Εμφάνιση απλής εγγραφής

The effectiveness of online advertising: the case of consumers in Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαυροφοράκη, Μαρίαel
dc.creatorΣκαντζάκη, Μαρκέλαel
dc.creatorMavroforaki, Mariaen
dc.creatorSkantzaki, Markelaen
dc.date.accessioned2018-03-28T08:58:07Z
dc.date.available2018-03-28T08:58:07Z
dc.date.issued2018-03-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8641
dc.description.abstractΗ παγκόσμια επικράτηση του διαδικτύου και η χρήση των κοινωνικών μέσων (social media) από την πλειοψηφία των ανθρώπων τα τελευταία 5 χρόνια έχουν αλλάξει τη μορφή της παραδοσιακής διαφήμισης και έχουν ουσιαστικά εξαλείψει τις στρατηγικές των πολιτικών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται μέχρι στιγμής. Τα τμήματα μάρκετινγκ και διαφήμισης μεγάλων εταιρειών παρακολουθούν με έκπληξη τις δραματικές αλλαγές που συμβαίνουν σχεδόν καθημερινά στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο. Οι χρήστες του Διαδικτύου δεν είναι πλέον παθητικοί δέκτες που παρακολουθούσαν ή άκουγαν μια διαφήμιση. Σήμερα οι χρήστες ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρουσιάζονται ταυτόχρονα σε κάποιο μέρος του πλανήτη και έχουν τη δυνατότητα να παρεμβαίνουν κυριολεκτικά όχι μόνο στην προώθηση των προϊόντων αλλά και στην παρέμβαση της παραγωγικής διαδικασίας, με συμμετοχή σε έρευνες, προτάσεις και αλλαγές στη μορφή των προϊόντων. Η εποχή της αλληλεπίδρασης των ανθρώπων με τα αγαθά και τις υπηρεσίες που προσφέρουν είναι εδώ. Η ηλεκτρονική διαφήμιση έχει αλλάξει κυριολεκτικά τον τρόπο με τον οποίο οι αγοραστές αναζητούν και επιλέγουν, έχοντας πρόσβαση σε μια παγκόσμια αγορά χωρίς σύνορα.el
dc.description.abstractThe global prevalence of the internet and the use of social media by the majority of people over the last 5 years have changed the form of traditional advertising and have virtually eliminated the strategies of the marketing policies used so far. The marketing and advertising departments of large companies are watching with surprise at the dramatic changes that occur almost on a daily basis in the modern digital world. Internet users are no longer passive receivers who were watching or listening to an advertisement. Nowadays, users are informed in real-time about the products and services that are presented at the same time on some part of the globe, and they have the potential to intervene literally not only in promoting products but also in the intervening of the production process by participating in surveys, Proposals and changes to the form of products. The era of people's interaction with the goods and services they offer is here. Online advertising has literally changed the way buyers are searching for and choosing, having access to a global, frontier-free market.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠως επηρεάζει η διαδικτυακή διαφήμιση τους πολίτες του Ηρακλείου.el
dc.titleThe effectiveness of online advertising: the case of consumers in Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαυροφοράκη, Μαρίαel
heal.creatorNameΣκαντζάκη, Μαρκέλαel
heal.creatorNameMavroforaki, Mariaen
heal.creatorNameSkantzaki, Markelaen
heal.publicationDate2018-03-28
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8641
heal.abstractΗ παγκόσμια επικράτηση του διαδικτύου και η χρήση των κοινωνικών μέσων (social media) από την πλειοψηφία των ανθρώπων τα τελευταία 5 χρόνια έχουν αλλάξει τη μορφή της παραδοσιακής διαφήμισης και έχουν ουσιαστικά εξαλείψει τις στρατηγικές των πολιτικών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται μέχρι στιγμής. Τα τμήματα μάρκετινγκ και διαφήμισης μεγάλων εταιρειών παρακολουθούν με έκπληξη τις δραματικές αλλαγές που συμβαίνουν σχεδόν καθημερινά στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο. Οι χρήστες του Διαδικτύου δεν είναι πλέον παθητικοί δέκτες που παρακολουθούσαν ή άκουγαν μια διαφήμιση. Σήμερα οι χρήστες ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρουσιάζονται ταυτόχρονα σε κάποιο μέρος του πλανήτη και έχουν τη δυνατότητα να παρεμβαίνουν κυριολεκτικά όχι μόνο στην προώθηση των προϊόντων αλλά και στην παρέμβαση της παραγωγικής διαδικασίας, με συμμετοχή σε έρευνες, προτάσεις και αλλαγές στη μορφή των προϊόντων. Η εποχή της αλληλεπίδρασης των ανθρώπων με τα αγαθά και τις υπηρεσίες που προσφέρουν είναι εδώ. Η ηλεκτρονική διαφήμιση έχει αλλάξει κυριολεκτικά τον τρόπο με τον οποίο οι αγοραστές αναζητούν και επιλέγουν, έχοντας πρόσβαση σε μια παγκόσμια αγορά χωρίς σύνορα.el
heal.abstractThe global prevalence of the internet and the use of social media by the majority of people over the last 5 years have changed the form of traditional advertising and have virtually eliminated the strategies of the marketing policies used so far. The marketing and advertising departments of large companies are watching with surprise at the dramatic changes that occur almost on a daily basis in the modern digital world. Internet users are no longer passive receivers who were watching or listening to an advertisement. Nowadays, users are informed in real-time about the products and services that are presented at the same time on some part of the globe, and they have the potential to intervene literally not only in promoting products but also in the intervening of the production process by participating in surveys, Proposals and changes to the form of products. The era of people's interaction with the goods and services they offer is here. Online advertising has literally changed the way buyers are searching for and choosing, having access to a global, frontier-free market.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΠως επηρεάζει η διαδικτυακή διαφήμιση τους πολίτες του Ηρακλείου.el
heal.titleThe effectiveness of online advertising: the case of consumers in Heraklion.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαδικτυακή διαφήμιση, καταναλωτής, Ηράκλειοel
heal.keywordonline advertising, consumer, Heraklionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States