Αξιολόγηση ποιότητας παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στον νομό Ηρακλείου.
Quality assessment of tourist services provided in the prefecture of Heraklion.
View/ Open
Date
2018-05-21Author
Πλεσιώτη, Κωνσταντίνα
Plesioti, Konstantina
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί η ποιότητα των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου και να διερευνηθεί η ικανοποίηση των πελατών. Ως κατάλληλο εργαλείο συλλογής αυτών των δεδομένων επιλέχθηκε το ερωτηματολόγιο. Στην έρευνα συμμετείχαν 130 χρήστες των τουριστικών υπηρεσιών του νομού Ηρακλείου. Από την έρευνα προέκυψε ότι οι τουρίστες είναι ικανοποιημένοι σχετικά με την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών του νομού Ηρακλείου και ότι η ποιοτική διάσταση των τουριστικών υπηρεσιών είναι το κλειδί για την ανάπτυξη τόσο του τουρισμού όσο και των τουριστικών υπηρεσιών. The purpose of this paper is to study the quality of the tourist services provided in Heraklion and to investigate customer satisfaction. An appropriate questionnaire was selected as the appropriate tool for collecting these data. The survey involved 130 users of the tourist services of Heraklion. The survey showed that tourists are satisfied with the quality of the tourist services of Heraklion and that the quality dimension of tourism services is the key to the development of both tourism and tourism services.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info