Show simple item record

Game type open world single player shooter RPG.

Dublin Core metadata

dc.creatorΒλαχάκης, Βασίλειοςel
dc.creatorVlachakis, Vasileiosen
dc.date.accessioned2018-01-24T08:42:19Z
dc.date.available2018-01-24T08:42:19Z
dc.date.issued2018-01-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8560
dc.description.abstractΗ εργασία είναι ένα παιχνίδι τύπου Open World Single Player Shooter RPG και είναι διαθέσιμη σε Windows και Android. Δημιουργήθηκε στην παιχνιδομηχανή Unity3D με χρήση εργαλείων του Unity3D και την γλώσσα προγραμματισμού C# για το scripting κομμάτι. Στο παιχνίδι υπάρχουν τρεις διαφορετικές περιοχές. Η πρώτη είναι το χωριό όπου ξεκινάει και ο παίχτης στο οποίο υπάρχουν πέντε NPCs. Ο κάθε NPC έχει και ένα quest που δεν είναι υποχρεωτικό αλλά βοηθάει τον παίχτη να τελειώσει το παιχνίδι ευκολότερα. Όταν ο παίχτης τελειώσει το quest με επιτυχία, τότε το παιχνίδι του δίνει την ανταμοιβή του που περιέχει XPs και ίσως κάποιο αντικείμενο για να γίνει πιο δυνατός. Αφού πάρει το quest, μπορεί να πάει προς την πόρτα εξόδου για να κάνει τα quests και να πάρει κι’ άλλα XPs. Η δεύτερη πίστα έχει τέσσερεις διαφορετικούς τύπους τεράτων και βοηθητικά σημεία για τον παίχτη. Σε αυτή την πίστα γίνονται τα quests και σκοτώνοντας τα τέρατα ο παίχτης λαμβάνει XP ανάλογα το επίπεδό τους (όσο πιο μεγάλο επίπεδο τόσο πιο πολλά XPs). Τα βοηθητικά σημεία της πίστας είναι τρία σημεία τηλεμεταφοράς σε σημεία της πίστας και ένα σημείο που γεμίζει την ζωή του παίχτη. Σκοπός της πίστας είναι να δυναμώσει ο παίχτης όσο πιο πολύ μπορεί ώστε να σκοτώσει το δυνατότερο τέρας της πίστας και να εμφανιστεί η είσοδος της σπηλιάς του Boss. Η τρίτη πίστα είναι η σπηλιά του Boss. Το Boss είναι το δυνατότερο τέρας του παιχνιδιού. Όταν το σκοτώσει ο παίχτης ουσιαστικά τελειώνει το παιχνίδι όμως υπάρχει η δυνατότητα να συνεχίσει απλά να δυναμώνει σκοτώνοντας τέρατα. Σαν “αποδεικτικό” ότι ο παίχτης τερμάτισε το παιχνίδι, ο παίχτης έχει πάνω του ένα ιδιαίτερο αντικείμενο (παίρνοντας βέβαια το ανάλογο quest). Κατά την έναρξη του παιχνιδιού υπάρχει ένα μενού με επιλογή έναρξης ή αποχώρησης από το παιχνίδι. Έπειτα, με την επιλογή έναρξη, ο παίχτης ξεκινάει από την πρώτη πίστα αν τρέξει πρώτη φορά το παιχνίδι αλλιώς πηγαίνει στην πίστα και στο σημείο που αποθήκευσε την προηγούμενη φορά που έπαιξε. Αν σκοτωθεί από αντίπαλο, διαιρούνται τα συνολικά XPs του παίχτη δια δύο (πολύ πιθανό να μειωθεί το επίπεδό του) και έπειτα του εμφανίζεται ένα μενού με τις επιλογές ξαναπροσπάθησε και έξοδος από το παιχνίδι. Στην επιλογή ξαναπροσπάθησε μεταφέρεται στο χωριό. Πάνω δεξιά της οθόνης υπάρχει ένα μενού όπου ο παίχτης μπορεί να αλλάξει όπλο, να αλλάξει την ποιότητα των γραφικών, να αποθηκεύσει την τοποθεσία του και να κάνει έξοδο του παιχνιδιού. Για λόγους δυσκολίας τα XPs αποθηκεύονται αυτόματα. Τέλος, ο χρήστης χρειάζεται να έχει πληκτρολόγιο και ποντίκι για να μπορεί να έχει πλήρως τις λειτουργίες του παιχνιδιού. Στην έκδοση του Αndroid χρειάζεται μόνο ένα κινητό με λειτουργικό Αndroid για να μπορεί να παίξει. Η έκδοση του κινητού είναι παρόμοια με του υπολογιστή, δηλαδή έχει τέσσερα κουμπιά πάνω στην οθόνη για το περπάτημα και τα υπόλοιπα γίνονται με την αφή. Επίσης, η έκδοση αυτή έχει κάποιες λειτουργίες λιγότερες αλλά όχι τόσο σημαντικές για το παιχνίδι.el
dc.description.abstractThe project is an Open World Single Player Shooter RPG and it is available on Windows and Android. It was created on the Unity3D game engine using Unity3D tools and the programming language C# for the scripting part. There are three different scenes in the game. The first scene is the village, where the player starts, with five NPCs. Each NPC have a quest that is not required to pass but it helps the player to finish the game more easily. When the player finishes the quest successfully, then the game gives him his reward containing XP and maybe an object to become stronger. After player receives the quest, he can go to the exit door to complete the quests and get more XPs. The second scene have four different types of monsters and helping points for the player. In this scene, the quests can be completed and if player is killing the monsters, he receives XP according to their level (the larger the level the more XPs he receives). The helping points of the scene are three points that teleports the player at points of the scene and one point that refills the player's life points. The goal of the scene is to boost the player with XPs as much as possible to kill the strongest monster of the scene and unlock the entrance to the Boss Cave. The third scene is the Boss Cave. The Boss is the strongest monster of the whole game. When the player kills it the game ends, but there is the probability to continue the game and boost the player by killing monsters. As a “proof” that the player has finished the game, he will have on him a particular object (he must take the Boss quest). At the beginning of the game there is a menu with an option to start or quit from the game. Then, with the start option, the player starts from the first scene if he runs the game for the first time, otherwise he goes to the scene where he saved the last time he played. If player killed by an opponent, his total XPs are divided by two (very possible to drop his level) and then game displays a menu with the retry button to try again and exit button to exit the game. At the option retry, player will be transferred to the village. At the top right of the screen there is a menu button where the player can change weapon, the quality of graphics, save his position and exit the game. For difficulty reasons, XPs are automatically saved. In the end, the user needs a keyboard and mouse to be able to have all of the game functions. In the Android version, only one mobile with Android is required to play. The mobile version is like computer’s version, it have four buttons on the screen for walking and the functions are done with touchscreen. Also, mobile version have some features less but not so important for the game.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠαιχνίδι τύπου open world single player shooter RPG.el
dc.titleGame type open world single player shooter RPG.en

healMeta

heal.creatorNameΒλαχάκης, Βασίλειοςel
heal.creatorNameVlachakis, Vasileiosen
heal.publicationDate2018-01-24
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8560
heal.abstractΗ εργασία είναι ένα παιχνίδι τύπου Open World Single Player Shooter RPG και είναι διαθέσιμη σε Windows και Android. Δημιουργήθηκε στην παιχνιδομηχανή Unity3D με χρήση εργαλείων του Unity3D και την γλώσσα προγραμματισμού C# για το scripting κομμάτι. Στο παιχνίδι υπάρχουν τρεις διαφορετικές περιοχές. Η πρώτη είναι το χωριό όπου ξεκινάει και ο παίχτης στο οποίο υπάρχουν πέντε NPCs. Ο κάθε NPC έχει και ένα quest που δεν είναι υποχρεωτικό αλλά βοηθάει τον παίχτη να τελειώσει το παιχνίδι ευκολότερα. Όταν ο παίχτης τελειώσει το quest με επιτυχία, τότε το παιχνίδι του δίνει την ανταμοιβή του που περιέχει XPs και ίσως κάποιο αντικείμενο για να γίνει πιο δυνατός. Αφού πάρει το quest, μπορεί να πάει προς την πόρτα εξόδου για να κάνει τα quests και να πάρει κι’ άλλα XPs. Η δεύτερη πίστα έχει τέσσερεις διαφορετικούς τύπους τεράτων και βοηθητικά σημεία για τον παίχτη. Σε αυτή την πίστα γίνονται τα quests και σκοτώνοντας τα τέρατα ο παίχτης λαμβάνει XP ανάλογα το επίπεδό τους (όσο πιο μεγάλο επίπεδο τόσο πιο πολλά XPs). Τα βοηθητικά σημεία της πίστας είναι τρία σημεία τηλεμεταφοράς σε σημεία της πίστας και ένα σημείο που γεμίζει την ζωή του παίχτη. Σκοπός της πίστας είναι να δυναμώσει ο παίχτης όσο πιο πολύ μπορεί ώστε να σκοτώσει το δυνατότερο τέρας της πίστας και να εμφανιστεί η είσοδος της σπηλιάς του Boss. Η τρίτη πίστα είναι η σπηλιά του Boss. Το Boss είναι το δυνατότερο τέρας του παιχνιδιού. Όταν το σκοτώσει ο παίχτης ουσιαστικά τελειώνει το παιχνίδι όμως υπάρχει η δυνατότητα να συνεχίσει απλά να δυναμώνει σκοτώνοντας τέρατα. Σαν “αποδεικτικό” ότι ο παίχτης τερμάτισε το παιχνίδι, ο παίχτης έχει πάνω του ένα ιδιαίτερο αντικείμενο (παίρνοντας βέβαια το ανάλογο quest). Κατά την έναρξη του παιχνιδιού υπάρχει ένα μενού με επιλογή έναρξης ή αποχώρησης από το παιχνίδι. Έπειτα, με την επιλογή έναρξη, ο παίχτης ξεκινάει από την πρώτη πίστα αν τρέξει πρώτη φορά το παιχνίδι αλλιώς πηγαίνει στην πίστα και στο σημείο που αποθήκευσε την προηγούμενη φορά που έπαιξε. Αν σκοτωθεί από αντίπαλο, διαιρούνται τα συνολικά XPs του παίχτη δια δύο (πολύ πιθανό να μειωθεί το επίπεδό του) και έπειτα του εμφανίζεται ένα μενού με τις επιλογές ξαναπροσπάθησε και έξοδος από το παιχνίδι. Στην επιλογή ξαναπροσπάθησε μεταφέρεται στο χωριό. Πάνω δεξιά της οθόνης υπάρχει ένα μενού όπου ο παίχτης μπορεί να αλλάξει όπλο, να αλλάξει την ποιότητα των γραφικών, να αποθηκεύσει την τοποθεσία του και να κάνει έξοδο του παιχνιδιού. Για λόγους δυσκολίας τα XPs αποθηκεύονται αυτόματα. Τέλος, ο χρήστης χρειάζεται να έχει πληκτρολόγιο και ποντίκι για να μπορεί να έχει πλήρως τις λειτουργίες του παιχνιδιού. Στην έκδοση του Αndroid χρειάζεται μόνο ένα κινητό με λειτουργικό Αndroid για να μπορεί να παίξει. Η έκδοση του κινητού είναι παρόμοια με του υπολογιστή, δηλαδή έχει τέσσερα κουμπιά πάνω στην οθόνη για το περπάτημα και τα υπόλοιπα γίνονται με την αφή. Επίσης, η έκδοση αυτή έχει κάποιες λειτουργίες λιγότερες αλλά όχι τόσο σημαντικές για το παιχνίδι.el
heal.abstractThe project is an Open World Single Player Shooter RPG and it is available on Windows and Android. It was created on the Unity3D game engine using Unity3D tools and the programming language C# for the scripting part. There are three different scenes in the game. The first scene is the village, where the player starts, with five NPCs. Each NPC have a quest that is not required to pass but it helps the player to finish the game more easily. When the player finishes the quest successfully, then the game gives him his reward containing XP and maybe an object to become stronger. After player receives the quest, he can go to the exit door to complete the quests and get more XPs. The second scene have four different types of monsters and helping points for the player. In this scene, the quests can be completed and if player is killing the monsters, he receives XP according to their level (the larger the level the more XPs he receives). The helping points of the scene are three points that teleports the player at points of the scene and one point that refills the player's life points. The goal of the scene is to boost the player with XPs as much as possible to kill the strongest monster of the scene and unlock the entrance to the Boss Cave. The third scene is the Boss Cave. The Boss is the strongest monster of the whole game. When the player kills it the game ends, but there is the probability to continue the game and boost the player by killing monsters. As a “proof” that the player has finished the game, he will have on him a particular object (he must take the Boss quest). At the beginning of the game there is a menu with an option to start or quit from the game. Then, with the start option, the player starts from the first scene if he runs the game for the first time, otherwise he goes to the scene where he saved the last time he played. If player killed by an opponent, his total XPs are divided by two (very possible to drop his level) and then game displays a menu with the retry button to try again and exit button to exit the game. At the option retry, player will be transferred to the village. At the top right of the screen there is a menu button where the player can change weapon, the quality of graphics, save his position and exit the game. For difficulty reasons, XPs are automatically saved. In the end, the user needs a keyboard and mouse to be able to have all of the game functions. In the Android version, only one mobile with Android is required to play. The mobile version is like computer’s version, it have four buttons on the screen for walking and the functions are done with touchscreen. Also, mobile version have some features less but not so important for the game.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΠαιχνίδι τύπου open world single player shooter RPG.el
heal.titleGame type open world single player shooter RPG.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordβιντεοπαιχνίδι, παιχνίδι ρόλων, Unity game engine, Androidel
heal.keywordvideogame, role-playing game, Unity game engine, Androiden
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailip@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States