Εμφάνιση απλής εγγραφής

The operation of all inclusive today. The influences of the institution within and outside the hotel and tourist business.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔραμουντανής, Ιωάννηςel
dc.creatorDramountanis, Ioannisen
dc.date.accessioned2018-05-22T08:05:11Z
dc.date.available2018-05-22T08:05:11Z
dc.date.issued2018-05-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8729
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε με την μορφή τουρισμού που είναι το all inclusive και εντοπίσαμε προβλήματα και λύσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφερθήκαμε σε έννοιες του τουρισμού όπως τι είναι τουριστικό προϊόν και υπηρεσίες και διαχωρίσαμε τον μαζικό από τον εναλλακτικό τουρισμό όπως επίσης και τα είδη τους. Στο δεύτερο κεφάλαιο ασχοληθήκαμε με την δομή του τουριστικού κλάδου όπως επίσης επικεντρωθήκαμε στον ξενοδοχειακό κλάδο, τα θετικά και τ’ αρνητικά του, αναφέραμε τις διακρίσεις των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και τουριστικών καταλυμάτων και καταγράψαμε την δυναμικότητα του ξενοδοχειακού τομέα, την γεωγραφική κατανομή και τους παράγοντες που επηρεάζουν την εικόνα του τουριστικού κλάδου. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύσαμε διεξοδικά το all inclusive πακέτο, τα χαρακτηριστικά του, σε ποιους πελάτες απευθύνεται, τα κριτήρια επιλογής του και αναφερθήκαμε διεξοδικά και στα είδη που το αποτελούν. Συνεχίσαμε την εργασία μας με τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του all inclusive σαν τουριστική ορολογία, όπως επίσης και τις επιπτώσεις που φέρνει τόσο στις ξενοδοχειακές μονάδες, όσο και στην τοπική κοινωνία που δρα και εξελίσσεται, όπως επίσης και στους κατοίκους των περιοχών που υπάρχει και κυρίως πως επηρεάζει το πακέτο all inclusive όλο το σύστημα γύρω από αυτό. Κλείνοντας κάναμε αναφορά στον ελλαδικό χώρο, τονίσαμε τις ατέλειες του και δείξαμε τα προτερήματά του και τέλος προτείναμε λύσεις και προτάσεις που θα κάνουν τον θεσμό του all inclusive καλύτερο, πιο αποδοτικό και με πιο σωστή διαχείριση, προκειμένου να αποφέρει έσοδα τόσο στους επιχειρηματίες που ασχολούνται με αυτό, όσο και στην κοινωνία που υπάρχει και εξελίσσεται.el
dc.description.abstractIn the present work we dealt with the form of tourism that is all inclusive and we have identified problems and solutions. In the first chapter we referred to concepts of tourism such as what is a tourist product and services and we have separated mass tourism from alternative tourism as well as its different types. In the second chapter, we dealt with the structure of the tourism industry as well as focused on the hotel industry, its positive and negative aspects, we referred to the distinctions of hotel business and tourist accommodation and we recorded the hotel sector's capacity, geographic distribution and factors influencing the image of the tourist industry. In the third chapter we thoroughly analyzed the all-inclusive package, its characteristics, to which customers it is directed, its selection criteria, and we also discussed extensively the items that make up the package. We continued our work with the advantages and disadvantages of all-inclusive as a tourist terminology, as well as the impact it brings to both hotel units and the local community that operates and evolves, as well as to the inhabitants of the areas that exist, and especially how the all-inclusive package system affects everything around it. In closing, we made reference to Greece, highlighted its imperfections and showed its strengths and finally proposed solutions and proposals that will make the all-inclusive institution better, more efficient and more manageable in order to generate revenue for both entrepreneurs dealing with it as well as benefit the society in which it exists and evolves.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ λειτουργία του all inclusive σήμερα. Οι επιρροές του θεσμού εντός και εκτός των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων.el
dc.titleThe operation of all inclusive today. The influences of the institution within and outside the hotel and tourist business.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔραμουντανής, Ιωάννηςel
heal.creatorNameDramountanis, Ioannisen
heal.publicationDate2018-05-22
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8729
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε με την μορφή τουρισμού που είναι το all inclusive και εντοπίσαμε προβλήματα και λύσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφερθήκαμε σε έννοιες του τουρισμού όπως τι είναι τουριστικό προϊόν και υπηρεσίες και διαχωρίσαμε τον μαζικό από τον εναλλακτικό τουρισμό όπως επίσης και τα είδη τους. Στο δεύτερο κεφάλαιο ασχοληθήκαμε με την δομή του τουριστικού κλάδου όπως επίσης επικεντρωθήκαμε στον ξενοδοχειακό κλάδο, τα θετικά και τ’ αρνητικά του, αναφέραμε τις διακρίσεις των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και τουριστικών καταλυμάτων και καταγράψαμε την δυναμικότητα του ξενοδοχειακού τομέα, την γεωγραφική κατανομή και τους παράγοντες που επηρεάζουν την εικόνα του τουριστικού κλάδου. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύσαμε διεξοδικά το all inclusive πακέτο, τα χαρακτηριστικά του, σε ποιους πελάτες απευθύνεται, τα κριτήρια επιλογής του και αναφερθήκαμε διεξοδικά και στα είδη που το αποτελούν. Συνεχίσαμε την εργασία μας με τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του all inclusive σαν τουριστική ορολογία, όπως επίσης και τις επιπτώσεις που φέρνει τόσο στις ξενοδοχειακές μονάδες, όσο και στην τοπική κοινωνία που δρα και εξελίσσεται, όπως επίσης και στους κατοίκους των περιοχών που υπάρχει και κυρίως πως επηρεάζει το πακέτο all inclusive όλο το σύστημα γύρω από αυτό. Κλείνοντας κάναμε αναφορά στον ελλαδικό χώρο, τονίσαμε τις ατέλειες του και δείξαμε τα προτερήματά του και τέλος προτείναμε λύσεις και προτάσεις που θα κάνουν τον θεσμό του all inclusive καλύτερο, πιο αποδοτικό και με πιο σωστή διαχείριση, προκειμένου να αποφέρει έσοδα τόσο στους επιχειρηματίες που ασχολούνται με αυτό, όσο και στην κοινωνία που υπάρχει και εξελίσσεται.el
heal.abstractIn the present work we dealt with the form of tourism that is all inclusive and we have identified problems and solutions. In the first chapter we referred to concepts of tourism such as what is a tourist product and services and we have separated mass tourism from alternative tourism as well as its different types. In the second chapter, we dealt with the structure of the tourism industry as well as focused on the hotel industry, its positive and negative aspects, we referred to the distinctions of hotel business and tourist accommodation and we recorded the hotel sector's capacity, geographic distribution and factors influencing the image of the tourist industry. In the third chapter we thoroughly analyzed the all-inclusive package, its characteristics, to which customers it is directed, its selection criteria, and we also discussed extensively the items that make up the package. We continued our work with the advantages and disadvantages of all-inclusive as a tourist terminology, as well as the impact it brings to both hotel units and the local community that operates and evolves, as well as to the inhabitants of the areas that exist, and especially how the all-inclusive package system affects everything around it. In closing, we made reference to Greece, highlighted its imperfections and showed its strengths and finally proposed solutions and proposals that will make the all-inclusive institution better, more efficient and more manageable in order to generate revenue for both entrepreneurs dealing with it as well as benefit the society in which it exists and evolves.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ λειτουργία του all inclusive σήμερα. Οι επιρροές του θεσμού εντός και εκτός των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων.el
heal.titleThe operation of all inclusive today. The influences of the institution within and outside the hotel and tourist business.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουριστικό πακέτο, ξενοδοχείο, τουρισμός, ξενοδοχειακή επιχείρησηel
heal.keywordpackage tour, hotel, tourism, hotel enterpriseen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.advisorID.emailapladas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States