Εμφάνιση απλής εγγραφής

Racing game made by Unity.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαλάσσης, Δημήτριοςel
dc.creatorPalassis, Dimitriosen
dc.date.accessioned2018-05-08T07:45:31Z
dc.date.available2018-05-08T07:45:31Z
dc.date.issued2018-05-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8697
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός vehicular combat (μάχες με οχήματα) ηλεκτρονικού παιχνιδιού μέσω χρήσης της Unity Game Engine και της γλώσσας προγραμματισμού c# που υποστηρίζεται από αυτήν. Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία πραγματοποιείται μια σύντομη αναφορά στην Unity, στην ιστορία της και σε κάποια από τα εργαλεία της. Ακόμα, παρουσιάζονται λεπτομέρειες για την δημιουργία του παιχνιδιού, τον στόχο του παίκτη και τον τρόπο που παίζεται το παιχνίδι. Σκοπός του παιχνιδιού είναι ο παίκτης να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο εξοπλισμένο με διάφορα όπλα μέσα σε δύο πίστες ενώ θα εξουδετερώνει εχθρικά οχήματα και θα αποφεύγει εμπόδια και παγίδες. Σε συγκεκριμένα σημεία το αυτοκίνητο θα μεταμορφώνεται σε ελικόπτερο, ώστε ο παίκτης να αντιμετωπίζει εχθρικά αεροσκάφη και να αποφεύγει ιπτάμενα εμπόδια. Η πρώτη πίστα αφορά την μάχη ενάντια σε διάφορους εχθρούς, ενώ η δεύτερη περιέχει την μάχη ενάντια στον “αρχηγό” της πίστας, με τον παίκτη να αντιμετωπίζει τον “αρχηγό” και τους στρατιώτες του. Disclaimer: Η ανάπτυξη του παιχνιδιού έγινε για ακαδημαϊκούς σκοπούς. Δεν έφτιαξα ούτε μου ανήκουν τα στοιχεία του παιχνιδιού, τα βίντεο και τα ηχητικά κομμάτια, καθώς ανήκουν στους νόμιμους ιδιοκτήτες τους. Ο Action Man και το λογότυπό του ανήκουν στην Hasbro. Το παιχνίδι δεν θα χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς.el
dc.description.abstractThis thesis concerns the development of a vehicular combat videogame using the Unity Game Engine and the programming language c#, which the engine supports. This thesis features a short reference to Unity, its environment, its history and some of its tools. Details of the game regarding the game development, the player’s goal and the way the game is played are also presented. In this game, the player has to drive a car equipped with various weapons through two levels while they defeat enemy vehicles and avoid traps and obstacles. In certain points of the game, the car will transform to a helicopter, so the player can fight enemy aircrafts and avoid flying obstacles. The first level is about battling various enemies, wile the second features a boss fight with the player facing the boss and his troops. Disclaimer: This game was made for academical purposes. I neither created nor own any of the assets, video or audio clips used for the development of the game, as they belong to their rightful owners. Action Man and Action Man logo belong to Hasbro. The game will not be used for any commercial purposes.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠαιχνίδι τύπου racing στην Unity.el
dc.titleRacing game made by Unity.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαλάσσης, Δημήτριοςel
heal.creatorNamePalassis, Dimitriosen
heal.publicationDate2018-05-08
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8697
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός vehicular combat (μάχες με οχήματα) ηλεκτρονικού παιχνιδιού μέσω χρήσης της Unity Game Engine και της γλώσσας προγραμματισμού c# που υποστηρίζεται από αυτήν. Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία πραγματοποιείται μια σύντομη αναφορά στην Unity, στην ιστορία της και σε κάποια από τα εργαλεία της. Ακόμα, παρουσιάζονται λεπτομέρειες για την δημιουργία του παιχνιδιού, τον στόχο του παίκτη και τον τρόπο που παίζεται το παιχνίδι. Σκοπός του παιχνιδιού είναι ο παίκτης να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο εξοπλισμένο με διάφορα όπλα μέσα σε δύο πίστες ενώ θα εξουδετερώνει εχθρικά οχήματα και θα αποφεύγει εμπόδια και παγίδες. Σε συγκεκριμένα σημεία το αυτοκίνητο θα μεταμορφώνεται σε ελικόπτερο, ώστε ο παίκτης να αντιμετωπίζει εχθρικά αεροσκάφη και να αποφεύγει ιπτάμενα εμπόδια. Η πρώτη πίστα αφορά την μάχη ενάντια σε διάφορους εχθρούς, ενώ η δεύτερη περιέχει την μάχη ενάντια στον “αρχηγό” της πίστας, με τον παίκτη να αντιμετωπίζει τον “αρχηγό” και τους στρατιώτες του. Disclaimer: Η ανάπτυξη του παιχνιδιού έγινε για ακαδημαϊκούς σκοπούς. Δεν έφτιαξα ούτε μου ανήκουν τα στοιχεία του παιχνιδιού, τα βίντεο και τα ηχητικά κομμάτια, καθώς ανήκουν στους νόμιμους ιδιοκτήτες τους. Ο Action Man και το λογότυπό του ανήκουν στην Hasbro. Το παιχνίδι δεν θα χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς.el
heal.abstractThis thesis concerns the development of a vehicular combat videogame using the Unity Game Engine and the programming language c#, which the engine supports. This thesis features a short reference to Unity, its environment, its history and some of its tools. Details of the game regarding the game development, the player’s goal and the way the game is played are also presented. In this game, the player has to drive a car equipped with various weapons through two levels while they defeat enemy vehicles and avoid traps and obstacles. In certain points of the game, the car will transform to a helicopter, so the player can fight enemy aircrafts and avoid flying obstacles. The first level is about battling various enemies, wile the second features a boss fight with the player facing the boss and his troops. Disclaimer: This game was made for academical purposes. I neither created nor own any of the assets, video or audio clips used for the development of the game, as they belong to their rightful owners. Action Man and Action Man logo belong to Hasbro. The game will not be used for any commercial purposes.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΠαιχνίδι τύπου racing στην Unity.el
heal.titleRacing game made by Unity.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordUnity game engine, ηλεκτρονικό παιχνίδι, C#el
heal.keywordUnity game engine, electronic game, C#en
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailip@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States