Η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Ρεθύμνου.
The effectiveness of online advertising: the case of consumers in Rethymno.
Abstract
Η διαδικτυακή διαφήμιση εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς τις τελευταίες δυο δεκαετίες. Με τον όρο ‘διαφήμιση’ εννοείται κάθε ενέργεια που αποβλέπει στην διάδοση πληροφοριών για εμπορικούς σκοπούς (διαφημίσεις στην τηλεόραση, στις εφημερίδες ή στο διαδίκτυο) ή για την δημόσια προβολή προσώπου ή πράγματος. Επιπρόσθετα, ο όρος αυτός δηλώνει την ενέργεια του ‘διαφημίζω’, δηλαδή τη χρησιμοποίηση των μέσων μαζικής επικοινωνίας για να γίνει γνωστό στους καταναλωτές ένα οικονομικό αγαθό με σκοπό την εμπορική του επιτυχία. Παράλληλα, η έννοια ‘’διαφήμιση στο διαδίκτυο’’ περιλαμβάνει τις διαφημιστικές ενέργειες που γίνονται μέσω ιστοσελίδων, για την προσέλκυση ενδιαφερομένων, την μετατροπή των ενδιαφερομένων σε πελάτες και την μακροχρόνια διατήρηση των πελατών.
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει πως η διαδικτυακή διαφήμιση επιδρά στους καταναλωτές του Ρεθύμνου και να καταδείξει ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την στάση τους απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις. Για την εκπόνηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της επισκόπησης με την βοήθεια ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε ένα δείγμα 150 καταναλωτών στο Ρέθυμνο. Online advertising has been used for decades. To begin with, the term ‘advertising’ indicates every action aimed at the dissemination of information for commercial purposes (advertisements on television, in newspapers or on the internet). Or for the public promotion of individual people or goods. In addition, this term denotes the energy of ‘advertise’, which is the use of media to notify consumers of a commodity for commercial success. At the same time, the concept ‘online’ advertising’ includes the advertising campaigns made through websites, to attract stakeholders, to convert interested customers and to achieve long-term customer retention.
The purpose of this research is to investigate the effectiveness of online advertising to the consumers of Rethymno and to explore the factors that influence their attitude towards online advertising. The primary research was a survey with questionnaire and the sample consists from 150 consumers of Rethymno.
The results of the research reveal important factors that can contribute to the higher effectiveness of the online advertising in consumers of Rethymno.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info