Εμφάνιση απλής εγγραφής

Online toy’s store. Design-development-promotion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚρητικού, Αικατερίνηel
dc.creatorKritikou, Aikaterinien
dc.date.accessioned2018-02-14T09:45:22Z
dc.date.available2018-02-14T09:45:22Z
dc.date.issued2018-02-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8586
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να παρουσιάσουμε το πλαίσιο λειτουργίας και ανάπτυξης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος παιχνιδιών περιγράφοντας παράλληλα και την ευρύτερη έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου. Δείχνουμε τα υπέρ και κατά του χώρου αυτού, τα οφέλη που έχουν σημειωθεί στην κοινωνία και την οικονομία όπως επίσης περιγράφεται και ο ορισμός της διαφήμισης, οι τρόποι Online διαφήμισης ενός προϊόντος και η ιστορία της. Αναφερόμαστε εκτενώς στο e mail marketing, στην προώθηση προϊόντων μέσω των υπηρεσιών του διαδικτύου και καταλήγουμε στη σημαντικότητα των πληροφοριακών συστημάτων για τη στήριξη της δομής του ηλεκτρονικού καταστήματος όπως επίσης και στους τρόπους σύνδεσης του με τα συστήματα ERP και τα αντίστοιχα λογισμικά.el
dc.description.abstractThis dissertation presents the operation and the development of an electronic toy store, describing parallel and broader concept of e-commerce. The pros and cons of this area are outlined, as well as the benefits that occur in society and the economy. Afterwards describes the definition of advertising, the rules of on-line advertising and its history. Moreover, builds a theoretical analysis regarding e-mail marketing, promoting products through the internet service and finally highlights the importance of information systems towards the structure of the e-shop. Ways of connecting with ERP systems and corresponding software are described finally.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗλεκτρονικό κατάστημα παιχνιδιών. Σχεδιασμός-ανάπτυξη-προώθηση.el
dc.titleOnline toy’s store. Design-development-promotion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚρητικού, Αικατερίνηel
heal.creatorNameKritikou, Aikaterinien
heal.publicationDate2018-02-14
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8586
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να παρουσιάσουμε το πλαίσιο λειτουργίας και ανάπτυξης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος παιχνιδιών περιγράφοντας παράλληλα και την ευρύτερη έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου. Δείχνουμε τα υπέρ και κατά του χώρου αυτού, τα οφέλη που έχουν σημειωθεί στην κοινωνία και την οικονομία όπως επίσης περιγράφεται και ο ορισμός της διαφήμισης, οι τρόποι Online διαφήμισης ενός προϊόντος και η ιστορία της. Αναφερόμαστε εκτενώς στο e mail marketing, στην προώθηση προϊόντων μέσω των υπηρεσιών του διαδικτύου και καταλήγουμε στη σημαντικότητα των πληροφοριακών συστημάτων για τη στήριξη της δομής του ηλεκτρονικού καταστήματος όπως επίσης και στους τρόπους σύνδεσης του με τα συστήματα ERP και τα αντίστοιχα λογισμικά.el
heal.abstractThis dissertation presents the operation and the development of an electronic toy store, describing parallel and broader concept of e-commerce. The pros and cons of this area are outlined, as well as the benefits that occur in society and the economy. Afterwards describes the definition of advertising, the rules of on-line advertising and its history. Moreover, builds a theoretical analysis regarding e-mail marketing, promoting products through the internet service and finally highlights the importance of information systems towards the structure of the e-shop. Ways of connecting with ERP systems and corresponding software are described finally.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗλεκτρονικό κατάστημα παιχνιδιών. Σχεδιασμός-ανάπτυξη-προώθηση.el
heal.titleOnline toy’s store. Design-development-promotion.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό κατάστημα, ηλεκτρονικό εμπόριο, μάρκετινγκel
heal.keyworde-shop, electronic commerce, marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjkapad@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States