Εμφάνιση απλής εγγραφής

Effectiveness in management with employee satisfaction.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιουμπάκη, Άνναel
dc.creatorΔιακάκη, Ευγενίαel
dc.creatorΣτεφάνου, Βασίληςel
dc.creatorGioumpaki, Annaen
dc.creatorDiakaki, Evgeniaen
dc.creatorStefanou, Vasilisen
dc.date.accessioned2018-05-23T11:13:49Z
dc.date.available2018-05-23T11:13:49Z
dc.date.issued2018-05-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8737
dc.description.abstractΓια κάθε επιχείρηση το ανθρώπινο δυναμικό της διαδραματίζει σημαντικό ρόλο ιδιαίτερα σήμερα που το τριγύρω περιβάλλον είναι τόσο ανταγωνιστικό. Για τη κάθε εταιρεία επομένως ο στόχος είναι να αξιοποιήσει τους ανθρώπινους πόρους που διαθέτει με τον καλύτερο τρόπο. Για να γίνει αυτό χρειάζεται, ανάμεσα σε όλες τις άλλες προϋποθέσεις, οι εργαζόμενοι να είναι ικανοποιημένοι από την εργασία που κάνουν. Ένα από τα εργαλεία για να επιτυγχάνεται η εργασιακή ικανοποίηση είναι η σωστή εφαρμογή των αρχών του μάνατζμεντ. Καθώς σήμερα ο έλεγχος και η παρακολούθηση της ικανοποίησης από την εργασία αποτελούν βασικό κομμάτι των ενδιαφερόντων της Διοικητικής ομάδας μιας επιχείρησης.H εργασία αυτή στοχεύει στην αναζήτηση και τη κριτική εξέταση των αρχών που χρησιμοποιούνται στη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων εστιάζοντας κυρίως στους παράγοντες εκείνους που καθορίζουν τη καθοδήγηση των ομάδων εργασίας και τη παρακίνηση των ατόμων. Η παρούσα εργασία αποτελείται από δύο κύρια μέρη. Το πρώτο κομμάτι περιλαμβάνει το θεωρητικό κομμάτι της έρευνας. Σε αυτό παρουσιάζονται συνοπτικά ορισμοί, θεωρίες και έννοιες που αφορούν συγκεκριμένα θέματα διαχείρισης των δραστηριοτήτων των ατόμων που εργάζονται όπως η παρακίνηση, η διοίκηση και η καθοδήγηση του ανθρωπίνου δυναμικού, και οι παράγοντες ικανοποίησης των ατόμων. Αναζητούνται επίσης οι παράγοντες εκείνοι που υποκινούν τα άτομα για να αυξήσουν τη παραγωγικότητα τους. Στο δεύτερο μέρος αναφέρονται, ο σκοπός και οι στόχοι της έρευνας που έγινε και η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε. Η έρευνα στηρίζεται στις απαντήσεις που δόθηκαν σε ένα ερωτηματολόγιο που στάλθηκε για να απαντηθεί ηλεκτρονικά. Οι ερωτήσεις που το ερωτηματολόγιο αυτό περιλαμβάνει στηρίζονται στα ευρήματα του θεωρητικού πρώτου μέρους. Ακολουθεί η ανάλυση και η στατιστική επεξεργασία των στοιχείων που περιλαμβάνονται στις απαντήσεις που συλλέχθηκαν και τα τελικά συμπεράσματα που προέκυψαν. Η εργασία αυτή δεν αποτελεί παρά μια πρώτη προσέγγιση στο βασικό θέμα του μάνατζμεντ που είναι η εύρεση των παραγόντων εκείνων που παρέχοντας στους εργαζόμενους ικανοποίηση από την εργασία τους διασφαλίζουν ότι αυξάνει η αποδοτικότητα τους.el
dc.description.abstractBusiness is inherently correlated with the human resources performances that play an important role, especially when the surrounding environment is so competitive. For each company, therefore, the goal is to take over the most profit of the available human resources. All other conditions remaining similar, the workers perform well if they are satisfied with the work they are doing. One of the tools to achieve job satisfaction is the correct implementation of the management principles. Today the control and monitoring of job satisfaction is a core part of the interests of a company's management team. This study is focused on the research and the critical examination of the methods used in human resource management in order to obtain the best results, mainly on those who determine the guidance of the lead of the working groups and motivating people. This study is splitted on two main parts. The first part includes the theoretical aspect of the research. Its content is definitions, theories and concepts dealing with specific issues of the management of human activities during their work period, such as motivation, management and guidance of human resources, and the factors of satisfaction of individuals. The factors that motivate individuals to increase their productivity are also sought. In the second part, the purpose and objectives of the survey and the methodology which is followed are mentioned. The survey is based on the answers given to a questionnaire sent to respond electronically. The questions that this questionnaire includes are based on the findings from the theory of the first part. The next step is the analysis and the statistical processing of the data driven from the collected answers and the resulting conclusions derived. This work is only a first approach to the key issue of firm’s management that is to find those factors providing workers satisfaction from their work ensure that they increase their profitability.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣύνδεση αποτελεσματικότητας στο μάνατζμεντ με την ικανοποίηση των εργαζομένων.el
dc.titleEffectiveness in management with employee satisfaction.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιουμπάκη, Άνναel
heal.creatorNameΔιακάκη, Ευγενίαel
heal.creatorNameΣτεφάνου, Βασίληςel
heal.creatorNameGioumpaki, Annaen
heal.creatorNameDiakaki, Evgeniaen
heal.creatorNameStefanou, Vasilisen
heal.publicationDate2018-05-23
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8737
heal.abstractΓια κάθε επιχείρηση το ανθρώπινο δυναμικό της διαδραματίζει σημαντικό ρόλο ιδιαίτερα σήμερα που το τριγύρω περιβάλλον είναι τόσο ανταγωνιστικό. Για τη κάθε εταιρεία επομένως ο στόχος είναι να αξιοποιήσει τους ανθρώπινους πόρους που διαθέτει με τον καλύτερο τρόπο. Για να γίνει αυτό χρειάζεται, ανάμεσα σε όλες τις άλλες προϋποθέσεις, οι εργαζόμενοι να είναι ικανοποιημένοι από την εργασία που κάνουν. Ένα από τα εργαλεία για να επιτυγχάνεται η εργασιακή ικανοποίηση είναι η σωστή εφαρμογή των αρχών του μάνατζμεντ. Καθώς σήμερα ο έλεγχος και η παρακολούθηση της ικανοποίησης από την εργασία αποτελούν βασικό κομμάτι των ενδιαφερόντων της Διοικητικής ομάδας μιας επιχείρησης.H εργασία αυτή στοχεύει στην αναζήτηση και τη κριτική εξέταση των αρχών που χρησιμοποιούνται στη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων εστιάζοντας κυρίως στους παράγοντες εκείνους που καθορίζουν τη καθοδήγηση των ομάδων εργασίας και τη παρακίνηση των ατόμων. Η παρούσα εργασία αποτελείται από δύο κύρια μέρη. Το πρώτο κομμάτι περιλαμβάνει το θεωρητικό κομμάτι της έρευνας. Σε αυτό παρουσιάζονται συνοπτικά ορισμοί, θεωρίες και έννοιες που αφορούν συγκεκριμένα θέματα διαχείρισης των δραστηριοτήτων των ατόμων που εργάζονται όπως η παρακίνηση, η διοίκηση και η καθοδήγηση του ανθρωπίνου δυναμικού, και οι παράγοντες ικανοποίησης των ατόμων. Αναζητούνται επίσης οι παράγοντες εκείνοι που υποκινούν τα άτομα για να αυξήσουν τη παραγωγικότητα τους. Στο δεύτερο μέρος αναφέρονται, ο σκοπός και οι στόχοι της έρευνας που έγινε και η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε. Η έρευνα στηρίζεται στις απαντήσεις που δόθηκαν σε ένα ερωτηματολόγιο που στάλθηκε για να απαντηθεί ηλεκτρονικά. Οι ερωτήσεις που το ερωτηματολόγιο αυτό περιλαμβάνει στηρίζονται στα ευρήματα του θεωρητικού πρώτου μέρους. Ακολουθεί η ανάλυση και η στατιστική επεξεργασία των στοιχείων που περιλαμβάνονται στις απαντήσεις που συλλέχθηκαν και τα τελικά συμπεράσματα που προέκυψαν. Η εργασία αυτή δεν αποτελεί παρά μια πρώτη προσέγγιση στο βασικό θέμα του μάνατζμεντ που είναι η εύρεση των παραγόντων εκείνων που παρέχοντας στους εργαζόμενους ικανοποίηση από την εργασία τους διασφαλίζουν ότι αυξάνει η αποδοτικότητα τους.el
heal.abstractBusiness is inherently correlated with the human resources performances that play an important role, especially when the surrounding environment is so competitive. For each company, therefore, the goal is to take over the most profit of the available human resources. All other conditions remaining similar, the workers perform well if they are satisfied with the work they are doing. One of the tools to achieve job satisfaction is the correct implementation of the management principles. Today the control and monitoring of job satisfaction is a core part of the interests of a company's management team. This study is focused on the research and the critical examination of the methods used in human resource management in order to obtain the best results, mainly on those who determine the guidance of the lead of the working groups and motivating people. This study is splitted on two main parts. The first part includes the theoretical aspect of the research. Its content is definitions, theories and concepts dealing with specific issues of the management of human activities during their work period, such as motivation, management and guidance of human resources, and the factors of satisfaction of individuals. The factors that motivate individuals to increase their productivity are also sought. In the second part, the purpose and objectives of the survey and the methodology which is followed are mentioned. The survey is based on the answers given to a questionnaire sent to respond electronically. The questions that this questionnaire includes are based on the findings from the theory of the first part. The next step is the analysis and the statistical processing of the data driven from the collected answers and the resulting conclusions derived. This work is only a first approach to the key issue of firm’s management that is to find those factors providing workers satisfaction from their work ensure that they increase their profitability.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣύνδεση αποτελεσματικότητας στο μάνατζμεντ με την ικανοποίηση των εργαζομένων.el
heal.titleEffectiveness in management with employee satisfaction.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάνατζμεντ, ικανοποίηση εργαζομένωνel
heal.keywordmanagement, employee satisfactionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρηel
heal.advisorNameTzortzaki, Alexia-Mairien
heal.advisorID.emailtzortz@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States