Εμφάνιση απλής εγγραφής

Comparison of online technology companies.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαστρινάκη, Μαριλέναel
dc.creatorKastrinaki, Marilenaen
dc.date.accessioned2018-01-08T11:57:38Z
dc.date.available2018-01-08T11:57:38Z
dc.date.issued2018-01-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8537
dc.description.abstractΚάθε εταιρεία χάρη στο Διαδίκτυο και την πρόοδο της τεχνολογίας έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει ένα διαδικτυακό κατάστημα, προκειμένου να προσεγγίσει όσους περισσότερους καταναλωτές μπορεί, μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου. Όμως τα διαδικτυακά καταστήματα έχουν βοηθήσει και με πολλούς άλλους τρόπους επίσης τις επιχειρήσεις. Ένας από τους λόγους για τους οποίους τα διαδικτυακά καταστήματα έχουν κάποιες διαφορές από τα φυσικά καταστήματα είναι η φύση τους και η δομή τους. Σ’ αυτή την εργασία παρουσιάζεται η ιστορία κάποιων εταιρειών, όπως Πλαίσιο,Public,Γερμανος,Κωτσοβολος,Media Markt και Electronet οι οποίες έχουν διαδικτυακά καταστήματα και πουλάνε βασικά ηλεκτρικές συσκευές. Ο βασικός σκοπός είναι η μελέτη αυτών των εταιρειών από οικονομικής απόψεως.el
dc.description.abstractEvery company thanks to the Internet and the technology progress has the ability to create an online shop, in order to reach as many as possible costumers through e-commerce. However, the online shops have helped the companies in many other ways also. One of the reasons why the online shops have some differences from the natural shops is their nature and organization. In this project is presented the history of some companies, such as Plaisio,Public,Germanos,Kotsovolos,Media Markt, and Electronet whicht have online shops and are selling basically electronic devices. The main purpose is to study these companies from a finance point of view.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣύγκριση online εταιρειών πώλησης ειδών τεχνολογίας.el
dc.titleComparison of online technology companies.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαστρινάκη, Μαριλέναel
heal.creatorNameKastrinaki, Marilenaen
heal.publicationDate2018-01-08
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8537
heal.abstractΚάθε εταιρεία χάρη στο Διαδίκτυο και την πρόοδο της τεχνολογίας έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει ένα διαδικτυακό κατάστημα, προκειμένου να προσεγγίσει όσους περισσότερους καταναλωτές μπορεί, μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου. Όμως τα διαδικτυακά καταστήματα έχουν βοηθήσει και με πολλούς άλλους τρόπους επίσης τις επιχειρήσεις. Ένας από τους λόγους για τους οποίους τα διαδικτυακά καταστήματα έχουν κάποιες διαφορές από τα φυσικά καταστήματα είναι η φύση τους και η δομή τους. Σ’ αυτή την εργασία παρουσιάζεται η ιστορία κάποιων εταιρειών, όπως Πλαίσιο,Public,Γερμανος,Κωτσοβολος,Media Markt και Electronet οι οποίες έχουν διαδικτυακά καταστήματα και πουλάνε βασικά ηλεκτρικές συσκευές. Ο βασικός σκοπός είναι η μελέτη αυτών των εταιρειών από οικονομικής απόψεως.el
heal.abstractEvery company thanks to the Internet and the technology progress has the ability to create an online shop, in order to reach as many as possible costumers through e-commerce. However, the online shops have helped the companies in many other ways also. One of the reasons why the online shops have some differences from the natural shops is their nature and organization. In this project is presented the history of some companies, such as Plaisio,Public,Germanos,Kotsovolos,Media Markt, and Electronet whicht have online shops and are selling basically electronic devices. The main purpose is to study these companies from a finance point of view.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣύγκριση online εταιρειών πώλησης ειδών τεχνολογίας.el
heal.titleComparison of online technology companies.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό κατάστημα, ηλεκτρονικό εμπόριο, εταιρεία τεχνολογίαςel
heal.keyworde-shop, e-commerce, technology companyen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΔημοτίκαλης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameDimotikalis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjdim@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States