Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of e-marketing by tour operators.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔιαμαντάκη, Δέσποιναel
dc.creatorΠιπίτσα, Άνναel
dc.creatorDiamantaki, Despoinaen
dc.creatorPipitsa, Annaen
dc.date.accessioned2018-01-22T11:25:37Z
dc.date.available2018-01-22T11:25:37Z
dc.date.issued2018-01-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8558
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδειχθεί η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις τουριστικές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μία εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού, αναφέρονται οι βασικές μορφές του και αναδεικνύεται η συμβολή του τουρισμού στην οικονομία. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ και στο Μάρκετινγκ Κοινωνικής Δικτύωσης και στη συνέχεια πραγματοποιείται η σύγκρισή του με το Παραδοσιακό Μάρκετινγκ. Έπειτα αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του E-Marketing και η σημασία του μίγματος μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η αποτελεσματικότητα του e-marketing στον τουρισμό και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στα εργαλεία προώθησης, στη διαφήμιση, στην ασφάλεια δεδομένων και στη στρατηγική. Το τέταρτο κεφάλαιο αποτελεί το ερευνητικό μέρος της παρούσας εργασίας. Αρχικά, σχεδιάζεται το ερωτηματολόγιο της έρευνας κι έπειτα παρουσιάζονται τα αποτελέσματά της που προέκυψαν από τη χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS.el
dc.description.abstractThe purpose of this dissertation is to highlight the use of e-marketing by tourism businesses. In the first chapter there is a conceptual approach of tourism, its basic forms are mentioned and the contribution of tourism to the economy is highlighted. In the second chapter, reference is made to the concept of e-marketing and social networking marketing and then the comparison is made with traditional marketing. Next, there are the advantages and disadvantages of E-Marketing and the importance of the marketing mix in business. The third chapter presents the effectiveness of e-marketing in tourism, with particular emphasis on promotional tools, advertising, data security and strategy. The fourth chapter is the research part of this dissertation. Initially, the research questionnaire is designed and then are presented its results from the use of the SPSS statistical packet.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τουριστικές επιχειρήσεις.el
dc.titleThe use of e-marketing by tour operators.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔιαμαντάκη, Δέσποιναel
heal.creatorNameΠιπίτσα, Άνναel
heal.creatorNameDiamantaki, Despoinaen
heal.creatorNamePipitsa, Annaen
heal.publicationDate2018-01-22
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8558
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδειχθεί η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις τουριστικές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μία εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού, αναφέρονται οι βασικές μορφές του και αναδεικνύεται η συμβολή του τουρισμού στην οικονομία. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ και στο Μάρκετινγκ Κοινωνικής Δικτύωσης και στη συνέχεια πραγματοποιείται η σύγκρισή του με το Παραδοσιακό Μάρκετινγκ. Έπειτα αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του E-Marketing και η σημασία του μίγματος μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η αποτελεσματικότητα του e-marketing στον τουρισμό και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στα εργαλεία προώθησης, στη διαφήμιση, στην ασφάλεια δεδομένων και στη στρατηγική. Το τέταρτο κεφάλαιο αποτελεί το ερευνητικό μέρος της παρούσας εργασίας. Αρχικά, σχεδιάζεται το ερωτηματολόγιο της έρευνας κι έπειτα παρουσιάζονται τα αποτελέσματά της που προέκυψαν από τη χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS.el
heal.abstractThe purpose of this dissertation is to highlight the use of e-marketing by tourism businesses. In the first chapter there is a conceptual approach of tourism, its basic forms are mentioned and the contribution of tourism to the economy is highlighted. In the second chapter, reference is made to the concept of e-marketing and social networking marketing and then the comparison is made with traditional marketing. Next, there are the advantages and disadvantages of E-Marketing and the importance of the marketing mix in business. The third chapter presents the effectiveness of e-marketing in tourism, with particular emphasis on promotional tools, advertising, data security and strategy. The fourth chapter is the research part of this dissertation. Initially, the research questionnaire is designed and then are presented its results from the use of the SPSS statistical packet.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τουριστικές επιχειρήσεις.el
heal.titleThe use of e-marketing by tour operators.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό μάρκετινγκ, τουρισμός, τουριστική επιχείρησηel
heal.keywordelectronic marketing, tourism, tourism enterpriseen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjkapad@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States