Εμφάνιση απλής εγγραφής

Comparative study of e-Marketing and e-Commerce in Greece in relation to the European states.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαστρινάκη, Δήμητραel
dc.creatorKastrinaki, Dimitraen
dc.date.accessioned2017-12-12T09:40:46Z
dc.date.available2017-12-12T09:40:46Z
dc.date.issued2017-12-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8518
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία μας αφού αναλύσουμε τους όρους ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) και ηλεκτρονικό marketing ( e-marketing), θα παρουσιάσουμε την χρήση και την επέκτασή τους στον ελληνικό επιχειρηματικό χώρο. Ταυτόχρονα όμως, για να εμβαθύνουμε στο περιεχόμενο των όρων αυτών, θα ασχοληθούμε με το διαδίκτυο ως τεχνολογικό φαινόμενο και εργαλείο επικοινωνίας, αλλά και με το ηλεκτρονικό επιχειρείν, μια έννοια – «ομπρέλα» η οποία περικλείει την όλη διαδικασία οικονομικής δραστηριοποίησης μέσω του διαδικτύου. Έτσι το πρώτο κεφάλαιο θα το αφιερώσουμε στην γνωριμία με το διαδίκτυο και τις τεχνολογικές του εκφάνσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα επεξηγήσουμε τον όρο «ηλεκτρονικό επιχειρείν», ώστε να μπορέσουμε αργότερα να τον συνδέσουμε με όσα θα ακολουθήσουν. Στο τρίτο κεφάλαιο θα εκθέσουμε αναλυτικά το ηλεκτρονικό εμπόριο, δίνοντας ταυτόχρονα στοιχεία για το πώς εκείνο αναπτύσσεται στην Ελλάδα, ενώ παρόμοιο τρόπο εργασίας θα έχουμε και για το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο, στο οποίο θα ερμηνεύεται και θα δίδεται η χρήση του ηλεκτρονικού marketing.el
dc.description.abstractIn this study we will analyze the terms of e-commerce and e-marketing, and we will introduce the way that they have been used be Greek businesses. At the same time, in order to get deeper in those terms, we will exhibit with internet as a communication tool, and we will present e business as an “umbrella term”, that includes the business activity via internet. At the first chapter we will presume internet and the technological aspects of it. At the second chapter we will analyze the e business term, in order to connect it with the next chapters. After that we will present the e commerce especially in Greece, and in a same way we will work for the final chapter, where we will analyze the e marketing term.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣυγκριτική μελέτη του e-Marketing και του e-Commerce στην Ελλάδα σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά κράτη.el
dc.titleComparative study of e-Marketing and e-Commerce in Greece in relation to the European states.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαστρινάκη, Δήμητραel
heal.creatorNameKastrinaki, Dimitraen
heal.publicationDate2017-12-12
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8518
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία μας αφού αναλύσουμε τους όρους ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) και ηλεκτρονικό marketing ( e-marketing), θα παρουσιάσουμε την χρήση και την επέκτασή τους στον ελληνικό επιχειρηματικό χώρο. Ταυτόχρονα όμως, για να εμβαθύνουμε στο περιεχόμενο των όρων αυτών, θα ασχοληθούμε με το διαδίκτυο ως τεχνολογικό φαινόμενο και εργαλείο επικοινωνίας, αλλά και με το ηλεκτρονικό επιχειρείν, μια έννοια – «ομπρέλα» η οποία περικλείει την όλη διαδικασία οικονομικής δραστηριοποίησης μέσω του διαδικτύου. Έτσι το πρώτο κεφάλαιο θα το αφιερώσουμε στην γνωριμία με το διαδίκτυο και τις τεχνολογικές του εκφάνσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα επεξηγήσουμε τον όρο «ηλεκτρονικό επιχειρείν», ώστε να μπορέσουμε αργότερα να τον συνδέσουμε με όσα θα ακολουθήσουν. Στο τρίτο κεφάλαιο θα εκθέσουμε αναλυτικά το ηλεκτρονικό εμπόριο, δίνοντας ταυτόχρονα στοιχεία για το πώς εκείνο αναπτύσσεται στην Ελλάδα, ενώ παρόμοιο τρόπο εργασίας θα έχουμε και για το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο, στο οποίο θα ερμηνεύεται και θα δίδεται η χρήση του ηλεκτρονικού marketing.el
heal.abstractIn this study we will analyze the terms of e-commerce and e-marketing, and we will introduce the way that they have been used be Greek businesses. At the same time, in order to get deeper in those terms, we will exhibit with internet as a communication tool, and we will present e business as an “umbrella term”, that includes the business activity via internet. At the first chapter we will presume internet and the technological aspects of it. At the second chapter we will analyze the e business term, in order to connect it with the next chapters. After that we will present the e commerce especially in Greece, and in a same way we will work for the final chapter, where we will analyze the e marketing term.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΣυγκριτική μελέτη του e-Marketing και του e-Commerce στην Ελλάδα σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά κράτη.el
heal.titleComparative study of e-Marketing and e-Commerce in Greece in relation to the European states.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό επιχειρείνel
heal.keywordelectronic marketing, electronic commerce, e-businessen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States