Εμφάνιση απλής εγγραφής

Hotel marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒεντούρη, Μαρίαel
dc.creatorΚαρατζόγλου, Αναστασίαel
dc.creatorVentouri, Mariaen
dc.creatorKaratzoglou, Anastasiaen
dc.date.accessioned2018-05-18T07:41:18Z
dc.date.available2018-05-18T07:41:18Z
dc.date.issued2018-05-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8720
dc.description.abstractΗ οικονομία της Ελλάδας βασίζεται κυρίως στον τουρισμό. Αυτό συμβαίνει λόγω της προτίμησης που δείχνουν οι τουρίστες προς αυτήν. Για να μπορέσει λοιπόν να καλυφθεί αυτή η ζήτηση υπάρχουν οι διάφορες μορφές καταλυμάτων με την κυριότερη να είναι τα ξενοδοχεία. Πέρασαν αρκετά χρόνια μέχρι να πάρουν την μορφή που έχουν σήμερα. Δεν αρκεί όμως ένα σύνολο κτηρίων.. Χρειάζονται και οι άνθρωποι για να εξυπηρετηθεί όλη αυτή η επισκεψιμότητα η οποία μάλιστα προέρχεται και από όλο τον υπόλοιπο κόσμο και όχι από μία δύο χώρες. Ένα χρήσιμο «εργαλείο» που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον ανθρώπινο δυναμικό είναι το μάρκετινγκ και για να υποθεί πιο σωστά το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ εφόσον πρόκειται για ξενοδοχεία. Με το μάρκετινγκ λοιπόν, το κάθε ξενοδοχείο μπορεί να αντιμετωπίσει καλύτερα οποιοδήποτε κίνδυνο εντοπίστεί στο περιβάλλον του (εσωτερικό και εξωτερικό). Μέρος του περιβάλλοντός του είναι και οι ανταγωνιστές του. Όλα λοιπόν τα παραπάνω πραγματεύεται η πτυχιακή μας. Εκτός από όλα αυτά, θα προσπαθήσουμε με το ερωτηματολόγιο που κάναμε να δούμε κατά πόσο έχει επηρεαστεί ο ξενοδοχειακός κλάδος από το ρευστό οικονομικό σκηνικό της χώρας τα τελευταία χρόνια.el
dc.description.abstractGreek economy is based on tourism basically. That happens due to the fact tourists seem to prefer our country. In order to cover this request, there are a lot of types of accommodations as mainly hotels. The previous years hotels had a fairly different morphology than nowadays. Blocks are not enough, on the contrary needs to exist human resources to service this visit from all over the world. One useful “tool” could be used, is marketing and more specifically hotel marketing. In addition to it, every hotel is able to encounter far better any danger could appear on its environment (interior and exterior). Part of its environment is the competitors, too. So, all the above are negotiated on our research. Except for all of these, we will try through our questionnaire to see how much the hotel industry has affected by the fluid economy scenery of country the last years.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΞενοδοχειακό marketing.el
dc.titleHotel marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒεντούρη, Μαρίαel
heal.creatorNameΚαρατζόγλου, Αναστασίαel
heal.creatorNameVentouri, Mariaen
heal.creatorNameKaratzoglou, Anastasiaen
heal.publicationDate2018-05-18
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8720
heal.abstractΗ οικονομία της Ελλάδας βασίζεται κυρίως στον τουρισμό. Αυτό συμβαίνει λόγω της προτίμησης που δείχνουν οι τουρίστες προς αυτήν. Για να μπορέσει λοιπόν να καλυφθεί αυτή η ζήτηση υπάρχουν οι διάφορες μορφές καταλυμάτων με την κυριότερη να είναι τα ξενοδοχεία. Πέρασαν αρκετά χρόνια μέχρι να πάρουν την μορφή που έχουν σήμερα. Δεν αρκεί όμως ένα σύνολο κτηρίων.. Χρειάζονται και οι άνθρωποι για να εξυπηρετηθεί όλη αυτή η επισκεψιμότητα η οποία μάλιστα προέρχεται και από όλο τον υπόλοιπο κόσμο και όχι από μία δύο χώρες. Ένα χρήσιμο «εργαλείο» που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον ανθρώπινο δυναμικό είναι το μάρκετινγκ και για να υποθεί πιο σωστά το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ εφόσον πρόκειται για ξενοδοχεία. Με το μάρκετινγκ λοιπόν, το κάθε ξενοδοχείο μπορεί να αντιμετωπίσει καλύτερα οποιοδήποτε κίνδυνο εντοπίστεί στο περιβάλλον του (εσωτερικό και εξωτερικό). Μέρος του περιβάλλοντός του είναι και οι ανταγωνιστές του. Όλα λοιπόν τα παραπάνω πραγματεύεται η πτυχιακή μας. Εκτός από όλα αυτά, θα προσπαθήσουμε με το ερωτηματολόγιο που κάναμε να δούμε κατά πόσο έχει επηρεαστεί ο ξενοδοχειακός κλάδος από το ρευστό οικονομικό σκηνικό της χώρας τα τελευταία χρόνια.el
heal.abstractGreek economy is based on tourism basically. That happens due to the fact tourists seem to prefer our country. In order to cover this request, there are a lot of types of accommodations as mainly hotels. The previous years hotels had a fairly different morphology than nowadays. Blocks are not enough, on the contrary needs to exist human resources to service this visit from all over the world. One useful “tool” could be used, is marketing and more specifically hotel marketing. In addition to it, every hotel is able to encounter far better any danger could appear on its environment (interior and exterior). Part of its environment is the competitors, too. So, all the above are negotiated on our research. Except for all of these, we will try through our questionnaire to see how much the hotel industry has affected by the fluid economy scenery of country the last years.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΞενοδοχειακό marketing.el
heal.titleHotel marketing.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordξενοδοχειακό μάρκετιγκ, μάρκετινγκ υπηρεσιώνel
heal.keywordhotel management, services marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρηel
heal.advisorNameTzortzaki, Alexia-Mairien
heal.advisorID.emailtzortz@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States