Εμφάνιση απλής εγγραφής

Dub music: the idea, the importance and the evolution.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧρηστίδης, Πέτροςel
dc.creatorChristidis, Petrosen
dc.date.accessioned2018-01-10T13:48:19Z
dc.date.available2018-01-10T13:48:19Z
dc.date.issued2018-01-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8542
dc.description.abstractΑυτή η πτυχιακή εργασία μελετά την επιρροή της dub reggae μουσικής στην νεότερη μουσική, μέσω της πολύ ιδιαίτερης ιστορίας της μουσικής της Τζαμάικα από τα μέσα του προηγούμενου αιώνα. Το πρώτο κεφάλαιο μελετά τη γέννηση της dub απο τα πρώτα Sound Systems που έπαιζαν RnB στα γκέτο της Τζαμάικα, την ιδιαίτερη σύνδεση studio, παραγωγού και Sound Systems, καθώς και τους πρώτους παραγωγούς που εφάρμοσαν τις πρώτες τεχνικές. Στο δεύτερο κεφάλαιο μελετάται η εδραίωση της Τζαμαϊκανής μουσικής στην Αγγλία και η σχέση της με την punk, η οποία δημιούργησε την post punk. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά σε επηρεασμένα είδη όπως η jungle και η trip-hop, καθώς και μια αναφορά στην γερμανική προσέγγιση στο είδος.el
dc.description.abstractThis thesis studies the influence of dub reggae music on contemporary music, through the very interesting story of Jamaican music from the 1950’s onwards. The first chapter, tries to give an in depth look to the genesis of dub, through the first RnB playing sound systems in the Jamaican ghettos, as well as the connection between the sound system, the producer and the studio. There is also a reference to the first producers that experimeneted in the genre of dub. The second chapter studies the establishment of Jamaican music in England and its connection with punk, that led to the birth of post punk. Finally, in the third chapter there is a reference in the genres that have a clear dub influence like jungle and trip-hop, as well as the german approach to the dub genre.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleDub μουσική: η ιδέα, η σημασία και η εξέλιξή της.el
dc.titleDub music: the idea, the importance and the evolution.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧρηστίδης, Πέτροςel
heal.creatorNameChristidis, Petrosen
heal.publicationDate2018-01-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8542
heal.abstractΑυτή η πτυχιακή εργασία μελετά την επιρροή της dub reggae μουσικής στην νεότερη μουσική, μέσω της πολύ ιδιαίτερης ιστορίας της μουσικής της Τζαμάικα από τα μέσα του προηγούμενου αιώνα. Το πρώτο κεφάλαιο μελετά τη γέννηση της dub απο τα πρώτα Sound Systems που έπαιζαν RnB στα γκέτο της Τζαμάικα, την ιδιαίτερη σύνδεση studio, παραγωγού και Sound Systems, καθώς και τους πρώτους παραγωγούς που εφάρμοσαν τις πρώτες τεχνικές. Στο δεύτερο κεφάλαιο μελετάται η εδραίωση της Τζαμαϊκανής μουσικής στην Αγγλία και η σχέση της με την punk, η οποία δημιούργησε την post punk. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά σε επηρεασμένα είδη όπως η jungle και η trip-hop, καθώς και μια αναφορά στην γερμανική προσέγγιση στο είδος.el
heal.abstractThis thesis studies the influence of dub reggae music on contemporary music, through the very interesting story of Jamaican music from the 1950’s onwards. The first chapter, tries to give an in depth look to the genesis of dub, through the first RnB playing sound systems in the Jamaican ghettos, as well as the connection between the sound system, the producer and the studio. There is also a reference to the first producers that experimeneted in the genre of dub. The second chapter studies the establishment of Jamaican music in England and its connection with punk, that led to the birth of post punk. Finally, in the third chapter there is a reference in the genres that have a clear dub influence like jungle and trip-hop, as well as the german approach to the dub genre.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleDub μουσική: η ιδέα, η σημασία και η εξέλιξή της.el
heal.titleDub music: the idea, the importance and the evolution.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keyworddub μουσική, ρέγγε μουσική, jungle μουσικήel
heal.keyworddub music, reggae music, jungle musicen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΞενικάκης, Δημήτριοςel
heal.advisorNameΠαπαρρηγόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNameXenikakis, Dimitriosen
heal.advisorNamePaparrigopoulos, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States