Στρατηγικές ανάπτυξης ΜΜΕ στην Ελλάδα.
Development strategies for small and medium sized enterprises in Greece.
Ημερομηνία
2017-12-19Συγγραφέας
Απόκοτου, Άννα
Μαυρομανωλάκη, Χρυσή
Παπαδάκη, Εμμανουέλα
Apokotou, Anna
Mavromanolaki, Chrysi
Papadaki, Emmanouela
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ), αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο στην οικονομική
και κοινωνική βελτίωση μιας χώρας, καθώς συμβάλλουν στην γενικότερη βελτίωση του
ανταγωνισμού και της καινοτομίας στο τομέα των επιχειρήσεων.
Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά μιας ΜΜΕ, είναι ότι συνήθως διοικείται και
οργανώνεται σε όλα τα τμήματα από ένα πρόσωπο που έχει στην επίβλεψη του τις
προμήθειες, την παραγωγή, την εμπορία. Γι’ αυτό πολλές φόρες τέτοιου είδους
επιχειρήσεις χαρακτηρίζονται και οικογενειακές.
Λόγω του τόσο σημαντικού ρόλου τους στην οικονομική ζωή μιας χώρας, υπάρχουν στη
χώρα μας οργανισμοί όπως ο ΕΤΕΑΝ (Εθνικό Ταμείο Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης)
και η Small Business Act (SBA) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που σαν έργο τους έχουν να
ενισχύουν χρηματοδοτικά τις ΜΜΕ και επιπλέον, να τους παρέχουν πληροφορίες για την
βελτίωση της διοικητικής λειτουργίας και της στρατηγικής τους ανάπτυξης όπως π.χ. στον
τομέα των εξαγωγών.
Για όλα τα παραπάνω και για τις ανάγκες της πτυχιακής εργασίας, προχωρήσαμε σε
έρευνα συγκεκριμένων επιχειρήσεων, με σκοπό τη συλλογή δεδομένων ως προς τις
μεθόδους ανάπτυξης που εφαρμόζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στη χώρα μας.
Οι κύριοι στόχοι της έρευνας ήταν η συλλογή πληροφοριών για τη σημερινή θέση και
οικονομική κατάσταση της κάθε εταιρείας, τις βασικές δραστηριότητες της, την ανάπτυξη
νέων τεχνολογιών στον τομέα της στρατηγικής των επιχειρήσεων, την έρευνα και την
καινοτομία της επιχείρησης, την παροχή χρηματοδότησης, τη διερεύνηση μελλοντικών
στρατηγικών για την ενίσχυση της θέσης της εταιρείας και τη διερεύνηση των θετικών και
αρνητικών παραγόντων ως προς την ανάπτυξη. Small and Medium-sized industrial enterprises (SMEs) are the cornerstone of the economic
and social improvement in a country, as they contribute to the general improvement in
business competition and innovation.
One of the main features of SMEs is that a small and medium-sized enterprise is usually
run and organized by a person who oversees procurement, production and marketing.
That is why many of these businesses are family-owned.
Because of the importance of their role in the economy, there are organizations such as
ETEAN (National Enterprise for Entrepreneurship and Development) in Greece or the
European Small Business Act (SBA), whose main task is to support SMEs with financially
and to help them by providing information on development of administrative operations
and exports.
For the needs of this paper, we conducted a survey of specific businesses to collect data
on the development methods applied by small and medium-sized enterprises in our
country.
The main objectives of the survey were to collect information on the current position and
economic situation of each company, the development of new technologies in the field of
business strategy, the research and innovation of the company, the provision of finance,
the investigation future strategies to strengthen the company's position and to explore
positive and negative factors in terms of growth.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες