Εμφάνιση απλής εγγραφής

The role / significture of the local population in the development of a unique destination brand for Heraklion municipality.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαρή, Αικατερίνηel
dc.creatorΜαρνέλλου, Αγγελικήel
dc.creatorMari, Aikaterinien
dc.creatorMarnellou, Angelikien
dc.date.accessioned2018-05-08T07:24:35Z
dc.date.available2018-05-08T07:24:35Z
dc.date.issued2018-05-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8696
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολήθηκε με τους οργανισμούς τουριστικής προβολής και ανάπτυξης στην Ελλάδα και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια όπου πιο συγκεκριμένα το πρώτο, αποτέλεσε το εισαγωγικό σημείωμα. Το δεύτερο κεφάλαιο αποτέλεσε τη βιβλιογραφική επισκόπηση όπου έγινε αναφορά στην έννοια του τουρισμού και τους οργανισμούς τουριστικής προβολής και ανάπτυξης. Αναπτύχθηκε η κατάσταση για την ελληνική οικονομία και τον τουρισμό μετά την ένταξη της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Δεν παραλήφθηκε να καταγραφεί η σημασία για το προϊόν για το λογότυπο και τη μάρκα. Αναφέρθηκε η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός. Επίσης μελετήθηκε ως τόπος προορισμού το Ηράκλειο Κρήτης. Το τρίτο κεφάλαιο ανέπτυξε το τη μεθοδολογία της έρευνας που αναπτύχθηκαν οι τρόποι με τους οποίους έγινε η έρευνα. Το τέταρτο κεφάλαιο κατέγραψε την ανάλυση της έρευνας και τα εμπειρικά αποτελέσματα. Τέλος η εργασία έκλεισε με τα συμπεράσματα.el
dc.description.abstractThis study dealt with tourism promotion and development organizations in Greece and was completed through five chapters, the first one being the introduction. The second chapter presented a literature review where the concepts of tourism and tourism promotion and development organizations were discussed. The situation for the Greek economy and tourism was reported since the country joined the European Union. In addition, the significance of the logo and the brand of a product were highlighted. Greece was discussed as a tourist destination. Heraklion of Crete was also studied as a destination. The third chapter presented the methodology of the research and the ways in which the research was conducted. The fourth chapter recorded the analysis of the research and the empirical results. Finally, the study was completed with the conclusions.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟ ρόλος και η σημασία των ντόπιων στην δημιουργία μιας διακριτής ταυτότητας προορισμού για το δήμο Ηρακλείου.el
dc.titleThe role / significture of the local population in the development of a unique destination brand for Heraklion municipality.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαρή, Αικατερίνηel
heal.creatorNameΜαρνέλλου, Αγγελικήel
heal.creatorNameMari, Aikaterinien
heal.creatorNameMarnellou, Angelikien
heal.publicationDate2018-05-08
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8696
heal.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολήθηκε με τους οργανισμούς τουριστικής προβολής και ανάπτυξης στην Ελλάδα και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια όπου πιο συγκεκριμένα το πρώτο, αποτέλεσε το εισαγωγικό σημείωμα. Το δεύτερο κεφάλαιο αποτέλεσε τη βιβλιογραφική επισκόπηση όπου έγινε αναφορά στην έννοια του τουρισμού και τους οργανισμούς τουριστικής προβολής και ανάπτυξης. Αναπτύχθηκε η κατάσταση για την ελληνική οικονομία και τον τουρισμό μετά την ένταξη της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Δεν παραλήφθηκε να καταγραφεί η σημασία για το προϊόν για το λογότυπο και τη μάρκα. Αναφέρθηκε η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός. Επίσης μελετήθηκε ως τόπος προορισμού το Ηράκλειο Κρήτης. Το τρίτο κεφάλαιο ανέπτυξε το τη μεθοδολογία της έρευνας που αναπτύχθηκαν οι τρόποι με τους οποίους έγινε η έρευνα. Το τέταρτο κεφάλαιο κατέγραψε την ανάλυση της έρευνας και τα εμπειρικά αποτελέσματα. Τέλος η εργασία έκλεισε με τα συμπεράσματα.el
heal.abstractThis study dealt with tourism promotion and development organizations in Greece and was completed through five chapters, the first one being the introduction. The second chapter presented a literature review where the concepts of tourism and tourism promotion and development organizations were discussed. The situation for the Greek economy and tourism was reported since the country joined the European Union. In addition, the significance of the logo and the brand of a product were highlighted. Greece was discussed as a tourist destination. Heraklion of Crete was also studied as a destination. The third chapter presented the methodology of the research and the ways in which the research was conducted. The fourth chapter recorded the analysis of the research and the empirical results. Finally, the study was completed with the conclusions.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟ ρόλος και η σημασία των ντόπιων στην δημιουργία μιας διακριτής ταυτότητας προορισμού για το δήμο Ηρακλείου.el
heal.titleThe role / significture of the local population in the development of a unique destination brand for Heraklion municipality.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουριστικός προορισμός, δήμος Ηρακλείουel
heal.keywordtourism destination, municipality of Heraklionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑποστολάκης, Αλέξανδροςel
heal.advisorNameApostolakis, Alexandrosen
heal.advisorID.emailaapostolakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States