Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδίαση και ανάπτυξη προσαρμόσιμης πλατφόρμας εκπαιδευτικών παιχνιδιών με βάση το προφίλ μάθησης.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorCharitakis, Stavrosen
dc.creatorΧαριτάκης, Σταύροςel
dc.date.accessioned2017-12-01T08:08:45Z
dc.date.available2017-12-01T08:08:45Z
dc.date.issued2017-12-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8492
dc.description.abstractThe robust growth of Information and Communication Technology (ICT) and its massive usage in every aspect of human life has made a tremendous impact on the learning procedure, leading to new concerns over the need to reform the educational system to embody such technologies. Therefore, a resurgence of interest has occurred in how to use serious games as assistance to pedagogical activities over the last years. Serious games though must be designed for individuals to provide a personalized experience and increase perceived value for learners. However, creating such games is not an easy task, requiring an expertise from a wide variety of fields such as game and software developers, educational specialists, game testers and teachers. Platforms that enable collaboration for creating tailored-made third party serious games are now the top of the international research agenda and there are yet no significant exemplars available. According to the above we have designed and developed the IOLAOS platform, which aims to facilitate the collaboration of user roles in order to (a) enable educational experts to codify learning styles and preferences into game creation, (b) share information and instructions with game developers to make their games adaptable (c) allow teachers to create their own virtual classes, monitoring game learning sessions and customizing their learner’s game experience based on their profile, (d) offer learners a unique game educational experience and (e) permit game testers to constantly evaluate the whole procedure and provide feedback for the reliability of the platform. This thesis describes the design and the development of IOLAOS platform, which will contribute to the educational domain by enhancing the effectiveness of serious games.en
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη της Τεχνολογίας της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και η εκτεταμένη χρήση της σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης ζωής έχουν επιφέρει τεράστιο αντίκτυπο στην εκπαιδευτική διαδικασία, δημιουργώντας νέους προβληματισμούς σχετικά με την ανάγκη μεταρρύθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος ώστε να ενσωματώσεις τέτοιου είδους τεχνολογίες. Ως εκ τούτου, αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον για τη χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών ως αρωγός στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες τα τελευταία χρόνια. Εν τούτοις, τα παιχνίδια αυτά πρέπει να σχεδιάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε οι ενδιαφερόμενοι να παρέχουν μια εξατομικευμένη εμπειρία και να αυξάνουν την αντιληπτή αξία για τους εκπαιδευόμενους Ωστόσο, η δημιουργία τέτοιων παιχνιδιών δεν είναι εύκολη διαδικασία, καθώς απαιτεί εξειδίκευση από ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών πεδίων, όπως προγραμματιστές λογισμικού και παιχνιδιών, εξειδικευμένους εκπαιδευτικού ερευνητές, δασκάλους καθώς και δοκιμαστές παιχνιδιών. Οι πλατφόρμες που καθιστούν εφικτή τη σύμπραξη για τη δημιουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών αποτελούν πλέον την κορυφή της διεθνούς ερευνητικής ατζέντας χωρίς βέβαια να έχουν παρουσιαστεί σημαντικά υποδείγματα ακόμη. Σύμφωνα με τα παραπάνω, προχωρήσαμε στη σχεδίαση και ανάπτυξη της πλατφόρμας IOLAOS, η οποία στοχεύει στη διευκόλυνση της συνεργασίας όλων των χρηστών προκειμένου να α) επιτρέπουν στους εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς ερευνητές να κωδικοποιούν σε ψηφιακή μορφή τις θεωρίες και μορφές μάθησης για την δημιουργία παιχνιδιών, β) να μοιράζονται πληροφορίες και οδηγίες με τους προγραμματιστές παιχνιδιών έτσι ώστε τα παιχνίδια να υλοποιούνται με ευέλικτο τρόπο που θα ευδοκιμούν την παραμετροποίηση τους αναλόγως των πληροφοριών, γ) να επιτρέπουν στους εκπαιδευτικούς να δημιουργούν τις δικές τους εικονικές τάξεις, να μαγνητοσκοπούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες παιχνιδιών και να προσαρμόζουν την εμπειρία του εκάστοτε μαθητή βάσει του προφίλ του, δ) να προσφέρουν στους μαθητές μια μοναδική εμπειρία εκμάθησης μέσω της εξατομίκευσης των παιχνιδιών και τέλος ε) να επιτρέπουν στους δοκιμαστές παιχνιδιών να αξιολογούν συνεχώς την όλη διαδικασία και να αλληλοεπιδρούν με σκοπό την αξιοπιστία της πλατφόρμας. Αυτή η πτυχιακή εργασία περιγράφει τον τρόπο σχεδιασμού και ανάπτυξης της πλατφόρμας IOLAOS, η οποία θα συνεισφέρει στον τομέα της εκπαίδευσης, με την ενίσχυση της αποδοτικότητας των εκπαιδευτικών παιχνιδιών.el
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), PPS in Informatics and Multimediaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleDesign and development of effective and customizable serious game platform based on learning profile.en
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη προσαρμόσιμης πλατφόρμας εκπαιδευτικών παιχνιδιών με βάση το προφίλ μάθησης.el

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameCharitakis, Stavrosen
heal.creatorNameΧαριτάκης, Σταύροςel
heal.publicationDate2017-12-01
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8492
heal.abstractThe robust growth of Information and Communication Technology (ICT) and its massive usage in every aspect of human life has made a tremendous impact on the learning procedure, leading to new concerns over the need to reform the educational system to embody such technologies. Therefore, a resurgence of interest has occurred in how to use serious games as assistance to pedagogical activities over the last years. Serious games though must be designed for individuals to provide a personalized experience and increase perceived value for learners. However, creating such games is not an easy task, requiring an expertise from a wide variety of fields such as game and software developers, educational specialists, game testers and teachers. Platforms that enable collaboration for creating tailored-made third party serious games are now the top of the international research agenda and there are yet no significant exemplars available. According to the above we have designed and developed the IOLAOS platform, which aims to facilitate the collaboration of user roles in order to (a) enable educational experts to codify learning styles and preferences into game creation, (b) share information and instructions with game developers to make their games adaptable (c) allow teachers to create their own virtual classes, monitoring game learning sessions and customizing their learner’s game experience based on their profile, (d) offer learners a unique game educational experience and (e) permit game testers to constantly evaluate the whole procedure and provide feedback for the reliability of the platform. This thesis describes the design and the development of IOLAOS platform, which will contribute to the educational domain by enhancing the effectiveness of serious games.en
heal.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη της Τεχνολογίας της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και η εκτεταμένη χρήση της σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης ζωής έχουν επιφέρει τεράστιο αντίκτυπο στην εκπαιδευτική διαδικασία, δημιουργώντας νέους προβληματισμούς σχετικά με την ανάγκη μεταρρύθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος ώστε να ενσωματώσεις τέτοιου είδους τεχνολογίες. Ως εκ τούτου, αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον για τη χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών ως αρωγός στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες τα τελευταία χρόνια. Εν τούτοις, τα παιχνίδια αυτά πρέπει να σχεδιάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε οι ενδιαφερόμενοι να παρέχουν μια εξατομικευμένη εμπειρία και να αυξάνουν την αντιληπτή αξία για τους εκπαιδευόμενους Ωστόσο, η δημιουργία τέτοιων παιχνιδιών δεν είναι εύκολη διαδικασία, καθώς απαιτεί εξειδίκευση από ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών πεδίων, όπως προγραμματιστές λογισμικού και παιχνιδιών, εξειδικευμένους εκπαιδευτικού ερευνητές, δασκάλους καθώς και δοκιμαστές παιχνιδιών. Οι πλατφόρμες που καθιστούν εφικτή τη σύμπραξη για τη δημιουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών αποτελούν πλέον την κορυφή της διεθνούς ερευνητικής ατζέντας χωρίς βέβαια να έχουν παρουσιαστεί σημαντικά υποδείγματα ακόμη. Σύμφωνα με τα παραπάνω, προχωρήσαμε στη σχεδίαση και ανάπτυξη της πλατφόρμας IOLAOS, η οποία στοχεύει στη διευκόλυνση της συνεργασίας όλων των χρηστών προκειμένου να α) επιτρέπουν στους εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς ερευνητές να κωδικοποιούν σε ψηφιακή μορφή τις θεωρίες και μορφές μάθησης για την δημιουργία παιχνιδιών, β) να μοιράζονται πληροφορίες και οδηγίες με τους προγραμματιστές παιχνιδιών έτσι ώστε τα παιχνίδια να υλοποιούνται με ευέλικτο τρόπο που θα ευδοκιμούν την παραμετροποίηση τους αναλόγως των πληροφοριών, γ) να επιτρέπουν στους εκπαιδευτικούς να δημιουργούν τις δικές τους εικονικές τάξεις, να μαγνητοσκοπούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες παιχνιδιών και να προσαρμόζουν την εμπειρία του εκάστοτε μαθητή βάσει του προφίλ του, δ) να προσφέρουν στους μαθητές μια μοναδική εμπειρία εκμάθησης μέσω της εξατομίκευσης των παιχνιδιών και τέλος ε) να επιτρέπουν στους δοκιμαστές παιχνιδιών να αξιολογούν συνεχώς την όλη διαδικασία και να αλληλοεπιδρούν με σκοπό την αξιοπιστία της πλατφόρμας. Αυτή η πτυχιακή εργασία περιγράφει τον τρόπο σχεδιασμού και ανάπτυξης της πλατφόρμας IOLAOS, η οποία θα συνεισφέρει στον τομέα της εκπαίδευσης, με την ενίσχυση της αποδοτικότητας των εκπαιδευτικών παιχνιδιών.el
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), PPS in Informatics and Multimediaen
heal.titleDesign and development of effective and customizable serious game platform based on learning profile.en
heal.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη προσαρμόσιμης πλατφόρμας εκπαιδευτικών παιχνιδιών με βάση το προφίλ μάθησης.el
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordserious games, platform, digital game-based learning, educational applicationen
heal.keywordserious game, πλατφόρμα, μάθηση βασισμένη στο ψηφιακό παιχνίδι, εκπαιδευτική εφαρμογήel
heal.accessfreeel
heal.advisorNameVidakis, Nikolaosen
heal.advisorNameΒιδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorID.emailnv@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States