of rules is named the Code of Conduct for advertisements. Advertising uses different tools and ways in order to be made. Over time and with the evolution of technology, new ways of advertising are constantly being made. The study of consumer behavior is very important for marketing and consequently for advertising. Each person can be described as a consumer, because we all consume goods and use services depending on our needs, our preferences and our purchasing power. The cause of advertising is firstly to inform the consumers about a product or service, but it also tries to affect their judgment by influencing them psychologically. Even though the desire of purchasing a kind of product or service comes from a person's internal need, the choice of a specific product or service is usually affected by the quality that the person perceives on it. This perception can be influenced by various factors, such as the messages that the person receives for the particular asset. By using sensory stimulations marketing is trying to make the prospective consumer interested in the product, and sometimes it even sends subconscious messages. With the inclusion of the internet in people's daily routine, a breakthrough in the advertising industry has been triggered, as organizations from various industries have tried to exploit this new medium for advertising purposes. This intense advertising effort across the global web has led to the development of various ways of online advertising. The benefits that the proper use of online advertising can bring to a business are enough and this is reflected in surveys that show a steady increase of online advertising in our country and in Europe generally. The purpose of the research in this dissertation is to investigate the impact of online advertising on the consumers of Heraklion, Crete, as well as to capture their attitude towards it. In order to carry out the survey, questionnaires were distributed to a sample of 150 consumers. The results showed that the consumers in Heraklion don't pay a lot of attention to online advertisements, they believe that they are not influenced by them a lot, but however if they had a local business they would definitely advertise it through the internet.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Ηρακλείου Κρήτης.el
dc.titleThe effects of online advertising on the consumers of Heraklion Crete.en

healMeta

heal.creatorNameΜπέλλος, Αθανάσιοςel
heal.creatorNameBellos, Athanasiosen
heal.publicationDate2017-11-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8475
heal.abstractΗ διαφήμιση ορίζεται ως οποιοδήποτε επί πληρωμή είδος μη προσωπικής επικοινωνίας ιδεών ή προϊόντων στα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης, ενώ θ πρώτη εμφάνιση της έγινε πριν από χιλιάδες χρόνια. Η χρησιμοποίηση της διαφήμισης μπορεί να έχει διάφορους σκοπούς, ανάλογα με τους στόχους του οργανισμού ο οποίος την πραγματοποιεί. Αν και η σωστή χρήση της διαφήμισης μπορεί να προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα, εγκυμονούν επίσης και κίνδυνοι τους οποίους πρέπει να προσέξει η διαφημιζόμενη επιχείρηση/οργανισμός. Ανάλογα με την εθνική νομοθεσία κάθε χώρας υπάρχουν ορισμένοι κανόνες τους οποίους οι πρακτικές διαφήμισης δεν πρέπει να παραβαίνουν. Το σύνολο αυτών των κανόνων ονομάζονται Κώδικας Δεοντολογίας για τη διαφήμιση. Η διαφήμιση χρησιμοποιεί πολλά διαφορετικά εργαλεία και τρόπους προκειμένου να πραγματοποιηθεί. Με την πάροδο του χρόνου και την εξέλιξη της τεχνολογίας εμφανίζονται συνεχώς διαφορετικοί τρόποι πραγματοποίησης της. Η μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή είναι πολύ σημαντική για το μάρκετινγκ και κατά συνέπεια και για τη διαφήμιση. Κάθε άτομο μπορεί να χαρακτηριστεί καταναλωτής, καθώς όλοι μας καταναλώνουμε αγαθά και απολαμβάνουμε υπηρεσίες ανάλογα με τις ανάγκες μας, τις προτιμήσεις και την αγοραστική μας δύναμη. Σκοπός της διαφήμισης είναι κατά βάση να ενημερώσει τους καταναλωτές για κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, αλλά γίνεται επίσης μια προσπάθεια να επηρεάσει την κρίση των καταναλωτών ασκώντας τους ψυχολογική επιρροή διαφόρων τρόπων. Αν και η επιθυμία απόκτησης κάποιου είδους προϊόντος/υπηρεσίας προέρχεται από μια εσωτερική ανάγκη του ατόμου, η επιλογή ενός συγκεκριμένου προϊόντος/υπηρεσίας συνήθως επηρεάζεται από την ποιότητα την οποία αντιλαμβάνεται το άτομο στο προϊόν/υπηρεσία αυτό. Η αντίληψη αυτή μπορεί να επηρεαστεί από διάφορους παράγοντες, όπως λόγου χάρη τα μηνύματα τα οποία λαμβάνει για το συγκεκριμένο αγαθό. Χρησιμοποιώντας αισθητηριακά ερεθίσματα το μάρκετινγκ προσπαθεί να κάνει τον υποψήφιο καταναλωτή να ενδιαφερθεί για το προϊόν, ενώ ορισμένες φορές μπορεί να του περάσει και υποσυνείδητα μηνύματα. Με την ένταξη του διαδικτύου στην καθημερινότητα των ανθρώπων προκλήθηκε μια επανάσταση στο διαφημιστικό κλάδο, καθώς οργανισμοί από διάφορους κλάδους προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν το νέο αυτό μέσο για διαφημιστικούς σκοπούς. Η έντονη αυτή προσπάθεια διαφήμισης μέσω του παγκόσμιου ιστού οδήγησε στην ανάπτυξη διάφορων τρόπων διαδικτυακής διαφήμισης. Τα οφέλη τα οποία μπορεί να προσφέρει η σωστή χρήση της διαδικτυακής διαφήμισης σε μια επιχείρηση είναι αρκετά και αυτό αποτυπώνεται στις έρευνες οι οποίες δείχνουν μια σταθερή άνοδο της διαδικτυακής διαφήμισης στη χώρα μας αλλά και στην Ευρώπη γενικότερα. Σκοπός της έρευνας στην παρούσα πτυχιακή διατριβή είναι η διερεύνηση της επίδρασης της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Ηρακλείου Κρήτης, καθώς και η αποτύπωση της στάσης τους απέναντι σε αυτή. Για την πραγματοποίηση της έρευνας μοιράστηκαν ερωτηματολόγια σε ένα δείγμα 150 καταναλωτών. Η έρευνα φανέρωσε ότι οι καταναλωτές στην πόλη του Ηρακλείου δεν παρατηρούν πολύ τις διαδικτυακές διαφημίσεις, θεωρούν ότι δεν επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από αυτές και παρόλα αυτά αν είχαν μια τοπική επιχείρηση θα τη διαφήμιζαν διαδικτυακά.el
heal.abstractThe definition of advertisement is any form of paid non personal public communication of ideas or products and it has first appeared a few thousand years ago. Advertising can be used for different causes, depending on the goals of the organization that is using it. Although the right use of advertisement can be very beneficial, the organization that uses it has to be very careful with it as it may turn to be harmful for it. Depending on the National Law system of every country, an advertisement should be following some rules. That set of rules is named the Code of Conduct for advertisements. Advertising uses different tools and ways in order to be made. Over time and with the evolution of technology, new ways of advertising are constantly being made. The study of consumer behavior is very important for marketing and consequently for advertising. Each person can be described as a consumer, because we all consume goods and use services depending on our needs, our preferences and our purchasing power. The cause of advertising is firstly to inform the consumers about a product or service, but it also tries to affect their judgment by influencing them psychologically. Even though the desire of purchasing a kind of product or service comes from a person's internal need, the choice of a specific product or service is usually affected by the quality that the person perceives on it. This perception can be influenced by various factors, such as the messages that the person receives for the particular asset. By using sensory stimulations marketing is trying to make the prospective consumer interested in the product, and sometimes it even sends subconscious messages. With the inclusion of the internet in people's daily routine, a breakthrough in the advertising industry has been triggered, as organizations from various industries have tried to exploit this new medium for advertising purposes. This intense advertising effort across the global web has led to the development of various ways of online advertising. The benefits that the proper use of online advertising can bring to a business are enough and this is reflected in surveys that show a steady increase of online advertising in our country and in Europe generally. The purpose of the research in this dissertation is to investigate the impact of online advertising on the consumers of Heraklion, Crete, as well as to capture their attitude towards it. In order to carry out the survey, questionnaires were distributed to a sample of 150 consumers. The results showed that the consumers in Heraklion don't pay a lot of attention to online advertisements, they believe that they are not influenced by them a lot, but however if they had a local business they would definitely advertise it through the internet.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Ηρακλείου Κρήτης.el
heal.titleThe effects of online advertising on the consumers of Heraklion Crete.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαδικτυακή διαφήμιση, συμπεριφορά καταναλωτήel
heal.keywordonline advertising, consumer behavioren
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States