Εμφάνιση απλής εγγραφής

ATL and BTL marketing and their efficiency research.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓεργεράκη, Ζωήel
dc.creatorΚολιαβασίλη, Μαρίαel
dc.creatorGergeraki, Zoien
dc.creatorKoliavasili, Mariaen
dc.date.accessioned2018-01-09T08:29:54Z
dc.date.available2018-01-09T08:29:54Z
dc.date.issued2018-01-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8538
dc.description.abstractΗ διαφήμιση θεωρείτε ως μια έμμεση μορφή πειθούς, η οποία στρέφει το ενδιαφέρον και την προσοχή του καταναλωτή, εστιάζοντας στην παροχή πληροφοριών ή στις συναισθηματικές εκκλήσεις προς αυτόν όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του διαφημιζόμενου προϊόντος. Μέσω των διαφημίσεων, οι εταιρείες αποσκοπούν στο να δημιουργήσουν καινούριες καταναλωτικές ανάγκες στο κοινό. Μέχρι πρόσφατα, τα προωθητικά μέσα που χρησιμοποιούσαν οι επιχειρήσεις για να προβάλλουν τα προϊόντα τους ήταν τα «παραδοσιακά», δηλαδή η τηλεόραση, οι εφημερίδες, το ραδιόφωνο κλπ. Ωστόσο, η ταχεία ανάπτυξη του διαδικτύου και η ανάγκη για πιο σύγχρονα μέσα προώθησης έχουν αλλάξει τα δεδομένα στο χώρο του μάρκετινγκ. Η παρούσα πτυχιακή επιχείρησε, τόσο μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης όσο και ποσοτικής έρευνας βασισμένης σε ερωτηματολόγια να αναλύσει τον κλάδο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης έχοντας ως απώτερο σκοπό την εξειδίκευση της έρευνάς της στην εκτίμησης της αποδοτικότητας των μοντέλων προώθησης προϊόντων Above The Line (ATL) και Below The Line (BTL), καθώς και το βαθμό επιρροής τους στο καταναλωτικό κοινό.el
dc.description.abstractAdvertising is regarded as an indirect form of persuasion, which draws the consumer’s interest and attention, focusing on providing information or on the emotional appeal to them as regards the particular characteristics of the product advertised. Through advertisements, companies aim at creating new consumer needs to the public. Until recently the promotional means that companies used to project their products were the traditional ones, television, newspapers, the radio etc. However, the rapid growth of the internet and the need for contemporary means of promotion have changed the facts in the field of marketing. This present thesis has attempted, through bibliography as well as through quantitative research based on questionnaires, to analyse the branch of marketing and advertising, having as an ulterior purpose to specialize its research in evaluating the effectiveness of promotion models of ATL and BTL products, as well as the degree of their influence on consumers.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleATL και BTL marketing και η έρευνα αποδοτικότητάς τους.el
dc.titleATL and BTL marketing and their efficiency research.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓεργεράκη, Ζωήel
heal.creatorNameΚολιαβασίλη, Μαρίαel
heal.creatorNameGergeraki, Zoien
heal.creatorNameKoliavasili, Mariaen
heal.publicationDate2018-01-09
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8538
heal.abstractΗ διαφήμιση θεωρείτε ως μια έμμεση μορφή πειθούς, η οποία στρέφει το ενδιαφέρον και την προσοχή του καταναλωτή, εστιάζοντας στην παροχή πληροφοριών ή στις συναισθηματικές εκκλήσεις προς αυτόν όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του διαφημιζόμενου προϊόντος. Μέσω των διαφημίσεων, οι εταιρείες αποσκοπούν στο να δημιουργήσουν καινούριες καταναλωτικές ανάγκες στο κοινό. Μέχρι πρόσφατα, τα προωθητικά μέσα που χρησιμοποιούσαν οι επιχειρήσεις για να προβάλλουν τα προϊόντα τους ήταν τα «παραδοσιακά», δηλαδή η τηλεόραση, οι εφημερίδες, το ραδιόφωνο κλπ. Ωστόσο, η ταχεία ανάπτυξη του διαδικτύου και η ανάγκη για πιο σύγχρονα μέσα προώθησης έχουν αλλάξει τα δεδομένα στο χώρο του μάρκετινγκ. Η παρούσα πτυχιακή επιχείρησε, τόσο μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης όσο και ποσοτικής έρευνας βασισμένης σε ερωτηματολόγια να αναλύσει τον κλάδο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης έχοντας ως απώτερο σκοπό την εξειδίκευση της έρευνάς της στην εκτίμησης της αποδοτικότητας των μοντέλων προώθησης προϊόντων Above The Line (ATL) και Below The Line (BTL), καθώς και το βαθμό επιρροής τους στο καταναλωτικό κοινό.el
heal.abstractAdvertising is regarded as an indirect form of persuasion, which draws the consumer’s interest and attention, focusing on providing information or on the emotional appeal to them as regards the particular characteristics of the product advertised. Through advertisements, companies aim at creating new consumer needs to the public. Until recently the promotional means that companies used to project their products were the traditional ones, television, newspapers, the radio etc. However, the rapid growth of the internet and the need for contemporary means of promotion have changed the facts in the field of marketing. This present thesis has attempted, through bibliography as well as through quantitative research based on questionnaires, to analyse the branch of marketing and advertising, having as an ulterior purpose to specialize its research in evaluating the effectiveness of promotion models of ATL and BTL products, as well as the degree of their influence on consumers.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleATL και BTL marketing και η έρευνα αποδοτικότητάς τους.el
heal.titleATL and BTL marketing and their efficiency research.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάρκετινγκ, διαφήμιση, αποδοτικότηταel
heal.keywordmarketing, advertising, efficiencyen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΔήμου, Ειρήνηel
heal.advisorNameDimou, Eirinien
heal.advisorID.emailirdimou@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States