Σχεδιασμός και δημιουργία ηχοτοπίου τρισδιάστατου αλληλεπιδραστικού εικονικού περιβάλλοντος.
Designing and creating an interactive 3D environment with soundscapes.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2018-06-25Συγγραφέας
Πλέσσας, Ιωάννης
Plessas, Ioannis
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Ανάπτυξη τρισδιάστατου εικονικού περιβάλλοντος με χρήση μηχανής γραφικών. Μελέτη, σχεδιασμός και υλοποίηση ηχοτοπίου του εικονικού περιβάλλοντος. Η εργασία έχει ως σκοπό να ασχοληθεί με όλα τα στάδια της παραγωγής μιας τρισδιάστατης αλληλεπιδραστικής εφαρμογής, τύπου βιντεοπαιχνιδιού, με την βαρύτητα να δίνεται κυρίως στο ηχητικό κομμάτι. Τα δύο βασικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την ολοκλήρωσης της εργασίας ήταν η Cry Engine 3 Free SDK στο ρόλο της μηχανής γραφικών και το FMOD Designer 2010 ως το εργαλείο για την ανάπτυξη του ηχητικού σχεδιασμού. Developing a 3D environment with the use of a game engine. Designing and creating multiple soundscapes inside the 3D space. The purpose of this paper is to present and analyze all the development stages of a 3D application, similar to a video game, with the sound being the main theme of the presentation. The two main tools that were used for the development of this paper were the Cry Engine 3 as the game engine and the FMOD Designer 2010 for the main sound design.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες