Show simple item record

Event marketing: The case of international scientific conference.

Dublin Core metadata

dc.creatorΜπουμάκκου, Μαγδαληνήel
dc.creatorΠύλιαρη, Σοφίαel
dc.creatorBoumakkou, Magdalinien
dc.creatorPyliari, Sofiaen
dc.date.accessioned2018-05-15T08:52:47Z
dc.date.available2018-05-15T08:52:47Z
dc.date.issued2018-05-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8714
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία ορίζονται, αναλύονται και παρουσιάζονται οι μέθοδοι οι οποίοι ακολουθούνται κατά την διοργάνωση εκδηλώσεων και πιο συγκεκριμένα τη διοργάνωση επιστημονικών συνεδρίων με διεθνή χαρακτήρα. Η εργασία ξεκινάει εισάγοντας τον ορισμό των εκδηλώσεων και την ανάλυση των διάφορων μορφών που μπορούν να πάρουν και των χαρακτηριστικών που τις διαφοροποιεί. Στην συνέχεια, αναλύεται το event management δίνοντας ιδιαίτερη βάση στις λειτουργίες του, στην εξέλιξή του στην Ελλάδα αλλά και στις σχέσεις ανταγωνισμού που δημιουργούνται στην αγορά των event. Στο δεύτερο κεφάλαιο αρχικά, αναλύεται το marketing εστιάζοντας ειδικότερα στο event marketing. Παρατίθενται οι σημαντικότερες μέθοδοι προώθησης εκδηλώσεων και τα στάδια τα οποία μπορεί να ακολουθήσει ένας manager για να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ακόμα, γνωρίζοντας ότι στην σημερινή εποχή ο κόσμος εξελίσσεται συνεχώς και ότι το καλύτερο εργαλείο προώθησης είναι το διαδίκτυο, προτείνονται κάποιες στρατηγικές ηλεκτρονικού marketing. Ακολουθεί η ανάλυση των συνεδρίων και του συνεδριακού τουρισμού στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας την εξέλιξή του στη χώρα μας και δίνοντας έμφαση σε τομείς όπως η οργάνωση και το μάρκετινγκ. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία έρευνας για την μελέτη περίπτωσης οργάνωσης και μάρκετινγκ διεθνούς επιστημονικού συνεδρίου στο ΤΕΙ Κρήτης.el
dc.description.abstractIn this research paper are defined, analyzed and presented the methods used for the organization of events and more specifically the organization of scientific conferences of an international character. Inside the paper and the first chapter begins with introducing the definition of events and the analysis of the different forms they can take and the characteristics of which differentiate them. Then aims the analysis of event management by giving a special basis to its operations, its evolution in Greece and the competition relations created in the event market. In the second chapter, marketing is analyzed, focusing specifically on event marketing. There are methods of promoting any event and the steps a manager can follow to achieve the desired result. Still, knowing that in today's world people are constantly evolving and that the best method of advertising is via the web site, some e-marketing strategies are proposed. The analysis of conferences and conference tourism follows, focusing on areas such as organization, promotion and development in Greece. The fourth and final chapter presents the research methodology for the study of the organization and promotion of an international scientific conference at TEI of Crete. More specifically, firstly comes the theoretical part, then the purpose and the method that was used at the research part get analyzed and then the case study and the results are presented.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜάρκετινγκ εκδηλώσεων: Η περίπτωση των διεθνών επιστημονικών συνεδρίων.el
dc.titleEvent marketing: The case of international scientific conference.en

healMeta

heal.creatorNameΜπουμάκκου, Μαγδαληνήel
heal.creatorNameΠύλιαρη, Σοφίαel
heal.creatorNameBoumakkou, Magdalinien
heal.creatorNamePyliari, Sofiaen
heal.publicationDate2018-05-15
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8714
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία ορίζονται, αναλύονται και παρουσιάζονται οι μέθοδοι οι οποίοι ακολουθούνται κατά την διοργάνωση εκδηλώσεων και πιο συγκεκριμένα τη διοργάνωση επιστημονικών συνεδρίων με διεθνή χαρακτήρα. Η εργασία ξεκινάει εισάγοντας τον ορισμό των εκδηλώσεων και την ανάλυση των διάφορων μορφών που μπορούν να πάρουν και των χαρακτηριστικών που τις διαφοροποιεί. Στην συνέχεια, αναλύεται το event management δίνοντας ιδιαίτερη βάση στις λειτουργίες του, στην εξέλιξή του στην Ελλάδα αλλά και στις σχέσεις ανταγωνισμού που δημιουργούνται στην αγορά των event. Στο δεύτερο κεφάλαιο αρχικά, αναλύεται το marketing εστιάζοντας ειδικότερα στο event marketing. Παρατίθενται οι σημαντικότερες μέθοδοι προώθησης εκδηλώσεων και τα στάδια τα οποία μπορεί να ακολουθήσει ένας manager για να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ακόμα, γνωρίζοντας ότι στην σημερινή εποχή ο κόσμος εξελίσσεται συνεχώς και ότι το καλύτερο εργαλείο προώθησης είναι το διαδίκτυο, προτείνονται κάποιες στρατηγικές ηλεκτρονικού marketing. Ακολουθεί η ανάλυση των συνεδρίων και του συνεδριακού τουρισμού στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας την εξέλιξή του στη χώρα μας και δίνοντας έμφαση σε τομείς όπως η οργάνωση και το μάρκετινγκ. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία έρευνας για την μελέτη περίπτωσης οργάνωσης και μάρκετινγκ διεθνούς επιστημονικού συνεδρίου στο ΤΕΙ Κρήτης.el
heal.abstractIn this research paper are defined, analyzed and presented the methods used for the organization of events and more specifically the organization of scientific conferences of an international character. Inside the paper and the first chapter begins with introducing the definition of events and the analysis of the different forms they can take and the characteristics of which differentiate them. Then aims the analysis of event management by giving a special basis to its operations, its evolution in Greece and the competition relations created in the event market. In the second chapter, marketing is analyzed, focusing specifically on event marketing. There are methods of promoting any event and the steps a manager can follow to achieve the desired result. Still, knowing that in today's world people are constantly evolving and that the best method of advertising is via the web site, some e-marketing strategies are proposed. The analysis of conferences and conference tourism follows, focusing on areas such as organization, promotion and development in Greece. The fourth and final chapter presents the research methodology for the study of the organization and promotion of an international scientific conference at TEI of Crete. More specifically, firstly comes the theoretical part, then the purpose and the method that was used at the research part get analyzed and then the case study and the results are presented.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΜάρκετινγκ εκδηλώσεων: Η περίπτωση των διεθνών επιστημονικών συνεδρίων.el
heal.titleEvent marketing: The case of international scientific conference.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεκδηλώσεις, συνέδριο, μάρκετινγκel
heal.keywordevents, conference, marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΔήμου, Ειρήνηel
heal.advisorNameDimou, Eirinien
heal.advisorID.emailirdimou@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States